امتیاز دوچرخه شما چقدر است؟ موانع اجتماعات دوچرخه سواری


شهری با خطوط دوچرخه ایمن

انتقال به یک شهر جدید در بحبوحه همه گیری کووید -19 می تواند گذار سختی را ایجاد کند. بدون گزینه های معمول بیرون رفتن از رستوران ها ، کنسرت ها یا رویدادهای ورزشی ، آشنایی با خانه جدید ما با چالش هایی همراه است. وقتی شوهرم و من در ژوئن 2020 به مینیاپولیس نقل مکان کردیم ، هر دو به دلیل مصدومیت از دویدن دور ماندیم. خوشبختانه مسیرهای دوچرخه سواری بسیار متصل در شهر به ما راهی عالی برای کشف شهر جدید و حفظ فاصله ایمن داد. ما به سرعت خود را بیشتر از همیشه در حال دوچرخه سواری دیدیم و یکی از دلایل اصلی ما برای دوچرخه سواری این بود که “آسان” بود. ما در مسیرهای دوچرخه سواری با ترافیک خودرو مبارزه نمی کردیم. ما هرگز به مناطقی برخورد نکردیم که مسیرهای دوچرخه به طور ناگهانی پایان یافت ، بنابراین خوشبختانه هرگز مجبور نشدیم با تردد وسایل نقلیه ادغام شویم. من از دوچرخه سواری لذت نمی برم در حالی که اتومبیل ها با نگرانی کمی در جاده ها از سرعت خود می گذرند ، اما مسیرهای دوچرخه سواری شهرهای دوقلو نسبتاً از این امر محافظت می شود. بزرگترین شکایت من این بود که در مواقعی وجود داشت دوچرخه سواران زیاد (چگونه می توانم چنین چیزی را بگویم)!

در دوران تحصیل پزشکی ، با دوچرخه به کلاس می رفتم ، اما فقط مجبور بودم یک مایل در خیابان هایی که شلوغ نبود (هرچند مسیر دوچرخه سواری وجود نداشت) حرکت کنم. از آن زمان به بعد دوچرخه سواری را برای کار در نظر گرفتم ، اما موانع متعددی وجود داشت ، از جمله عوامل اجتماعی مانند عدم اتصال زیرساخت ها (خطوط دوچرخه سواری که به یکدیگر متصل می شوند و نیازی به ادغام ناگهانی با تردد وسایل نقلیه ندارید) ، عدم وجود دوچرخه محافظت شده خطوط و پیاده روها و نور ضعیف و همچنین عوامل شخصی مانند عدم دسترسی به دوش هنگام رسیدن به محل کار. در مینیاپولیس ، بسیاری از ساکنان دوچرخه سواری می کنند یا فقط برای ورزش سوار می شوند ، و اکنون دلیل آن را می فهمم: زیرساخت های شهر آن را آسان و لذت بخش می کند. این امر باعث شد بیشتر به این فکر کنم که چه باید کرد تا در شهرهای دیگر این فرصت وجود داشته باشد تا از مزایای دوچرخه سواری بی خیال در جوامع خود استفاده کنند.

دوچرخه سواری برای کار یا مدرسه فواید زیادی دارد ، از جمله:

    • افزایش فعالیت بدنی که ممکن است منجر به کاهش خطر بیماری مزمن شود
    • کاهش ردپای کربن
    • اجتناب از ترافیک
    • کاهش خطر ابتلا به COVID-19 از طریق حمل و نقل عمومی
    • بهبود خلق و خو و شناخت
    • به مردم کمک کنید تا توصیه های کالج پزشکی ورزشی آمریکا در مورد 150 دقیقه فعالیت بدنی در هفته را بدست آورند
    • در هزینه خود صرفه جویی کنید ، زیرا دوچرخه سواری هزینه کمتری نسبت به بدهی و رانندگی با ماشین دارد

علیرغم مزایا ، موانعی برای دوچرخه سواری در بسیاری از جوامع وجود دارد ، از جمله اتصال زیرساخت ها ، عدم وجود مسیرهای محافظ دوچرخه یا پیاده روها و نور ضعیف. اتصال زیرساخت ها یکی از موانع اصلی دوچرخه سواری در شهرهای ایالات متحده است. خط مشی های Complete Streets می تواند به ایجاد جوامعی کمک کند که انتخاب فعالیت روزانه راحت تر و ایمن تر است. خیابان های کامل طوری طراحی شده اند که ایمنی ، راحتی و حق تقدم را برای واکرها و دوچرخه سواران در اولویت قرار دهند تا با ایجاد اولویت در ایمنی و سلامت عمومی به ایجاد جوامع قابل سکونت کمک کنند. از بین بردن موانع اضافی برای دوچرخه سواری ، مانند مسیرهای باریک دوچرخه ، عدم جدا شدن از وسایل نقلیه موتوری ، به چالش کشیدن تقاطع ها و مسیرهای دوچرخه سواری پوشیده از برف و یخ ، راه هایی برای احساس راحتی بیشتر مردم در دوچرخه سواری است.

نقشه دوچرخه نقشه ایالات متحده 2020اگرچه انتخاب نهایی برای فعال بودن یا دوچرخه سواری برای کار با هر فرد است ، اما دسترسی به مسیرهای دوچرخه سواری ایمن ، به هم پیوسته و دارای نور کافی باید به عهده جامعه باشد و سیاست های جامعه می تواند در اولویت بندی دوچرخه سواران در هنگام برنامه ریزی زیرساخت های شهر کمک کند. ACSM American Fitness Index اتصال زیرساخت ها را با استفاده از چهار شاخص ارزیابی می کند که یکی از آنها نمره دوچرخه است®به مینیاپولیس ، MN رتبه 1 در امتیاز دوچرخه را دارد®و به دنبال آن پورتلند ، OR ، شیکاگو ، IL ، دنور ، CO و سان فرانسیسکو ، CA. اما چه چیزی باعث شده است که این شهرها به بالای لیست برسند؟ آنها در درجه اول دارای زیرساخت های متصل به هم با خطوط مشخص دوچرخه هستند که اغلب از تردد وسایل نقلیه موتوری جدا هستند. مینیاپولیس در سال 2016 سیاست کامل خیابان ها را اجرا کرد که اولویت را برای عابران پیاده و پس از آن دوچرخه سواری و حمل و نقل و در نهایت استفاده از وسایل نقلیه موتوری انجام می دهد. مینیاپولیس دارای یک شبکه در حال رشد دوچرخه سواری است که افراد در هر سنی را تشویق می کند تا در طول سال ، چه برای ورزش و چه هنگام رفت و آمد ، دوچرخه سواری کنند. بسیاری از شهرهای دیگر زیرساخت های مشابهی برای دوچرخه سواری اتخاذ کرده اند ، اما هنوز هم بسیاری از شهرها فاقد خطوط دوچرخه ایمن و متصل به یکدیگر هستند.

نویسنده: آلیسون شرودر ، MD عضو پزشکی ورزشی در میدان کلینیک مایو در مینیاپولیس ، MN است. او از اوت سال 2021 به عنوان هیئت علمی به گروه پزشکی فیزیکی و توانبخشی در مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ ملحق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید