با خورشید روبرو شوید و با انگیزه بمانید


در این ماه ما بر روی بهترین چیزها در اعضای خود ، از جمله موفقیت های آنها و نحوه ایجاد انگیزه در دیگران تمرکز می کنیم. همانطور که از دیگران یاد می گیریم ، از وبلاگ این ماه لذت ببرید ، در میان وعده های خوشمزه شیرجه بزنید و همیشه چهره خود را به خورشید نگه دارید.

هموس به تو چیزی می گوید

حمص یکی از بهترین میان وعده ها است. شاید بهترین EVER. ما خوشحال می شویم افکار شما را بشنویم ، اما مطمئن هستیم که هنوز هم درست می گوییم. این غذا به طرز شگفت انگیزی همه کاره است ، همیشه خوشمزه است و می تواند متناسب با ترجیحات غذایی شخصی شما باشد. آیا ما همچنین اشاره کردیم که حمص می تواند برای شما تا حدودی سالم باشد؟

در حقیقت ، هوموس می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (حاوی پروتئین است)
  • کلسترول پایین (با تشکر از نخود!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری ارائه دهید
  • کم خونی پایین (نخود و تاهینی منابع عالی آهن هستند)
  • وزن کم می کنید
  • بیشتر!

برای روز ملی هوموس ، ما یک دستور العمل آسان ارسال کردیم. در اینجا دوباره برای کسانی است که آن را از دست داده اند.

هوموس هیجان انگیز قابل تنظیم

عناصر:

1 قوطی نخود ،

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و زیره به میزان دلخواه

دستورالعمل ها:

همه مواد را مخلوط کرده و مزه کنید تا خوشحال شوید.

با میان وعده مورد علاقه خود (تعداد انگشتان دست) وارد شوید و لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

نکته: با خیال راحت مواد مختلف را برای چاشنی هموس خود اضافه کنید. Jalapenos ، چیلی سبز ، عسل ، فلفل قرمز ، زیتون و/یا گوجه فرنگی تنها چند مورد دیگر هستند که می توانید برای طعم قوی تر به آنها اضافه کنید.

این را بجوید

ما پرسیدیم که میان وعده غذایی شما با این هشدار چیست که می توانید فقط تا آخر عمر فقط 3 عدد داشته باشید. پس از بررسی بیشتر در مورد مزایای آنها ، ما مطمئن نیستیم که می توانیم 3 مورد را نیز انتخاب کنیم. به نظر می رسد ممکن است مجبور شویم قوانین خود را زیر پا بگذاریم و ALL SNACKS را انتخاب کنیم.

هر کدام از میان وعده های سالم را که انتخاب کرده اید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که ما ارسال کردیم دارای مزایای سلامتی و ترکیباتی است که می تواند به شما در کاهش وزن ، تناسب اندام و حفظ آن کمک کند.

  1. ماست و گرانولا – سرشار از فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک
  2. سیب و کره بادام زمینی – فراوانی فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی
  3. نان تست آووکادو – مقدار زیادی پتاسیم ، فیبر ، چربی های سالم و ویتامین ها
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. آجیل های مخلوط – منبع خوبی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز – مقدار زیادی پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم
  7. بلغور جو دوسر – مقدار زیادی فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و کمک به کاهش قند خون
  8. تخم مرغ آب پز – سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است
  9. پنیر و میوه – مقدار زیادی ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی

آیا ما میان وعده های سالم دیگری را که بیشتر از آنها لذت می برید کنار گذاشتیم؟ با خیال راحت در رسانه های اجتماعی فریاد بزنید تا به ما اطلاع دهید چه چیزی را از دست می دهیم.

اعضای انگیزشی می

karlacariaga

در این ماه ما روز مادر را جشن گرفتیم ، بنابراین شایسته است که ما از یک مادر الهام بخش استفاده کنیم که آن را کاملاً در ورزشگاه بیرون و بیرون می کشد. کارلا ازkarlacariaga در اینستاگرام یک #مادرزن است که وقتی کار سخت خود را به نمایش نمی گذارد (شانه های قاتل!) ، او با کلمات حکمت انگیزشی به ما انگیزه می دهد.

“تمرکز بر پله مقابل خود و نه تمام راه پله” ، تنها یکی از آرزوهای بسیاری است که #FitcoMom به ما نشان داده است. این به ما این امکان را می دهد که چه اهداف تناسب اندام دشواری داشته باشیم و چه مشکلات عظیم زندگی را داشته باشیم ، می توانیم با برداشتن یک قدم در آن بر آنها غلبه کنیم.

برویدkarlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و مدارها و الهامات فوق العاده او را بررسی کنید.

@breannalaw15

Breanna از @breannalaw15 در اینستاگرام در این ماه برای ما برجسته بود زیرا نمی ترسد کلمه “F” را کنار بگذارد: شکست. برخی از محتواهای انگیزشی بیشتر از کسانی است که شکست خورده اند و به کار خود ادامه می دهند. مادر سگ Breanna می گوید: “همه چیز قابل تشخیص است “و وقتی او کاملاً به آن نرسد ،” ترک آن خوب نیست. “

ما از انگیزه و اشتیاق او الهام گرفته ایم. هر سفر تناسب اندام دارای چاله هایی در طول مسیر است ، اما این چیزی است که ما هنگام سفر انجام می دهیم ، تعیین می کند که چگونه به اهداف خود می رسیم. برانا او را به بورپ های عزم و اراده تبدیل می کند که او را در پیشروی شخم می زند. ما می خواهیم بر این جانباز ارتش که ما را ثابت قدم نگه می دارد و همیشه به جلو فشار می آورد ، تست کنیم.

@breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و تعداد زیادی برنده ، تمرینات و سگ زیبا را ببینید.

@ajaxxfit

آیا به دنبال مدارهای کوچکی هستید که متناسب با سطح تناسب اندام شخصی شما باشد؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! این عقاب UNT سابق تمریناتی را که طی سالها آموخته است کنار هم می گذارد و آن را با جهان به اشتراک می گذارد تا به دیگران کمک کند تا تناسب اندام پیدا کنند. مهم نیست که متخصص هستید یا تازه کار را شروع کرده اید ، آنتونی یک کار شگفت انگیز در ایجاد تمرینات HIIT پویا با گام هایی برای همه سفرهای مختلف تناسب اندام انجام داده است.

برویدajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و تماشا کنید که طناب های نبرد را از بین می برد در حالی که به بقیه ما کار ساده تری می دهد.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

ماه مه آن موقع از سال است که می توانیم به برزخ ورزش بپردازیم. قطعنامه های سال از بین رفته است و ما خود را متعجب می بینیم که آیا این همه کار ارزشش را دارد یا خیر. این است! پایین آمدن آسان است ، اما همانطور که در این ماه اشاره کردیم ، تسلیم شدن خوب نیست. ما از شما پرسیدیم چه چیزی شما را تشویق می کند که به کار خود ادامه دهید در حالی که اوضاع به این خوبی نیست. ما به هر 10 دلیلی که ارسال کردیم نمی پردازیم ، اما می خواهیم برخی از دلایل کارکرد برخی از انگیزه های شما را پشت سر بگذاریم.

2. برای حفظ شادی کلی

هنگام تمرین ، مغز شما تعدادی مواد شیمیایی را در بدن شما می ریزد. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین هستند که همگی به افزایش احساس شادی کمک می کنند! داستان کوتاه تر ، اگر احساس ناراحتی می کنید و به انگیزه نیاز دارید ، فقط بدانید که ورزش به شما کمک می کند تا خوشحال و مثبت باشید. ناگفته نماند که اعتماد به نفس دارد.

6. استرس را کاهش دهید

ما فقط اشاره کردیم که ورزش اندورفین را برای شادی افزایش می دهد ، اما هورمون های مربوط به استرس ، از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. مغز شما نه تنها مواد شیمیایی ضد استرس را آزاد می کند ، بلکه مزایای سلامتی اضافی برای بدن و بدن شما از تمرین می تواند به احساس بهتر شما کمک کند.

9. برای حفظ شیوه زندگی سالم

تنها چیزی که درباره آن می شنویم مزایای ورزش است. این می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد ، به کاهش وزن کمک کند ، استرس را کاهش دهد ، شادی و اعتماد به نفس را افزایش دهد و خیلی بیشتر. یک سبک زندگی سالم به تمام جنبه های زندگی شما از جمله خانواده ، دوستان و اجتماع منشعب می شود. این بسیار سرگرم کننده است که فکر کنید ورزش برای خود شما نیز تأثیر مفیدی بر سایر چیزهای اطراف شما خواهد داشت.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هر فردی هنگام شروع (یا ادامه) یک سفر تناسب اندام ، بلندپروازی ها و اهداف خود را دارد. مال شما چیست؟ با هشتگ #FitnessConnection در رسانه های اجتماعی به ما اطلاع دهید و شما می توانید یکی از اعضای برجسته ما باشید.

خورشید پدیدار میشود

ما به سرعت در حال افزایش در تابستان و اواسط سال هستیم! وقت بگذارید و به خودتان یادآوری کنید که چه چیزی باعث حرکت شما می شود و چه چیزی شما را در مسیر خود نگه می دارد. به یاد داشته باشید که هر چند وقت یکبار استراحت کنید یا زمین بخورید اشکالی ندارد ، اما ترک آن اشکالی ندارد. ما به شما بسیار ایمان داریم ، بنابراین اگر تا به حال احساس کردید نیاز به تقویت دارید. به دیدن ما بیایید و ما مطمئناً به شما کمک می کنیم زمان خود را زیر نور آفتاب برگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید