آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید


اگر از فعالیت بدنی به دلیل اعتقاد بر این که باید شدید باشد ، دوری کرده اید ، اجازه دهید به شما یک بمب حقیقتی هدیه دهیم که دوست خواهید داشت – ورزش برای تأثیرگذاری نیازی به شدت ندارد! وارد کنید: تناسب اندام پیاده روی. بله ، پیاده روی برای تناسب اندام نه تنها قابل قبول است ، بلکه بسیار مفید است و می تواند به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از یک تمرین م effectiveثر عمل کند.

این که آیا برای اولین بار در سفر تناسب اندام خود را آغاز کرده اید یا فقط نمی توانید با تمرینات نفس گیر و عرق کننده اذیت شوید ، پیاده روی می تواند یک روش ورزشی کم هزینه و کم سرمایه برای رسیدن به اهداف تناسب اندام شما باشد.

به خواندن ادامه دهید تا از مزایای پیاده روی برای تناسب اندام مطلع شوید و بدانید که چرا این تمرین جایگزینی موثر برای تمرینات شدید است!

مطالب مرتبط: صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم: در اینجا چه اتفاقی برای سلامتی من افتاده است

فواید پیاده روی

پیاده روی دارای مزایای جدی برای سلامت جسمی و روانی شما است.

برای شروع ، پیاده روی برای تناسب اندام می تواند کمک کننده باشد حمایت از کاهش وزن، افزایش طول عمر ، بهبود سلامت قلب ، خطر خود را کاهش دهید دیابت، و حتی ممکن است به شما کمک کند خلاق تر شدن

غذای آماده؟ این واقعا به شما کمک می کند تا شروع کنید احساس بهتری به طور کلی! و ، بیشتر وجود دارد این ورزش با شدت کم همچنین خطر استرس مفاصل را کاهش می دهد و بعد از هر تمرین کاملاً مشمول مالیات شما می شود ، در حالی که با کنار گذاشتن عضویت گران قیمت در سالن ورزشی ، مقداری پول اضافی را برای شما ذخیره می کند.

بهترین قسمت؟ پیاده روی تناسب اندام یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای تحرک شما انجام دهید. برای اکثر شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش های کتانی خود را ببندید و از خانه خارج شوید! بر اساس تحقیقات انجام شده ، پیاده روی می تواند به همان اندازه م beثر باشد. لترکش می کند در طول روز یا یکبار دیگر این مربوط به کارکردن آن برای شما و برنامه شماست!

بنابراین اگر شما مشغول کار روی میز هستید ، بگذارید این انگیزه برای حرکت باشد! این مراحل را انجام دهید و از بسیاری از آنها اجتناب کنید خطرات سبک زندگی بی تحرکبه

مطالب مرتبط: فواید شگفت انگیز پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

قبل از اینکه جلوتر برویم ، پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

پیاده روی برای تناسب اندام به سادگی اعمال قصد در پیاده روی های شما است. این یعنی برداشتن شما اهداف، سطح آمادگی جسمانی ، توصیه های فعالیت CDC، و هنگام ایجاد یک برنامه پیاده روی تناسب اندام را در نظر بگیرید.

به جای قدم زدن آرام در محله خود ، می خواهید بر افزایش ضربان قلب خود ، رسیدن به تعداد مشخصی از پیاده روی در روز و حفظ فرم مناسب پیاده روی

چگونه می توان با پیاده روی تناسب اندام را شروع کرد؟

خبر خوب – اگر یک جفت کفش کتانی دارید ، آماده شروع یک برنامه تناسب اندام پیاده روی هستید. با این حال ، مهم است که خود را برای موفقیت آماده کنید. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، به راحتی می توان بهترین نیت را داشت اما تمرکز خود را در این راه از دست داد. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا با پیاده روی به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 یک هدف هفتگی تعیین کنید

برنامه پیاده روی شما بخش مهمی از رسیدن به اهداف تناسب اندام شما خواهد بود ، اما تنها آن نخواهد بود! وقتی صحبت از سالم ماندن ، قوی و متناسب می شود ، الف روال متعادل یکی از تمرینات قلبی عروقی ، قدرتی ، انعطاف پذیری و تحرک است.

به خاطر داشته باشید که برنامه پیاده روی شما باید در حدود روزهای تمرینات قدرتی شما برنامه ریزی شود. می توانید قبل یا بعد از تمرین مقاومتی ، در زمان های مختلف روز یا حتی در روزهای مختلف پیاده روی کنید ، فقط مطمئن شوید که به هدف هفتگی 150 دقیقه ای خود رسیده اید.

شماره 2 پیاده روی های خود را برنامه ریزی کنید

برای اطمینان از رسیدن به هدف هفتگی خود ، پیاده روی های خود را مانند جلسات برنامه ریزی کنید. گذشته از همه اینها، مطالعات عاداتی را که ثابت می مانند ، همان عاداتی هستند که شما به طور منظم (و در ساعات مشابه هر روز/هفته) انجام می دهید.

بگویید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید یک پیاده روی طولانی 30 دقیقه ای انجام دهید ، یا می توانید آن را از هم جدا کنید. شاید شما دو پیاده روی 15 دقیقه ای ، یا شاید حتی سه پیاده روی 10 دقیقه ای داشته باشید! فقط مطمئن شوید که با برنامه خود سازگار هستید.

شماره 3 همیشه “دلیل” خود را بدانید

وقتی بخشی از فواید پیاده روی را چند دقیقه قبل می خوانید به خاطر دارید؟ این سرگرم کننده بود ، درست است؟ شما شروع به تجسم نسخه شادتر و سالم تری از خود کردید. احساس خوبی داشتید و احساس انگیزه می کردید. اما ، انگیزه زودگذر است. ممکن است برخی روزها احساس کنید که بسیار الهام بخش هستید و در روزهای دیگر کاملاً برعکس. به همین دلیل بسیار مهم است که دلیل خود را بدانید.

آن را بنویسید و خود را به عنوان نسخه آرام تر ، با انگیزه تر و الهام گرفته از خود تجسم کنید. کسی که به روال پیاده روی خود پایبند است!

و در روزهایی که انگیزه در آن یافت نمی شود ، به “چرا” خود بازگردید. برخی روزها ممکن است از روزهای دیگر سخت تر به نظر برسند ، اما بدانید که در راه رسیدن به اهدافتان هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 یک مجله پیاده روی شروع کنید

در حالی که تغییرات فیزیکی به تدریج اتفاق می افتد ، مزایای روحی ناشی از ورزش پیاده روی می تواند بسیار آنی باشد. این لذت را با نوشتن احساسی که بعد از هر پیاده روی (یا در پایان روز) دارید بنویسید. این به شما کمک می کند تا عادت پیاده روی جدید خود را به طور ناخودآگاه تقویت کنید ، و به همین راحتی می توانید به آن پایبند باشید. همانطور که مغز شما متوجه می شود بعد از هر پیاده روی چقدر احساس خوبی دارد ، در واقع شروع به گفتن می کند که در سطح ناخودآگاه راه بروید!

شماره 5 روال پیاده روی خود را تقویت کنید

افزودن طعم و مزه به پیاده روی های شما آنها را بیشتر سرگرم کننده می کند ، و این باعث می شود که به ادامه آنها ادامه دهید. ما عاشق شنیدن آهنگ های مورد علاقه خود ، گوش دادن به پادکست یا کتاب صوتی یا حتی درخواست از یک دوست برای پیوستن به پیاده روی های ما هستیم. هنگامی که شما در حال انفجار هستید ، سرعت چگونه می گذرد شوکه خواهید شد!

این تمرین پیاده روی برای تناسب اندام در خانه را امتحان کنید

اگر نتوانید برای پیاده روی بیرون بروید چه اتفاقی می افتد؟ بدون استرس! به سادگی بازی را در خانه 17 دقیقه ای مورد علاقه خود فشار دهید پیاده روی تناسب اندام روتین با مربی FitOn Bree Koegel. در نهایت یک مایل کامل به سمت موسیقی پرانرژی حرکت می کنید که در قدم شما (به معنای واقعی کلمه) تاثیرگذار است.

یک برنامه پشتیبان تهیه کنید و موانع را قبل از آمدن آنها پیش بینی کنید (آب و هوای بد ، روزهای تاریک تر ، یا شاید فقط کسالت!) هنگامی که زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید) ، برای انگیزه و تمرینات به برنامه FitOn بروید تا به شما کمک کند گام برداشتن به سوی اهداف خود را ادامه دهید!

دیدگاهتان را بنویسید