آینده فناوری حقوقی – Ecomotive


یکی از دلایل اهمیت درمان است تکنولوژی حقوقی آیا فناوری راهی برای پاسخگویی به خواسته های مشتری و پیشی گرفتن از رقابت است. دلیل دوم این است که فناوری به بهبود کارایی عملیاتی کمک می کند. سوم، فناوری در کمک به رهبران در ایجاد فرهنگی که بهترین استعدادها را جذب می کند، نقش دارد. در نهایت، شرکت های حقوقی باید از آن مراقبت کنند. زیرا آینده فناوری یک مزیت استراتژیک به همراه دارد.

امروزه برخی از شرکت ها به دنبال راه هایی برای استفاده از فناوری برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان به روش های جدید و خلاقانه هستند و این آینده فناوری حقوقی است.

تکنولوژی حقوقی

آینده فناوری حقوقی

فناوری به تغییر آینده بخش حقوقی ادامه خواهد داد. اما خود فناوری در حال تغییر و انطباق، تکامل و بهبود سریع است. شرکت های حقوقی موفق آینده از فناوری جدید استقبال می کنند. آنها پذیرای آخرین فرم ها هستند هوش مصنوعی (AI)، رباتیک، فراگیری ماشینواقعیت مجازی (VR)، کلان داده و بسیاری موارد دیگر.

شرکت های حقوقی موفق آینده را در آغوش می گیرند و از فناوری های جدید برای پیشرفت استقبال می کنند. در این مقاله، برخی از راه‌های اصلی تغییر فناوری حقوقی را بررسی می‌کنیم.

شرکت های حقوقی

تمرکز تجربه مشتری خواهد بود

شرکت های حقوقی آینده بر تجربه مشتری تمرکز خواهند کرد. آمازون و سایر برندهای بزرگ تجارت الکترونیک در حال تغییر انتظارات در سراسر اقتصاد هستند و کاربران منتظر پاسخ های فوری، به روز رسانی منظم و شفافیت کامل هستند. بخش حقوقی در این زمینه انجام می شود. اما رقابت شرکت ها را مجبور می کند تا تجربه مشتری را بهبود بخشند.

انتظارات مشتری به این معنی است که شرکت های حقوقی باید فوریت را بپذیرند. فناوری به شرکت ها این امکان را می دهد که خدمات مشتری را با پاسخ فوری به صورت خودکار انجام دهند ربات چت بالا و هوش مصنوعی می دهد. خطوط تلفن مشتریان به‌روزرسانی‌های فوری را برای مشتریان فراهم می‌کنند و سیستم‌های مدیریت طرح مبتنی بر ابر اعلان‌های منسجم و به‌موقع صادر می‌کنند و شفافیت کامل را به مشتریان می‌دهند.

شرکت های حقوقی مجازی در حال افزایش هستند

شرکت های حقوقی مجازی در حال افزایش هستند

بر اساس پیش‌بینی‌های اخیر، یک سوم وکلای بریتانیا احتمالاً تا سال ۲۰۲۶ به عنوان مشاور در شرکت‌های حقوقی مجازی کار خواهند کرد و بستری مرکزی، برندسازی و مدیریت مشترک و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات را برای آنها فراهم می‌کنند. درصدی از صورت‌حساب‌ها را ذخیره کنید.

برای وکلا این روش به معنای قرارداد و بازار کار موقت نیست. بلکه به معنای فرآیند کاری مستمر و منعطف است. اپیدمی کرونری عامل اصلی تسریع این تغییر در بخش حقوقی بود و به بحث در مورد امکان کار از راه دور پایان داد. تمام مسائل دیگری که برای بحث باقی مانده است، مانند این که وکلا می توانند با موفقیت از خانه کار کنند، حداقل تا حدی حل شده است.

بنابراین، موسسات حقوقی مجازی می توانند در این حرفه امیدوارکننده باشند. زیرا وکلا استقلال و انعطاف بیشتر را ترجیح می دهند که احتمالاً با ثبات و دقت کمتر همراه است. البته این به هر شرکتی بستگی دارد. فناوری نیز نقش کلیدی خواهد داشت. شرکت‌های مجازی به ناچار تکنولوژی محور هستند و از بسیاری از گزینه‌های بالا برای بهبود تجربه مشتری و ایجاد تعامل یکپارچه استفاده می‌کنند.

شرکت ها اتوماسیون را با آغوش باز می پذیرند

شرکت ها اتوماسیون را با آغوش باز می پذیرند

فناوری حقوقی آینده یا فناوری قانونی بیش از پیش خودکار می شود و کارهای تکراری و خسته کننده را تسهیل می کند. شاید بدیهی ترین انتخاب برای اتوماسیون تهیه و بررسی اسناد قانونی باشد. شرکت‌های آینده، چه بزرگ و چه کوچک، احتمالاً این بخش از زندگی کاری را کاملاً خودکار خواهند کرد. در واقع، بسیاری از شرکت ها قبلاً این مسیر را طی کرده اند. نحوه استفاده از برخی ابزارها مانند وب سایت ها، برنامه ها و غیره برای خودکارسازی اسناد. این ابزار به وکلا اجازه می دهد تا بندهای قانونی را بیابند، اشتباهات را به حداقل برسانند، اطمینان حاصل کنند که کار برای مشتری آماده است، استنادها را تأیید کنند و موارد دیگر. این ابزار به گونه ای طراحی شده است که همه چیز را تا حد امکان ساده کند، که پس از آن زمان را برای وکلا برای پرداختن به کارهای پیچیده تر آزاد می کند.

فناوری پیشرفته با هزینه کم همراه خواهد بود

فناوری پیشرفته با هزینه کم همراه خواهد بود

هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، یادگیری ماشین، داده های بزرگ و فناوری های پیشرفته می توانند پیچیده، گیج کننده و شاید حتی دلهره آور به نظر برسند. اما همانطور که بسیاری از بخش‌های دیگر قبلاً آموخته‌اند، فناوری پیشرفته نباید پیچیده، ترسناک یا گران باشد. نوآوری در فناوری حقوقی احتمالاً در آینده به بسیاری از انتخاب‌های به اصطلاح پیشرفته بستگی دارد و شرکت‌ها، صرف نظر از اندازه‌شان، باید سعی کنند جلوتر از بقیه باشند.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی احتمالاً نقش مهمی در آینده ایفا خواهند کرد و شرکت‌های بیشتری برای بهبود خدمات به مشتریان به گپ زدن روی می‌آورند. به طور مشابه، ابزارهایی که بر حجم زیادی از داده‌ها متکی هستند، مانند Context Expert Analytics، اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کنند و به شرکت‌ها اجازه می‌دهند از تجزیه و تحلیل و تحقیق پشتیبانی کنند و همچنین نشانه‌های واضحی از الگوها و روندهای آینده ارائه دهند.

واقعیت مجازی نیز اهمیت بیشتری پیدا می کند و امکانات بی شماری را برای استفاده به ارمغان می آورد. به عنوان مثال، وکلا می توانند از واقعیت مجازی در پرونده های واقعی استفاده کنند و تجربیات غوطه وری از صحنه های جرم یا تصادفات را برای کمک به شاهدان، قضات و دیگران برای درک بهتر وضعیت ارائه دهند.

یکی دیگر از کاربردهای احتمالی واقعیت مجازی، تحصیلات این است. دانش‌آموزان آینده نگر می‌توانند در یک آزمایش سه بعدی شرکت کنند و با بازآفرینی سناریوهای واقعی که بینش‌های ارزشمندی را در مورد حرفه حقوقی ارائه می‌دهند، درس‌هایی بیاموزند. یادگیری غوطه وری قبلاً در زمینه های دیگری مانند پزشکی نیز مورد استفاده قرار گرفته است و طبق مطالعات آکادمیک فواید آموزشی بسیاری را به همراه دارد.

وکلا مهارت های آینده را خواهند آموخت

وکلا مهارت های آینده را خواهند آموخت

بنابراین، تعداد کمی از وکلا در حال حاضر به مهارت های فنی پیچیده نیاز دارند. اما در آینده تقریباً همه به آموزش فنی اولیه نیاز خواهند داشت.

این امر به ویژه در مورد مهارت های ارتباطی صادق است. فن آوری جدید با ارائه وب سایت های تعاملی، مرکز مشتری، سیستم های مدیریت پروژه و سایر امکانات به ارتباطات سریع و کارآمد کمک می کند. وکلا باید بدانند چگونه از این فناوری استفاده کنند، در غیر این صورت ممکن است با کاهش رضایت مشتری مواجه شوند. فناوری حقوقی به سرعت در حال تغییر است و بهترین توصیه برای وکلا این است که به روز بمانند، چشم انداز فناوری را زیر نظر داشته باشند و مهارت های خود را در صورت امکان به روز کنند.

نیمی از تیم حقوقی وکیل نخواهند بود

در این نظم جدید، ترکیب تیم های حقوقی همگام با کسب و کار در حال تغییر است. در کنار بهبود و استانداردسازی فرآیندها، فناوری به ارائه کمک می کند خدمات با معرفی استراتژی‌های جدید و تقاضای فزاینده برای انجام کارهای بیشتر با کمتر، انتظار می‌رود سلسله‌مراتب رویه‌های حقوقی سنتی ساختاری چابک‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر اتخاذ کند.

استفاده از راه حل های خودکار، گپ و گفتار و سایر اشکال خدمات حقوقی افزایش یافته است و این خدمات در کنار حمایت وکلا نیازمند نیروی کار چند رشته ای با مجموعه مهارت های مختلف است. در واقع، نسبت کار حقوقی انجام شده توسط وکلا، تحلیلگران داده، کارشناسان عملیات و سایر متخصصان عملیات حقوقی می تواند به حدی برسد که متخصصان حقوقی تقریباً در اقلیت باشند.

خوانایی داده ها به اندازه الزامات قانونی مهم خواهد بود

خوانایی داده ها به اندازه الزامات قانونی مهم خواهد بود

شرایط قرارداد تعیین کننده ارزش حاصل از آن است. وقتی صحبت از این شرایط به میان می آید، مهم است که بدانیم واقعاً چگونه کار می کنند. به عنوان مثال، آیا مقدار مورد انتظار به دست می آید؟ آیا باید شرایط اضافه یا اصلاح شود؟ یا اینکه یک رابطه باید تمام شود یا نه؟

کسب و کارها به طور فزاینده ای به تیم حقوقی خود برای کمک به شناسایی فرصت هایی برای افزایش درآمد و کاهش هزینه و ریسک متکی هستند. سیستم‌های مدیریت چرخه عمر مشتری می‌توانند شفافیت و داده‌هایی را که کسب‌وکارها برای اطلاع از نحوه عملکرد قراردادهایشان به آن نیاز دارند، ارائه دهند. به عنوان مثال، واحدهای تجاری ممکن است در زمان سررسید قراردادها هشدار دریافت کنند، بنابراین می توانند از این فرصت برای فسخ قراردادهای ناکافی یا مذاکره برای شرایط بهتر استفاده کنند.

با گذشت زمان، داده های حقوقی غنی تر می شوند و تیم های حقوقی توانایی بیشتری برای تجزیه و تحلیل آن داده ها برای به دست آوردن بینش استراتژیک پیدا می کنند. به عنوان مثال، زمانی که همه خریدها، فروش‌ها و سایر قراردادها بر روی یک پلتفرم پردازش و مذاکره می‌شوند، امکان استخراج داده‌ها برای مشاهده نتایج معمول شرایط استاندارد و انحراف وجود دارد و تیم‌های حقوقی را قادر می‌سازد تا فرصت‌هایی را برای بهبود قراردادهای آینده شناسایی کنند.

فرآیندهای انعقاد قرارداد

فرآیندهای انعقاد قرارداد کاملاً آنلاین بوده و زمان اتمام تراکنش کاهش می یابد

فرآیند مذاکره قرارداد می‌تواند به پلتفرم‌های فناوری منتقل شود که ارتباطات سریع‌تر، همکاری بهتر و دسترسی بلادرنگ به داده‌های بازار را امکان‌پذیر می‌سازد، به جای فرآیندهای الکترونیکی که اساساً همان فرآیندهای دستی مانند خط قرمز و ایمیل را تقلید می‌کنند.

درعوض، پلتفرم‌های آنلاین تیم‌های حقوقی را قادر می‌سازد تا فرآیند را در سراسر سازمان با شیوه‌های یکسان برای تهیه پیش‌نویس قراردادها، تأییدیه‌های داخلی و امضا و بایگانی قراردادها استاندارد کنند. ادغام با سایر سیستم های اطلاعاتی می تواند در دسترس بودن داده های مربوطه را برای تقویت مواضع مذاکره تضمین کند.

استانداردسازی فرآیندهای ایجاد قرارداد همچنین با اطمینان از اینکه تیم حقوقی و واحدهای تجاری از الگوهای به‌روز استفاده می‌کنند که توانایی کنترل انحراف از عبارت استاندارد، نقاط تنظیم خودکار و کنترل نسخه قوی را دارند، به کاهش ریسک کمک می‌کند. خودکارسازی و استانداردسازی این فرآیندها همچنین راه را برای نظارت دقیق‌تر بر ارزش قرارداد در طول عمر آن هموار می‌کند که در پیش‌بینی آتی ما به اوج می‌رسد.

انعقاد قرارداد آنلاین

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟