احساس پایین بودن؟ ممکن است در برخی از مواد مغذی کمبود داشته باشید

هر کسی هر چند وقت یک‌بار به بلوز می‌رسد، و این می‌تواند سالم باشد – به مردم می‌آموزد که چگونه دیدگاه مثبت‌تری در زندگی اتخاذ کنند. اما زمانی که این اتفاق بیشتر از آنچه می‌خواهید رخ می‌دهد، ممکن است در رژیم غذایی‌تان مقدار کمی از مواد مغذی وجود داشته باشد. نکات زیر را امتحان کنید و ببینید آیا آنها احساس بهتری در شما ایجاد نمی کنند.

شماره ۱ – مکمل ویتامین B کمپلکس مصرف کنید. کمبود ویتامین B در رژیم غذایی می تواند منجر به چندین درد و درد کوچک، مشکلات گوارشی و پوستی و – درست حدس زدید – افسردگی شود. یک مکمل خوب پیدا کنید که می توانید هر روز مصرف کنید تا روحیه خود را حفظ کنید. برای بهترین نتیجه، یک مکمل غذایی طبیعی به جای مکمل دارویی پیدا کنید.

۲- آجیل، لوبیا خشک و گندم کامل بیشتر بخورید. چرا؟ این غذاها سرشار از منیزیم هستند که یک ماده معدنی بسیار مهم است. مطالعات ارتباطی بین کمبود منیزیم و افسردگی پیدا کرده‌اند و این ممکن است دلیل مشکل شما باشد. آجیل ها برای میان وعده ها عالی هستند و جایگزینی عالی برای خوراکی هایی مانند چیپس سیب زمینی هستند.

شماره ۳ – مدتی را صرف مدیتیشن کنید. شاید علم هرگز نتواند دلیل آن را توضیح دهد، اما مدیتیشن اثرات درمانی خود را بر بسیاری از بیماری های رایج امروزی، از جمله و به ویژه افسردگی، دارد. صرفاً فکر کردن به اینکه مکان‌هایی در دنیا وجود دارد که مردم در شرایط بسیار بدتری زندگی می‌کنند، می‌تواند چشم‌انداز بهتری در زندگی به شما بدهد و شاید حتی شما را تشویق کند تا نقش خود را در تبدیل جهان به مکانی شادتر انجام دهید.

بسیار خوب، پس سومین ماده مغذی نبود، اما قطعاً ارزش ذکر را داشت. می توانید جلسات مدیتیشن خود را با یک لیوان چای بابونه ترکیب کنید تا اعصاب متلاشی شده را تسکین داده و احساس بهتری داشته باشید.

اگر پس از پیروی از این توصیه‌ها همچنان با مشکلات افسردگی روبرو هستید، اغلب بهتر است به سادگی در مورد مشکل خود صحبت کنید. به یکی از اقوام، دوستان یا دکتر مراجعه کنید و هر چیزی که شما را آزار می دهد را از سینه خود خارج کنید. در افسردگی، پرداختن به علت اصلی به جای صرف علائم، همیشه بهترین راه است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر