تسلیم نشوید ، شما فقط طرف دیگر یک پیشرفت هستید


من عاشق پست هایی هستم که در مورد افراد مشهوری است که تا اواسط زندگی به پیشرفت خود نرسیده اند. یا تا پس از دریافت صدها نامه رد. یا پیروی از برخی از تجربیات بزرگ تغییر دهنده زندگی. مانند جورج لوکاس که توسط سه استودیوی بزرگ سینمایی رد شد. مایکل جردن که دو بار از تیم بسکتبال دبیرستان جدا شد. فردی که FedEx را راه اندازی کرد و ظاهراً در مقاله دانشگاهی خود C دریافت کرده بود و ایده اصلی biz را تبلیغ می کرد.

همه آنها در حال حاضر شناخته شده هستند (اکثر آنها) ، اما بدون مهارت های خاصی مانند سرسختی ، دلسوزی به خود و اعتماد کامل به این روند ، ممکن است هرگز به آنجا نرسیده باشند.

همین امر در مورد کسانی که با رژیم غذایی اولیه یا کتو مشکل دارند یا سعی می کنید ساعت ناشتا را چند ساعت بیشتر بکشید ، یا تمرینات ورزشی خود را افزایش دهید. من به طور مکرر با مراجعان مربیگری سلامتی خود می بینم. آنها با جدیت از برنامه غذای واقعی خود پیروی می کنند ، میزان گرسنگی خود را تنظیم می کنند و بدن خود را به طور منظم حرکت می دهند ، سپس ناگهان مانعی وجود دارد که امیدها و رویاهای آنها را برای موفقیت کاملاً از بین می برد.

موانع می توانند شبیه موارد زیر باشند:

پیشرفت ها هرگز خطی نیستند

مسیر رسیدن به هر چیزی ، چه از دست دادن چربی ، درمان ، روابط عمومی یا رشد شخصی ، هرگز یک خط مستقیم نیست. انحنا ، کثیف و اغلب اوقات آشفته است. این فقط بخشی از انسان بودن است. و اگرچه به نظر می رسد که پیشرفت نمی کنید ، اما در واقع پیشرفت می کنید.

مانند روزهای گذشته قبل از این که مته های برقی و چکش های قوی مورد توجه قرار بگیرند ، آنها با چکش دستی تخته سنگ ها را می شکستند. کارگران بارها و بارها بدون مشاهده هیچ پیشرفتی به آن چیزهای وحشتناک ضربه می زدند ، اما آنها به این کار ادامه می دادند زیرا کار آنها بود. سپس ، در پنجاهمین ضربه ، تخته سنگ به طرز جادویی به نصف تقسیم می شود. با این تفاوت که جادو نبود ، بلکه علم بود. آنها یکپارچگی ساختار را از بین می برند ، هر کدام به صورت میکروسکوپی به آن ضربه می زنند.

درست مانند قیاس من با تخته سنگ ، همین اتفاق در مورد شما و اهداف شما نیز رخ می دهد. با اینکه به نظر می رسد در بیرون هیچ اتفاقی نمی افتد ، هر بار که بیکن و تخم مرغ را به جای یک مافین جامبو Costco انتخاب می کنید یا به پیاده روی می روید حتی زمانی که دلتان نمی خواهد ، در داخل چیزی را برای موفقیت خود تغییر می دهید.

چرا به تاب آوری نیاز دارید

وقتی زودتر از موعد به این دانش مسلح شوید ، می توانید ناتوانی هایی را که می تواند در طول مسیر مشخص شود ، کاهش دهید. می دانید ، احساس می کنید سر خود را به دیواری می کوبید که هرگز تکان نمی خورد. افرادی که دارای احساس انعطاف پذیری هستند معمولاً موفق ترین افراد در تحمل فراز و نشیب مبارزات خود هستند. آنها آموخته اند که چگونه از نظر احساسی و جسمی در مواجهه با مشکلات کنار بیایند. این نه تنها به آنها کمک می کند تا ذهنیت مثبتی داشته باشند ، بلکه آنها را از تسلیم شدن باز می دارد – که واقعاً بزرگترین قطعه این پازل است.

سه سی تاب آوری

تاب آوری فقط چیزی نیست که شما با آن متولد شده اید ، بلکه می توانید آن را توسعه دهید. بر اساس تحقیقات سوزان کوباسا ، روانشناسی که سرسختی و سخت کوشی را مطالعه می کند ، سه عامل برای تاب آوری ضروری است:

  • چالش. مانند ، افکار خود را به چالش بکشید. هنگامی که شما یک عامل استرس زا را به عنوان فرصتی برای رشد در مقابل چیزی که باید از آن بترسید یا مورد تهدید قرار دهید ، تنظیم کنید ، برای حرکت از طریق آن بیشتر مجهز می شوید. این در مورد شکست ها نیز صادق است. شما می توانید آنها را به عنوان بازخورد ، نه شکست یا بازتابی از ارزش شخصی خود انتخاب کنید.
  • کنترل. دانستن اینکه چه چیزی را می توانید کنترل کنید و چه چیزی را نمی توانید در اینجا بسیار مهم است. کسانی که تاب آوری ندارند ، اغلب وقت خود را صرف مراقبت از رویدادهای غیرقابل کنترل می کنند ، که می تواند احساس ناتوانی و ناتوانی ایجاد کند. در مقابل ، تلاش خود را در موقعیت هایی که می توانید تأثیر بگذارید منجر به احساس قدرت و اعتماد به نفس می شود.
  • تعهد. آیا متعهد هستید که حتی در شرایط سخت پیش بروید؟ یا فقط مایل به رفتن هستید تا زمانی که ناراحت کننده نباشد؟ افراد انعطاف پذیر بدون توجه به موانع به وجود آمده ، تا زمانی که هدفشان محقق نشود ، دست به اقدام می زنند.

اساساً ، انعطاف پذیری به شما کمک می کند تا استرس را به شیوه ای مثبت تر کنترل کنید. مطالعه ایمی ورنر ، روانشناس رشد ، این تفکر را تأیید می کند. او گروهی متشکل از 698 کودک را از بدو تولد تا دهه سوم زندگی خود دنبال کرد و در طول راه بر میزان استرس آنها نظارت کرد. دوسوم افراد از پیشینه های پایدار و موفق بودند ، در حالی که یک سوم دیگر به عنوان “در معرض خطر” شناخته شدند. از بچه های در معرض خطر ، او متوجه شد که برخی از آنها مشکلات رفتاری و بهداشت روانی قابل توجهی را ایجاد می کنند ، در حالی که یک بخش فرعی کوچک از گروه به موفقیت تحصیلی ، خانگی و اجتماعی دست یافته است.

ورنر با جمع آوری داده ها متوجه شد که چندین عنصر وجود دارد که تاب آوری را پیش بینی می کند ، که بیشتر آنها به نحوه واکنش کودکان به محیط مربوط می شود. بچه های تاب آور دارای چیزی بودند که روانشناسان آن را منبع کنترل داخلی می نامند – آنها معتقد بودند که آنها (و نه شرایط آنها) بیشترین تأثیر را بر دستاوردهای آنها دارند.

آیا در آستانه دستیابی به موفقیت هستید؟

دلیل اهمیت انعطاف پذیری در اینجا این است که پیشرفت ها معمولاً درست زمانی که (یا بعد از) نقطه شکست شما رخ می دهد ، رخ می دهد. و شما می خواهید مهارت هایی برای رسیدن به آنجا و استقامت داشته باشید. در حالی که برخی از این علائم ممکن است در ظاهر منفی به نظر برسند ، اما این بدان معناست که شما در مسیر درست هستید و یک پیشرفت در نزدیکی گوشه است.

  1. متوجه افزایش مقاومت می شوید. آیا به نظر می رسد انجام کارهایی که می خواهید انجام دهید سخت تر است؟ شاید شما با یک چالش فیزیکی مانند آسیب روبرو هستید ، یا همسرتان دائماً دونات به خانه می آورد. مقاومت در برابر گشودن دری جدیدی در زندگی همیشه قبل از رسیدن به آن درب ، قوی ترین است. بنابراین اجازه ندهید این موانع شما را از ریل خارج کند. همچنین آنها را به عنوان نشانه ای نپندارید که هر کاری که برای آن تلاش می کنید ارزش آن را ندارد. در مقابل ، این نشانه آن است که شما در آستانه یک کار بزرگ هستید.
  2. احساس می کنید تسلیم شده اید. شک به خود به طور معمول از تجربیات منفی قبلی و باورهای محدود کننده ناشی می شود. و این کاملاً طبیعی است ، به ویژه وقتی با هدفی که برای شما مهم است روبرو می شوید. بدانید که هرگز نخواهید ترک کنید نشانه قدرت نیست ، بلکه به این معنی است که اهداف شما بسیار کوچک هستند. اهداف بزرگ همیشه تا حدی شک و تردید در خود ایجاد می کنند ، بنابراین از این فرصت استفاده کنید و حتی بیشتر به این احساس بپردازید.
  3. شما می خواهید اهداف خود را تغییر دهید. ممکن است چند هفته پیش انداختن قند یا حبوبات ایده خوبی باشد ، اما ناگهان ، در میان همه چیز از ادویه کدو تنبل ، چندان مطمئن نیستید. فکر کنید روی هدف خود کار کنید مانند پیاده روی در کوه. همیشه مکان هایی وجود خواهد داشت که در آنها احساس توقف یا چرخیدن و بازگشت به سمت ماشین خود را دارید. اما به جای استقرار (یا پیاده روی در کوهی دیگر) ، مسیر را ادامه دهید. منظره از بالا 100٪ ارزشش را دارد.
  4. شما بیش از آنکه ناراحت باشید ناراحت هستید. اکثر مردم زندگی خود را با خلبان خودکار انجام می دهند و در محدوده دنج مناطق راحتی خود می مانند. اگر در نقطه ای هستید که بیشتر اوقات احساس عدم اطمینان ، ترس ، انجام کارهایی که قبلاً انجام نداده اید و تعجب می کنید که چرا آنها را انجام می دهید ، تبریک می گویم ، موفقیت شما قطعاً در افق است به
  5. چیزی پیدا می کنید که کلیک می کند. متوجه می شوم که ناراحتی بالقوه زیادی در این علائم وجود دارد-به هر حال ، چه کسی می خواهد تقریباً روزانه با ترس ، شک به خود و عدم اطمینان روبرو شود؟ اما وقتی به اندازه کافی به آن پایبند باشید ، از پاداش آن بهره مند خواهید شد. با انعطاف پذیری کافی (و درک اینکه در مسیر درستی حرکت کرده اید) ، به نقطه ای می رسید که همه چیز شروع به مرتب شدن می کند و مسیر شما کاملاً روشن می شود. آن وقت است که می دانید به آن طرف رسیده اید.

تسلیم نشوید ، تقریباً آنجا هستید

اکثر مردم قبل از اتفاقات خوب تسلیم می شوند. درست قبل از اینکه نتایج را ببینند ، PR را دریافت کنند یا در اندازه شلوار کوچکتر جا بیفتند. اگر احساس سرخوردگی ، شک و تردید دارید ، یا از خود می پرسید که چرا در ابتدا کار خود را برای رسیدن به هدفتان آغاز کرده اید ، اجازه دهید این دعوت شما برای ادامه مسیر باشد. این پنج نشانه به این معنی است که شما فقط در آن سوی پیشرفت قرار دارید:

  1. متوجه افزایش مقاومت می شوید
  2. احساس می کنید تسلیم شده اید
  3. شما می خواهید اهداف خود را تغییر دهید
  4. شما بیش از آنکه ناراحت باشید ناراحت هستید
  5. چیزی پیدا می کنید که کلیک می کند

در مورد شما چطور؟ وقتی به یک پیشرفت نزدیک می شوید ، به چه نشانه هایی توجه می کنید؟

سس های کلاسیک-طلایی-هاوایی-انبه-جالاپنو-bbq-

درباره نویسنده

ارین پاور مدیر مربیگری و برنامه درسی موسسه مربیان سلامت اولیه است. او همچنین به مشتریان خود کمک می کند تا با بدن خود رابطه ای محبت آمیز و قابل اعتماد برقرار کنند – در حالی که سلامت متابولیک خود را بازیابی می کنند ، بنابراین می توانند چربی خود را از دست بدهند و انرژی به دست می آورند – از طریق تمرین خصوصی خصوصی مربیگری خود ، غذا بخورید.

اگر علاقه ای به سلامتی و سلامتی دارید و تمایل دارید به افرادی مانند ارین هر روز برای مشتریان خود کمک کنید ، خودتان تبدیل به یک مربی بهداشت معتبر شوید. در این جلسه اطلاعات ویژه که توسط مارک سیسون ، بنیانگذار PHCI برگزار می شود ، 3 مرحله ساده برای ایجاد یک تجارت موفق در زمینه مربیگری سلامت را در 6 ماه یا کمتر بیاموزید.

اگر می خواهید یک نماد به همه نظرات خود اضافه کنید اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید