آیا یک تمرین 30 یا 60 دقیقه ای برای کاهش وزن بهتر است؟


وقتی نوبت به بهترین تمرین برای کاهش وزن می رسد ، واقعاً کمتر می تواند بیشتر باشد. بنابراین ، اگر شما طوری برنامه ریزی شده اید که فکر می کنید برای کاهش چربی بدن خود باید بیشتر تلاش کنید ، این ممکن است یک شوک باشد-یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن ممکن است تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید! در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که فقط نیم ساعت در روز می تواند افزایش چربی سوزی موثرتر از یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن! منفجر شده؟ باور کنید! این خبر مهمی برای کسانی است که متقاعد شده اند زمان کافی برای تناسب اندام و احساس شگفت انگیز ندارید تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است. و ، ما دقیقاً به شما نشان می دهیم که چگونه تمرینات کوتاه مدت را برای شما و برنامه خود کار کنید.

علم این که چرا یک تمرین 30 دقیقه ای بهتر از یک ساعت کامل است

آ مطالعه منتشر شده در مجله فیزیولوژی آمریکا نشان داد شرکت کنندگانی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند ، 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت کامل ورزش کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند علاوه بر جلسه تمرینی خود ، انرژی بیشتری را در طول روز صرف کردند ، به احتمال زیاد به این دلیل که انرژی بیشتری پس از تمریناتشان باقی مانده بود. تمرینات طولانی مدت همچنین ممکن است باعث احساس گرسنگی در افراد شود. ورزشکاران ساعتی می توانند بیشتر از مقدار کالری اضافی که در واقع سوزانده اند ، بخورند و این باعث می شود آنها از کمبود کالری لازم برای کاهش وزن خارج شوند. همچنین ، تمرینات 30 دقیقه ای برای قرار گرفتن در یک برنامه شلوغ بسیار بیشتر قابل کنترل است که احتمال ثبات را افزایش می دهد ، مهمترین عامل برای کاهش وزن.

5 نکته در مورد تناسب اندام 30 دقیقه در روز

اگر فکر می کنید تقریباً غیرممکن است که یک تمرین طولانی تر را در روز شلوغ خود قرار دهید ، وقت آن رسیده است که تمرینات کوتاه مدت را برای برنامه و اهداف تناسب اندام خود انجام دهید! در اینجا پنج نکته در مورد تناسب تمرینات سریع و در عین حال م 30ثر 30 دقیقه ای در روز وجود دارد.

شماره 1 تمرینات خود را مانند جلسات برنامه ریزی کنید

وقتی در تقویم خود جلسه ای دارید ، آن را از دست نمی دهید. شما زمان را مسدود کرده اید و متعهد هستید. همین امر باید در مورد تمرینات شما صادق باشد. قبل از شروع هفته شلوغ ، به برنامه خود نگاه کنید. تصمیم بگیرید که چه زمانی می توانید در تمرینات خود جا بیفتید و آنها را در تقویم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه شما تغییر کرد ، مهم نیست. فقط کافی است یک بازه زمانی دیگر در برنامه خود پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی صحبت از تمرینات برای کاهش وزن می شود ، همه چیز به ثبات و ثبات مربوط می شود!

شماره 2 تمرینات خود را به صورت انفجاری حتی کوتاه تر تقسیم کنید

علوم پایه نشان داده است که تمرینات کوتاه مدت می تواند به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر باشد. بنابراین ، تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن را فراموش کنید! سعی کنید تمرینات خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید روی آن تمرکز کنید ساختن قدرت در یک جلسه و افزایش تعداد شما ضربان قلب در دیگری این ترفند برای تمرینات فوق العاده کوتاه مفید است؟ متمرکز بمان. هر دقیقه تمام توان خود را بدهید!

شماره 3 لباس های ورزشی خود را زودتر از موعد تنظیم کنید

نشانه های بصری ، مانند قرار دادن لباس های تمرینی در شب قبل ، به مغز شما در ایجاد عادات کمک می کند. و ، این یک چیز کمتر است که باید قبل از عرق کردن به آن فکر کنید. وقتی به موقع کار می کنید ، هر دقیقه اهمیت دارد. آماده کردن لباس های ورزشی شما زمان ارزشمندی را که برای انتخاب آنها لازم است از بین می برد.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر هرگز از ورزش لذت نبرده اید ، ممکن است این یک مفهوم خارجی باشد. بنابراین در اینجا دعوت شما برای یافتن تمرینی است که حداقل از آن متنفر نیستید. روشهای بسیار متفاوتی برای انجام آن وجود دارد کالری بسوزانید، عضله سازی کنید، تنش را رها کنید، و انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه شما واقعاً نیازی به تمریناتی ندارید که باعث می شود بگویید “اوه!”

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

شما در طول تمرینات خود سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می کنید که این احساس شگفت انگیز را پس از تمرین به شما می دهد. اگر تا به حال دونده بالا را تجربه کرده اید ، می دانید! برای برخی ، پیش بینی این احساس به تنهایی انگیزه کافی برای حرکت است. با این حال ، این برای همه صادق نیست.

برای کسانی که متقاعد کردن آنها سخت تر است ، سعی کنید با ایجاد پاداش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام ، به مغز خود تقویت کنید. شاید بعد از تمرین با قهوه کم قند مورد علاقه خود رفتار کنید. یا از یک وعده غذایی سالم ، لباس های ورزشی جدید ، یا آن سرخ کن هوایی که در پایان هفته برای تکمیل تمام تمرینات خود به آن توجه کرده اید ، استفاده کنید.

اگر وقتتان کم باشد چه؟

برخی روزها ، یک تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن اتفاق نمی افتد. جلسات لحظه آخری برپا می شود ، کودکان عصبانی می شوند و برنامه ها بسته بندی می شود. ما انسانیم! در این روزها ، تمام تلاش خود را برای یافتن راه های دیگر برای فعال ماندن انجام دهید. می توانید از پله ها استفاده کنید ، تماس ها و جلسات را پیاده روی کنید ، در حالی که مسواک می زنید حرکت اسکوات انجام دهید ، یا حتی زمان سنجی برای بلند شدن و انجام تمرین در هر ساعت تعیین کنید. ما عاشق 10 تا 20 تکرار حرکت پرتاب ، لانگ ، اسکوات پرش ، ضربات پشت سر ، پرش به عقب و تخته هستیم آنها را در طول روز بچرخانید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما دو مورد از ارزشمندترین چیزهایی است که دارید. بسیاری از مردم تمایل بیشتری به زمان دارند زیرا نمی دانند می توانند هر دو را در اولویت قرار دهند. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها از تلاش برای کاهش وزن پشتیبانی می کند بلکه می تواند ذهن شما را تحریک کند ، خلاقیت و بهره وری شما را بهبود بخشد و شما را به یک زندگی فعال و سالم ادامه دهد.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت خود را کاهش داده و به سایر موارد موجود در لیست کارهای خود برسید!

آماده اید تا ببینید تمرینات سریع چقدر سرگرم کننده و م effectiveثر است؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و با تمرینات نامحدود رایگان دسترسی داشته باشید گزینه های زیادی برای برنامه های شلوغبه

دیدگاهتان را بنویسید