با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی تازه ای به ارمغان بیاورید.


باورتان می شود امسال چهار ماه گذشته است ؟! با شکوفایی کامل بهار و تابستان در راه ، زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد چیزهایی است که زندگی جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد. این ممکن است یک کلاس ورزشی جدید باشد یا حتی برای تنفس و کشش قبل و بعد از تمرین وقت بگذارید. هر آنچه را که برای ایجاد شادی در زندگی خود انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم تیم ما است اینجا برای راهنمایی و کمک به شاد کردن شما

حلقه سوپ

دوش آوریل گل های ماه مه را به ارمغان می آورد ، اما به آوردن هویج نیز کمک می کند! با فرارسیدن روز جهانی هویج در 4 آوریلث، ما می خواستیم کمی وقت بگذاریم تا این لذت نارنجی را برجسته کنیم.

هویج جدا از خوشمزه بودن ، خوشمزه بودن و گرایش به غذای مورد علاقه خرگوش کارتونی ، سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتا کاروتن (رنگدانه ای است که توسط بدن شما به ویتامین A تبدیل می شود). هویج در کنار بی شمار مواد مغذی ، فواید سلامتی دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • کاهش کلسترول
  • کاهش وزن
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه ، ما دستور تهیه سوپ هویج خارق العاده را آماده کرده ایم که مطمئناً کمی گز در مرحله شما قرار می دهد. با خیال راحت دستور غذا را چاپ کرده و استفاده کنید.

سوپ هویج فانتزی

عناصر:

یک عدد سیب زمینی شیرین

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 کارتن آبگوشت سبزیجات

1 قاشق غذاخوری کره

کمی زعفران

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. پیاز خرد کنید
  2. سیب زمینی و هویج را پوست بگیرید و به قطعات کوچک برش دهید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیازها را تا شفاف بپزید
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و آبگوشت را اضافه کنید
  6. تا جوشیدن بپزید
  7. حرارت را کم کرده و بجوشانید تا همه چیز نرم شود
  8. همه چیز را با استفاده از مخلوط کن غوطه ور یا مخلوط کن معمولی مخلوط کنید. (هر کدام که دارید)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و مزه کنید تا خوشحال شوید. همه اش را بخور

اعضای یادگاری ما

87. آموزش

“درد خود را به اشتیاق تبدیل کنید.” آیا تنها یکی از پیام های الهام بخشی است که توسط یکی از اعضای ما ،cious_content87 در IG برای شما آورده شده است. خوراک او یک پیام کوتاه برای ارسال انگیزه برای بهتر شدن است. می توانید شرط ببندید که او هرگز از روز پا نمی گذرد. یا شانه ها. یا سینه. او با داشتن مدارهای تخریب کننده عضلات ، کار خارق العاده ای را در ظاهر آسان تمرینات انجام می دهد. در حقیقت ، او مدار قفسه سینه ای را ایجاد کرد که در رسانه های اجتماعی مشاهده کردید و فک شما روی زمین بود. نگران نباشید ، او احتمالاً برای این کار هم تمرینی دارد. 😄 در واقع ، ما می خواستیم واقعاً مرد پشت دسته را بشناسیم و در این ماه چند سوال از او پرسیدیم:

  1. از کی ورزش را شروع کردید؟ چرا؟
    من یک سرباز بازنشسته ارتش هستم و سختی جسمی و روحی یک خواسته در ارتش است. هنگام خروج از ارتش ، من رهبر سربازان بودم و آنها بیشتر از خودم به من وابسته بودند و استاندارد را تعیین می کردند. می خواستم با آن روحیه رهبری ادامه دهم. البته زندگی نیز اتفاق می افتد. من رابطه بدی داشتم و احساس می کردم جذاب نیست. می خواستم از روی افسردگی و عصبانیت ظاهر خود را تغییر دهم. احساس می کنم بسیاری از مردم سفر خود را نیز از این طریق آغاز می کنند. شما احساس می کنید جذاب نیستید ، و می خواهید برای دیگران قابل توجه احساس جذابیت کنید. در کنار صدماتی که در دوران سربازی متحمل شدم ، به کارهایی که در فیزیوتراپی انجام می دادم توجه زیادی کردم. من می خواستم از این ایده ها برای تبدیل آن به کاری که وقتی در باشگاه هستم ، استفاده کنم.
  2. چه کسی از شما الهام می گیرد؟
    افرادی که تلاش می کنند ، من دوست دارم ببینم افرادی که برای ثبات تلاش می کنند. لازم نیست برای من بهترین باشی ؛ این واقعیت است که شما به تلاش خود ادامه می دهید اما شخصی که من قبل از شروع همه اینها دنبال می کردم ، این بود dnicolemonroe؛ او در واقع شروع به کار کرد در اتصال تناسب اندام حالا او در تلویزیون است و قراردادهای حمایتی دارد و غیره. من دوست دارم روزی او را ملاقات کنم. تماشای تمرینات او باعث می شود که خلاق تر باشم.
  3. در روز تقلب چه اقدامی برای درمان دارید؟
    رفتن من به Gyro’s است. یک مکان مدیترانه ای وجود دارد که من به آنجا می روم و بهترین ژیروسکوپ هایی را که مدت ها بود در آنجا داشتم وگرنه به Frezko Taco Spot (فقط سه شنبه) می روم.
  4. به کسی که تازه شروع به ورزش کرده است چه می گویید؟
    وقت بگذارید. اجازه ندهید ورزشگاه شما را بترساند. به بازگشت خود ادامه دهید ؛ نتیجه یک شبه اتفاق نمی افتد ، اما وقتی نتایج اتفاق افتاد ، داستانی برای گفتن خواهید داشت.
  5. قسمت مورد علاقه شما در مورد تمرین در Fitness Connection چیست؟
    این یک خانواده شد ، به ویژه در Allen، TX one. آنها مرا می شناسند و به من اهمیت می دهند. سال گذشته خواهر و خواهرزاده ام فوت کردند و آلیسا برای من چند کلوچه پخت. از مدیران گرفته تا مربیان ، آنها مرا پذیرفته اند و جز مراقبت و حمایت چیزی نشان نداده اند. به علاوه ، چمن موجود در آنجا ؛ من عاشق تمرین روی چمن هستم که به من احساس حرفه ای می دهد.
  6. نقل قول انگیزشی شما چیست؟
    می شه انجامش داد. رهبران پیشرو هستند !!! – کرنل لاکت

برای آگاهی بیشتر از کلمات حکیمانه و تمرینات هیبت انگیز ،cious_content87 @را در اینستاگرام بررسی کنید.

oh.hey.its.chante

ملکه خودخواسته اعلام شده از قصد ، @oh.hey.its.chante تمرینات خود را با هدف انجام می دهد. او به ما الهام می دهد که هرگز تسلیم نشویم ، به ویژه هنگامی که زمین خورده ایم. وقتی شکست می خورید متوقف شدن آسان است ، اما به گفته شانت ، “هر روز کاری در حال پیشرفت است.” یکی از بهترین ویژگی های او اشتیاق او برای داشتن بهترین نسخه از خود است – حتی اگر این شامل عقب نشینی از اهداف تناسب اندام باشد. او به ما می گوید که خوب است فداکاری او به ما انگیزه می دهد و ما را تشویق می کند تا همیشه به مسیر اصلی خود بازگردیم. از صبر و شکیبایی شما بسیار سپاسگزارم. این چیزی است که همه ما می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده کنیم. دنبال کردن @oh.hey.its.chant در اینستاگرام برای تأیید و الهام بیشتر در زندگی.

به جلو حرکت کنید

این ماه در شبکه های اجتماعی سوالی در مورد مزایای پیاده روی پرسیدیم. برای علاقه مندان به ورزش ، راه رفتن بیهوده به نظر می رسد. اما برای دیگران ، مزایای فقط کمی پیاده روی روزانه می تواند مزایای زیادی برای سلامتی شما داشته باشد.

فقط 30 دقیقه پرسه زدن می تواند به شما کمک کند:

  • سلامت قلب را افزایش دهید
  • احتمال بیماری های قلبی و سکته مغزی را کاهش دهید
  • بهبود تعادل
  • استخوان ها را تقویت کنید
  • تقویت قدرت کلی
  • استقامت را افزایش دهید
  • کاهش چربی بدن

در حالی که 30 دقیقه مهم است ، پیاده روی طولانی مدت تنها به مزایای سلامتی شما می افزاید. اگر متوجه شدید که نمی توانید هر روز 30 دقیقه پیاده روی انجام دهید ، برخی از گزینه های جایگزین برای اضافه کردن به برنامه شما نیز می تواند مفید باشد.

این شامل:

  • راه رفتن با سگ (یا سگ ؛ مانند همسایه ها)
  • هرجا که می روید از پله ها بالا بروید
  • پارک کردن دورتر از محل کار ، یا پیاده شدن زودتر از اتوبوس
  • به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا پیشرفت کنید

مهم نیست که چگونه راه می روید ، نکته این است که آن را به بخشی دائمی از روز خود تبدیل کنید. این کار سلامتی شما را بهبود می بخشد و به تناسب اندام و شادی شما کمک می کند.

در برابر ماشین عصبانی نشوید

در طول سالها ، بحث های خفیفی در مورد اینکه کدام بهتر است وجود دارد: وزن آزاد یا ماشین؟ در اینجا در Fitness Connection ، ما معتقدیم که بهتر از این دو ، آن چیزی است که بیشتر از آن لذت می برید. آیا ما به جواب پاسخ ندادیم؟ کمی ، اما مزایای هر دو تمرین بر دیگری بیشتر نیست ، بنابراین ما می گوییم ، مسیر خود را انتخاب کنید (یا اجازه دهید مربیان متخصص ما شما را راهنمایی کنند).

اوزان رایگان

نیازی نیست که برای هر Strongman® آموزش ببینید تا از مزایای فوق العاده وزنه های آزاد استفاده کنید. در واقع ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر به دنبال کاهش وزن یا افزایش وزن هستید ، تمرینات با وزنه بهترین گزینه برای تناسب اندام شما است.

می توانید از ابتدا شروع کنید و پیشرفت کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • متابولیسم را افزایش می دهد
  • خیلی بیشتر!

ماشین های بدنسازی

ما می دانیم ماشین های بدنسازی چقدر می تواند باعث رعب و وحشت شود. شما نمی خواهید کسی را بالا نگه دارید یا خود را با وارونه شدن او شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین از درخواست از یکی از اعضای تیم Fitness Connection برای کمک به شما شرم نکنید. به هر حال ، ماشین ها دوستان شما هستند.

علاوه بر مشخص کردن ماهیچه های خاص ، دستگاههای بدنسازی ما نیز می توانند به موارد زیر کمک کنند:

  • زمان تمرین خود را محدود کنید
  • شما را در امان نگه دارد
  • کاهش فشار بر مفاصل
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا ببینیم کدام روش تمرین را ترجیح می دهید. برنده؟

در هر صورت ، هر دو نوع ورزش یک راه عالی برای کمک به سلامتی شما هستند. اگر شخصاً یکی را بر دیگری ترجیح می دهید ، به دنبال آن باشید! BEST تمرینی است که از آن لذت می برید.

آنچه را که در اطراف شماست گرامی بدارید

پس از خوردن سوپ هویج خوشمزه و انجام یک تمرین کامل با اعضای برجسته شامل وزنه های آزاد و دستگاه های بدنسازی ، یک کار را فراموش نکنید: لذت بردن از زندگی. بهار در حال شکوفایی کامل است و این بهترین فرصت است که هر چند وقت یکبار نفس بکشید و از فضای بیرون لذت ببرید. بوها یا گلهای تازه چیده شده را بو کنید. بارش باران یا بازگشت حیات وحش را مشاهده کنید. این زمان از سال زندگی و شادی جدیدی را برای همه چیز در اطراف شما به ارمغان می آورد ، بنابراین همه چیز را به کار بگیرید و دنیای خود را گرامی بدارید.



دیدگاهتان را بنویسید