بهترین مکمل بدنسازی کات عضلات


بهترین مکمل های بدنسازی برای کات عضلات | برای کات عضلات چه مکملی بخوریم

مکمل ها گلوله های جادویی برای دست دادن چربی استفاده می کنند ، اما من می توانم به میزان کافی سالم در ترکیب با برنامه تغذیه و تمرین صحیح کمک کنیم. اول از همه ، رژیم غذایی شما باید به موقع باشد. شما باید مطمئن شوید که غذاهای تمیز ، سالم و غنی از مواد مغذی می خورید. وقتی مطمئن هستید که برنامه غذایی شما بهینه است ، می توانید تمرین خود را کامل کنید. برای سوزاندن چربی به عضله نیاز دارید. این قسمت دوم معادله نیز مطمئن شوید که به اندازه کافی هستید تمرینات کاردیو انجام می دهید (میزان فعالیت شما با توجه به متابولیسم ، نوع بدن ، سطح فعالیت و غیره). اکنون که به تمرینات ورزشی خود متعهد شدید ، آماده آخرین قطعه پازل هستید: بهترین مکمل های بدنسازی برای کات عضلات!

برای کات عضلات چه مکملی بخوریم؟

آیا بدن لاغر و کات در ورزشگاه یا آشپزخانه رشد می کنید؟ خوب ، هر دو مکان مورد نیاز است. لاغر شدن و کات شدن بدن به معنای ترکیبی از بین رفتن چربی اضافی و رشد ماهیچه ها است ، بنابراین ، بر اساس سفر تناسب اندام ، این کار می تواند مدتی طول بكشد. کات کردن عضلات به معنای این است که بدن بدن به درصد کمتری کاهش می یابد و توده عضلانی بالاتری را حفظ می کند. این امر باعث می شود عضلات شما به طور قابل توجهی از طریق پوست به دلیل مقدار بسیار کم چربی در بدن قابل مشاهده باشید. درصد چربی بدن باید بین 6 تا 10 درصد باشد تا بدنی کات به دست آورید. چربی برای نشان دادن اندام های اصلی مهم است. بنابراین ، درصد چربی کمتر از 6٪ برای مدت زمان پیشنهاد نمی شود. برای یافتن درصد چربی و ماهیچه های بدن در کنار درصد آب و وزن استخوان می توانید از آزمایش تجزیه و تحلیل بدن بدن استفاده کنید.

مولتی مصرف

گزارش شورای تغذیه مسئول (CRN) در مورد بهترین مکمل های بدنسازی برای دوران کات و تفکیک عضلات نشان داده است که:

”استفاده از مولتی ویتامین ها (ترجیحا با مواد معدنی) و سایر مکمل های تک غذا (مانند کلسیم یا اسید فولیک) تأثیر قابل توجهی در اندازه گیری را در طیف وسیعی از زمینه های مرتبط با سلامتی نشان داده است. “


ناگفته نماند که در زمان گرفتن ، برخی از اوقات از مواد مغذی نیاز دارید که از غذاهایی که از رژیم غذایی خود حذف شده اید مطلع شوید ، مصرف نکنید.

مکمل BCAA برای کات و تفکیک عضلات

احتمال می دانید که اسیدهای آمینه بلوک های سازنده پروتئین هستند. وقتی یک غذای پروتئینی می خورید ، آن را به آمینو اسیدها و زنجیره های کوتاه آمینو اسیدها تبدیل کنید که به مقدار کافی کوچک هستند و جریان خون می شوند. این اسیدهای آمینه دارای تأثیرات وسیعی در بدن از ساخت و ترمیم بافت ها تا تولید مواد شیمیایی هستند که مغز ما قادر به ساخت تا بهترین نحو عمل می کند و به شما انرژی لازم را می دهد تا تمرینات خود را به برسانید و در عین حال انجام دهید. حال روند ریکاوری را نیز افزایش دهید. از نظر علمی ثابت شده است که آمینو اسیدهای زنجیره ای از شاخه ای (BCAAs) به سرعت در بهبود و افزایش تولید ATP و افزایش حجم سلول ها ، از خستگی با جلوگیری از ورود تریپتوفان به مغز ، افزایش می یابد. سنتز پروتئین ، حمایت از عملکرد سیستم ایمنی و سلامت گوارش کمک می کند. ترویج گشاد شدن عروق که می تواند به ادغام تبدیل شود و بهتر پروتئین شود و سطح هورمون رشد را افزایش دهد.

حتما مطالعه کنید: مکمل های چربی سوز

بی سی ای ای یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای دوره کات عضلات و چربی سوزی می شود ، زیرا تضمین می کند که از کاتابولیسم (از دست دادن اندازه عضلات) جلوگیری می کنید و باعث حفظ توده عضلانی حتی در کمبود کالری می شوید. فقط بدانید که این مکمل برای دوره کات عضلات برای تقویت انرژی ، ماهیچه های بازی و تنظیم سیستم ایمنی بدن معجزه می کنند.

پروتئین وی ، بهترین مکمل برای خشک کردن و کات بدن

پروتئین وی بلوک های لازم بدن را برای تولید اسیدهای آمینه که برای ساخت بافت ماهیچه ای مورد استفاده قرار می گیرد ، تامین می کند. مطالعات انجام شده است که پروتئین وی را با سایر منابع مقایسه می کند.

آنها که این نوع پروتئین دارای ترکیب کاملی از ترکیب اسید آمینه کلی و غلظت مناسب برای عملکرد مطلوب در بدن است. مهمتر از همه ، مصرف مداوم پروتئین وی همراه با ورزش تبدیل به عضله سازی مداوم می شود.

اگر در مورد آمادگی جسمانی خود را جدی قرار داده اید ، از هیچ مکمل پروتئینی اجتناب نکنید. به همین دلیل ، بازار پروتئین می تواند مکانیک هیولایی و قریب به اتفاق باشد. اما نگران نباشید! اگر به دنبال ایجاد عضله در حین چربی سوزی (یا حفظ توده عضلانی) هستید ، آیا می توانید این سوال را پیش بینی کنید که برای کات عضلات چه مکملی بخوریم؟ پروتئین ایزوله بهترین گزینه شما است. این امر دو دلیل دارد:

  1. در هر وعده هر نوع پروتئین وی ایزوله ، بیشتر از 90 درصد پروتئین وجود دارد
  2. این یک پروتئین کامل با همه 9 اسید آمینه مورد نیاز است

پروتئین ها از بیست آمینو اسید تشکیل شده اند ، 11 مورد نیاز است ، در شرایطی که 9 مورد نیاز هستند. اسیدهای آمینه نیاز آنهایی هستند که بدن قادر به تولید آنها نیست. این را بدانید که نیاز به منابع دارند. بنابراین از منابع غذایی یا در دنیای امروز با مصرف مکمل ها تأمین می شوند. پروتئین وی ایزوله جز پروتئین های کاملی است ، زیرا شامل هر 9 اسید آمینه مورد نیاز است. آنها همچنین درصد پروتئین فوق العاده بالایی در هر وعده دارند ، به این معنی که شما گرم خود را برای پرکننده ها یا کربوهیدرات ها هدر نمی دهید. مکمل پروتئین وی باعث رشد بافت ماهیچه ای بدون چربی می شود. و در مورد کاهش وزن ، این دقیقا همان چیزی است که شما باید به دنبال آن باشید. تحقیق نشان داده است که پروتئین وی به طور قابل توجهی کاهش وزن را در مکمل های فعال افزایش داده و درصد چربی بدن را کاهش داده و فیبرهای عضلانی را بدون چربی را تقویت کرده است.

حتما مطالعه کنید: راهنمای جامع مکمل های چربی سوز!

گلوتامین

تحقیقات انجام شده نشان می دهد که پس از تمرین شدید ، سطح گلوتامین در بدن تا 50 درصد کاهش می یابد. از آنجا که بدن به گلوتامین به عنوان سوخت سلولی برای سیستم ایمنی متکی است ، مطالعات علمی نشان داد که مکمل گلوتامین می تواند تجزیه بافت ماهیچه ای را به حداقل برساند و متابولیسم پروتئین را بهبود بخشد و یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای کات عضلات مقدار می شود. از جایی که بدنسازان هنگام ورزش از گلوتامین زیاد استفاده می کنند ، سیستم بدن بدن به شدت به این آمینو اسید وابسته است. اگر بدن ماهیچه ها را از گلوتامین برای استفاده در جاهای دیگر مانند انتقال نیتروژن یا حفظ سیستم ایمنی بدن سلب کند ، کاتابولیسم یا تجزیه ماهیچه ها می تواند رخ دهد ، استفاده می کند. مکمل گلوتامین تاثیرئنا برای حفظ عضلات مهم است – نه برای بین رفتن آن ها!

فت برنر مکمل دوره کات

ترموژنیک ها ، مکمل هایی هستند که به معنای واقعی کلمه چربی سوز هستند (”ترمو” از کلمه “آتش” گرفته شده است). چند روش وجود دارد که نشان می دهد ترموژنیک چگونه به دفع چربی کمک می کند:

  • آنها به خوبی ”متقاعد” می کنند که بافت چربی سرسخت باز شده و اجازه می دهد چربی وارد جریان خون شود تا قبل از تمرین به منبع قابل استفاده انرژی تبدیل شود.
  • ترموژنیک ها همانطور که از نامش پیدا شد ، به افزایش بدن شما در داخل کمک کرد و بدن شما گرم شد و در نهایت در پایان روز کالری بیشتر از من سوزاند.

پری ورک اوت ال-آرژنین / تقویت کننده اکسید نیتریک

اکسید نیتریک گردش خون را کنترل کرده و پیام ها را بین سلول های عصبی منتقل می کند. این واقعیت که اکسید نیتریک جریان خون را افزایش می دهد باید برای بدنسازان جالب باشد ، زیرا افزایش جریان خون به رساندن مواد مغذی بیشتر به ماهیچه ها کمک می کند ، بنابراین در زمان استرس به بزرگتر شدن عضویت کمک می کند. آخرین مکمل های غذایی آرژنین به دلیل تولید نیتریک اکسید آرژنین ، آن را در بردن رادیکال های آزاد و همچنین استفاده از آن در نشان دادن سلول های ماهیچه ای ، آزادسازی هورمون رشد ، حمایت از کلسترول سالم و افزایش متابولیسم چربی رواج یافته است به همچنین تصور می شود که آرژنین به دلیل اهمیت اتساع عروق و همچنین آن را در سنتز پروتئین برای رشد ماهیچه ها بسیار مهم است.

یک مکمل با یکی از این مواد باعث می شود که شما گشاد شدن عروق (”پمپ”) را تضمین کنید ، در نتیجه اکسیژن و مواد مغذی را برای رفتن به سلول های خود افزایش دهید. داشتن کمی کافئین در مکمل (اگر به مواد محرک حساس نیست) همچنین می توانم به انرژی کمک کنم. اکسید نیتریک (NO) یک گشادکننده عروق است. ماده ای که به شل شدن ماهیچه های پوشاننده شریان ها کمک می کند و به آنها اجازه می دهد بازتر (باز شده) شوند. این باعث افزایش جریان خون و کاهش فشار خون می شود. دلیلی وجود دارد که چاقی با فشار خون بالا ارتباط دارد. در واقع چند دلیل مهمتر از همه ، بافت چربی عادت دارد که در عروق خانه سازد. این فشار زیاد را بر قلب وارد می کند ، زیرا باید خون را در مسیری کمتر از یک ایده آل مجبور کند.

در حال حاضر تصور کنید که مسیر را سعی کنید ایده را انجام دهید. این همان چیزی است که اکسید نیتریک به آن دست من می آید ، خواهران شما به طور کلی سالم هستند یا غیر از این هستند. تقویت کننده های اکسید نیتریک مکمل هایی هستند که به طور طبیعی میزان تولید این ترکیب را در بدن افزایش می دهند. آیا می توانید خون را به راحتی وارد کنید؟ با افزایش جریان خون در حین تمرین ، مطالعات نشان داد که NO می تواند فرد را در برابر ورزشهای فیزیکی افزایش دهد. به طور واقعی ، این می تواند به افزایش طول تمرین و تغییر پویایی تمرین شما تبدیل شود.

منیزیم بهترین مکمل بدنسازی برای کات عضلات

به نظر من ، این یکی از کم ارزش ترین مکمل های موجود در بازار است. دو روش اصلی وجود دارد که منیزیم می تواند به عنوان یک مکمل برای دوره کات عمل کند:

  1. با کاهش خستگی عضلانی و افزایش استقامت بدنی
  2. بهبود کیفیت خواب ، به گونه ای که بدن شما می تواند بهبود یابد و روز بعد این کار را دوباره انجام دهید

منیزیم یک ماده معدنی است که در بدن انسان و در سراسر کره زمین یافت می شود. این یک عنصر شیمیایی است ، که آن را به شدت می کند. در واقع ، منیزیم در تک تک بدن بدن شما وجود دارد. بنابراین می تواند نقش مهمی را در سلامتی و رفاه شما ایفا کند. نکته نگران کننده این است که بدانید از هر دو ایرانی یک نفر منیزیم کافی نمی تواند کند. اگر ممکن است به نظر بزرگ نرسد! منیزیم در بیش از 300 فرآیند بیوشیمیایی در بدن نقش دارد. این به ایجاد انرژی ، تشکیل پروتئین ، از بیماری های قلبی کمک می کند و حتی نشان داده می شود که عملکردهای مغز مانند یادگیری و حافظه را تقویت می کند.

دلیل دوم فهرست منیزیم تأثیر عمیق آن بر عادات خواب است. منیزیم گلیسینات ، به ویژه ، نشان داده است که به تولید ملاتونین (ماده شیمیایی بزرگ خواب بدن) ، افزایش زمان خواب ، کارآیی خواب و کاهش ”بیداری صبح زود” کمک می کند. اگر قبلا سعی کرده اید یک شیوه زندگی سالم جدید را شروع کنید ، می دانید که بدن و ذهن شما پس از اولین هفته در ماه آوریل چقدر احساس خستگی می کند. کلید بهبود نهایی این است که مطمئن شوید می توانید در پایان هر روز بازنشانی کنید ، و هیچ کاری بهتر از یک خواب خوب شبانه انجام نمی شود.

حتما مطالعه کنید: بهترین مکمل های چربی سوز و افزایش حجم بیشتر

مکمل ال کارنیتین برای کات و تفکیک عضلات

ال کارنیتین یک اسید آمینه است که برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند پیشنهاد می شود ، اما تاثیر مثبت آن بر عملکرد مغز نیز می شود. کاهش چربی همان چیزی که ایجاد شده است به طور خاص به عنوان این مکمل به عنوان بهترین مکمل های بدنسازی برای کات عضلات واقع شده است و دلیل خوبی نیز دارد. یک مطالعه دو گروه از پزشکان را مورد نیاز قرار داد. یک گروه 2 گرم ال کارنیتین را همراه با کربوهیدرات های دارای قند بالا در صبح قبل از تمرین مصرف کردید ، در وضعیتی که گروه دوم فقط کربوهیدرات مصرف کردند. نتایج نشان داد گروهی که از ال کارنیتین استفاده کردند ، 55 درصد چربی بیشتر در حین تمرین شدید سوزاندند. از دیگر مزایای این چربی سوزها می توان به کاهش درد عضلانی ، بهبود سریعتر بعد از تمرین و تقویت بهتر در برابر خستگی اشاره کرد. بهترین روش مصرف ال کارنیتین کربوهیدرات است. مطالعات نشان می دهد که سطح انسولین برای ورود به کارنیتین به سلول های ماهیچه باید تا حد قابل توجهی بالا باشد ، جایی که باید بهترین نتایج را به دست آورد.

جهت مشاهده مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه مکمل بدنسازی و جهت مشاهده سایر مقالات به صفحه کیمیا بلاگ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید