بهترین رژیم لاغری نوجوانان | درمان لاغری نوجوانان _من و رژیم


هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای سلامتی و شاد زیستن نیازمند مراقبت های خاص در هر دوره از زندگی است. شاید نوجوانی یکی از حساس ترین دوران زیستن باشد چرا که در مرحله ، نوجوان تغییر جسمی بسیار تجربه کرده است ، این تغییر از جهت جهت ریشه درختان سلامتی او را در آینده تقویت می کند ، قطع نیاز مراقبت های ویژه و یک رژیم غذایی سالم و متعادل است.

پس درنگ کنید و اگر فرزند نو نهال در خانه دارید حتماً برای یک رژیم متنوع و متعادل در نظر بگیرید تا تمام انرژی و مواد مغذی مورد نیاز خود را از مواد غذایی و نوشیدنی ها تا عادات رفتاری و غذا ، دریافت کنید. برای آنکه بدانید چگونه به بدن نوجوان خود اجازه رشد مناسب بدهید تا شکوفایی او را در جوانی ببینید ، مطلب پیش رو را حتما مطالعه کنید.

حاضر به دلیل زندگی مدرن و صنعتی ، متاسفانه چاقی در بین کودکان ونوجوانان نیز شیوع پیدا کرده است و از خانواده ها نگران افزایش وزن نوجوانان خود بوده اند ، خصوصیاتی که در این دوران به دلیل مرحله رشد و بلوغ از حساسیت مورد نیاز است و به نظر می رسد می توانید تنها کلید سلامتی و لاغری نو جوانان را بخوانید ، فقط می توانید یک برنامه غذایی سالم و مغذی داشته باشید. اگر می خواهید فرزندانی تنومند و با اندامی متناسب تربیت کنید در ادامه با ما همراه باشید .. در این مطلب برنامه غذایی سالم برای نوجوانان ، شما با رژیم لاغری برای نوجوانان ، درمان لاغری نوجوانان و روش های لازم برای تناسب اندام آنها را نیز آشنا کرده اید. ظاهر شد.

بهترین برنامه غذایی برای لاغری نوجوانان چیست؟

بهتر است بدانید که غذاهای سالم به معنای کنار گذاشتن غذاهای خوش مزه و ویژگی مورد نیاز نوجوانان نیست. فقط کافی است که به نوجوان خود یاد دهید مواد غذایی و نوشیدنی های پرچربی و قند مصرف کنید ، مانند نوشیدنی های گازدار شیرین ، کیک و شکلات را تغییر دهید. به خاطر داشته باشید که این مواد برای یک نوجوان حذف نشده اند ، فقط باید مصرف کنید و در عوض از روش جایگزینی آنها با مواد مغذی استفاده کنید. برخی از مواد مغذی مهم برای رشد نو جوانان عبارت: آهن ، ویتامین D و کلسیم. که باید در چه مواد غذایی وجود داشته باشد تا در برنامه غذایی نوجوان تان بگنجانید.

اگر نگران وزن نوجوان خود هستید ، یک رژیم سالم و متعادل برای لاغری نوجوانان ، تنها راهی است که باید دنبال کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به نوجوان شما برای تغذیه سالم و لاغری در سن بلوغ توصیه می شود:

صبحانه را کنار نگرانید

رژیم گرفتن کنار گذاشتن صبحانه یا گرسنگی دادن به خود نیست. کنار گذاشتن وعده های غذایی هیچ کمکی به کاهش وزن شما نمی توانید و همچنین برای رشد شما در دوران نوجوانی و بلوغ ضرر دارد ، زیرا مواد مغذی مهمی را از دست می دهم تازه به دلیل گرسنگی ممکن است در طول روز بیشتر به سمت هله هوله و تنقلات بروید. فقط صبحانه به شما کمک می کند برخی از ویتامین ها و مواد مورد نیاز برای سلامتی را هم ببینید.

روزانه 5 وعده میوه و سبزیجات بخورید

میوه و سبزیجات منابع بسیار خوبی از خاص ویتامین ها و مواد مورد نیاز بدن شما در طول سالهای نوجوانی هستند. علاوه بر این با خوردن حداقل 5 وعده از انواع میوه ها و سبزیجات در روز ، اشتهای شما هم کم می شود. پس بهترین وعده های غذایی برای رژیم لاغری در نوجوانی است.

میان وعده های سالم تر مصرف کنید

غذاها و نوشیدنی های سرشار از چربی ، شکر و نمک مانند شیرینی ، شکلات ، کیک ، بیسکویت و نوشیدنی های گازدار شیرین را که کالری بیش از حد کاهش داده اند. مصرف بیش از حد کالری می تواند افزایش یابد و چاقی شود.

بدن تان را آبدید کنید

به خاطر داشته باشید که در دوران نوجوانی بدن شما به نوشیدن 6 تا 8 لیوان مایعات در روز نیاز دارد. آب و شیر کم چربی هر دو گزینه سالمی برای نوشیدنی هستند. برای لاغرشدن در دوران نوجوانی ، در نوشیدن آبمیوه هم دقت کنید که اگر طبیعی است مواد قندی دارد. کل نوشیدنی های ترکی شما از آب میوه ، آب سبزیجات و اسموتی ها بیش از 150 میلیون لیتر در روز نیست که در اندازه یک لیوان کوچک است.

رژیم چاقی برای نوجوانان

همانطور که افزایش وزن در نوجوانی باید کنترل شود ، برای درمان لاغری نوجوانان در سن بلوغ و ضعف جسمانی آنها نیز باید به دنبال راه حل مناسب باشند. که در ادامه به آن اشاره شده است.

آیا نوجوان شما احساس خستگی می کنید؟

از مهمترین دلایل لاغری نوجوانان و ضف جسمانی آنها در دوران بلوغ ، کمبود آهن و سایر مواد مورد نیاز بدن آنهاست. اگر نوجوان شما ویژگی دختران نوجوان زود خسته می شوید ، ممکن است فقیر آهن شوید. دختران نوجوان به ویژه در معرض خطر کمبود آهن هستند زیرا در دوران قاعدگی آهن خود را از دست می دهند. پس باید استفاده کنید آهن مورد نیاز خود را از منابع غذایی غنی شده از آهن بگیرید. برخی از این منابع خوب ، گوشت قرمز ، غلات و انواع نان صبحانه غنی شده با آهن هستند. کلسیم و ویتامین D هم از مواد مغذی بسیار مهم برای درمان لاغری و ضعف نوجوانان هستند که در شیر و انواع محصولات لبنی یافت می شوند. همچنین از منابع غنی ویتامین D غافل نشوید. علاوه بر نور آفتاب ، مواد غذایی دریایی مثل ماهی و میگو نیز سرشار از ویتامین D هستند.

به طور کلی کمبود سه ویتامین از دلایل لاغری نوجوانان در سن بلوغ است: (عکس اینفوگراف)

  • فقر آهن به خصوصی در بین دختران نوجوان
  • ویتامین D ناکافی
  • کمبود کلسیم

از رژیم های لاغری مد دوری کنید!

رژیم های لاغری که نوید کاهش وزن سریع را می دادند ، به دلیل تبلیغات ناسالم دنیای مد و فشن ، طرف های جدید بیشتر پیدا شده اند. اما مراقب باشید چون از نظر تغذیه و مواد مغذی متعادل شوید. به این معنی که ممکن است تحت تأثیر این رژیم ها ، ویتامین ها و مواد معدنی مهم را از دست خود قرار دهید. رژیم های مد همچنین بیشتر روی نتایج کوتاه مدت تمرکز می کنند ، بنابراین در نهایت ، بازگشت وزن شما حتمی خواهد بود. برای مصرف غذا سالم ، خوشبختانه می توانم از کارشناسان سایت من و رژیم کمک بگیرم ، آنها متناسب با قد ، وزن ، جنسیت و سن شما رژیم های استاندارد و سالمی را در اختیارتان قرار داد داد.

دیدگاهتان را بنویسید