تمرین تعیین هدف: آیا اهداف مانع شما می شوند؟


“وقتی در Levi’s قدیمی خود جای بگیرم خوشحال می شوم.”

(آنها واقعاً انجام داد باسن خود را زیبا نشان دهید.)

آیا تا به حال چنین چیزی گفته اید؟

یا چطور:

“وقتی درآمد شش رقمی کسب کنم خوشحال می شوم.”

“وقتی بچه ام وارد یک کالج خوب شود خوشحال می شوم.”

“وقتی ملاقات می کنم خوشحال می شوم شخص من.

حقیقت این است که اکثر ما چنین اعتقادی داریم که در روان ما شناور است.

اگر مربی هستید ، احتمالاً این را نیز دیده اید:

مشتریانی که معتقدند تنها زمانی خوشحال می شوند که به وزن ، درصد چربی بدن یا پیشرفت ورزشی برسند.

“سفر خوش بگذرد؟ پفت همه چیز مربوط به مقصد است ، “آنها می گویند.

البته ، اشتیاق برای عبور از خط پایان طبیعی است و کاملاً خوب است.

و سلام ، داشتن اهداف عالی است.

اهداف به شما احساس هدف و جهت می دهد و شما را تشویق می کند که فراتر از ظرفیت های قبلی خود تبدیل به نسخه ای عاقلانه و بهتر از خودتان شوید. به علاوه ، تحقیقات نشان می دهد که تعیین هدف نشانه اعتماد به نفس ، تعهد ، خودمختاری و انگیزه است.1،2

مشکل این است که برخی از مردم دائماً فکر خوشبختی خود را به تأخیر می اندازند زندگی بهتر همیشه است فقط در افق.

اما در این مقاله ، ما در مورد این واقعیت متضاد بحث خواهیم کرد:

رسیدن به هدف همیشه شما را خوشحال نمی کند.

در واقع تمرکز خیلی زیاد برآیند اهداف شما می تواند شما را از خوشحالی در حال حاضر از دست بدهد.

اگر فکر می کنید ممکن است شما (یا مشتری) باشید ، مراحل سریع سه مرحله ای زیر را بررسی کنید.

این تمرین سریع برای هر کسی که احساس می کند:

  • پسندیدن زندگی آنها متوقف شده است تا زمانی که به هدف خود نرسیده اند
  • همانطور که هدف آنها این است آنها را بدبخت می کند
  • نگران هدف آنها بودند ممکن است پایدار نباشد یا حتی ممکن نباشد

آشنا بنظر رسیدن؟ ادامه مطلب را بخوانید.

بر فراز 150،000 متخصصان بهداشت و تناسب اندام دارای مجوز

تا 30 درصد در برنامه آموزش تغذیه برتر صنعت صرفه جویی کنید

درک عمیق تری از تغذیه ، قدرت مربیگری آن و توانایی تبدیل این دانش به یک تمرین مربی پر رونق داشته باشید.

در 3 مرحله از اهداف (و زندگی) خود بیشتر لذت ببرید.

این مراحل ترکیبی از کار “متفکرانه” است – برای آگاهی از باورها و رفتارهای شما – و “انجام” کارها. (نکته: این است در حال انجام که در واقع آن باورها و رفتارهای محدود کننده را تغییر خواهد داد.)

مغز متفکر و بدن ساز ، فعال کنید!

مرحله 1: دریابید که باورهای شما در مورد “وقتی خوشحال می شوم …” چیست.

یک تکه کاغذ بردارید و تمام اعتقادات خود را در مورد “وقتی خوشحال می شوم …” طوفان مغزی کنید.

ممکن است تعداد زیادی داشته باشید

مثلا:

“خوشحال می شوم وقتی…

  • … من شکم قابل مشاهده ای دارم. “
  • … من به خانه بزرگتری نقل مکان می کنم. “
  • … من در مسابقات سه گانه بعدی خود پنج نفر برتر را به پایان می رسانم. “

هر چیزی پیش می رود.

هنگامی که یک تخلیه مناسب مغزی انجام دادید ، یکی از لیست موردنظر را انتخاب کنید تا تمرکز کنید – ترجیحاً یکی از مواردی که بسیار مهم و ضروری به نظر می رسد.

(اگر از این مقاله لذت می برید و می خواهید تغذیه ، سلامتی و مشاوره آموزشی مفیدتری دریافت کنید – مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال شود – در خبرنامه هفتگی رایگان ما ثبت نام کنید ، باهوش ترین مربی اتاق.)

مرحله 2: نحوه کنترل خود را کشف کنید.

اکنون وقت آن است که کمی حفاری انجام دهیم.

در نظر گرفتن:

همه چی هستن کارهایی که منتظر انجام یا احساس آنها هستید تا به هدف خود برسید؟

اینها تنها چیزهایی نیستند که برای آنها هیجان زده هستید ، اما مواردی هستند که هنوز به آنها اجازه نمی دهید.

به عنوان مثال: “وقتی 20 کیلو سبک تر شدم ،…

  • … بگذار لباس هایی را که دوست دارم بپوشم. “
  • … دوباره شروع به ملاقات کنید. “

یا: “هنگامی که شش رقم می سازم ،…

  • … احساس موفقیت کنید. “
  • … تعطیلات آخر هفته را شروع کنید. “

یا: “هنگامی که با همسر جان خود ملاقات می کنم ،…

  • … بالاخره احساس اعتماد به نفس کنید. “
  • … به کشتی دریایی مدیترانه بروید. “

به احتمال زیاد ، شما طیف وسیعی از چیزها را خواهید آموخت – برخی بی اهمیت و برخی بسیار معنی دار – که به خود اجازه نمی دهید آنها را تجربه کنید. به احتمال زیاد به دلیل اعتقادی که شما مستحق انجام یا احساس آن کارها نیستید تا زمانی که “بهتر” نشده اید.

خوب ، ما برای شما سورپرایز داریم…

مرحله 3: انتظار را متوقف کنید و زندگی کنید.

هنگامی که متوجه شدید از داشتن احساس خوب در مورد خود جلوگیری کرده اید و همه این کارهای جالب و معنی دار را انجام داده اید ، ممکن است توضیح دهد که چرا اینقدر بی تاب بوده اید به آنجا برسید قبلا، پیش از این.

همچنین ممکن است توضیح دهد که چرا از آن لذت نمی برید روند رسیدن به هدفت

جایی در داخل ، بخشی از شما وجود دارد که معتقد است زندگی شما واقعاً نمی تواند شروع شود تا به هدف خود برسید. و تا زمانی که لاغرتر ، سریعتر ، قوی تر یا موفق تر نشوید ، “قرار نیست” اتفاقات خوبی برای شما رخ دهد.

این ممکن است درک ناراحت کننده ای باشد. کشف این باور ممکن است شما را ناراحت ، تسکین یافته ، عصبانی و یا ترکیبی از احساسات کند.

ممکن است بخواهید کمی وقت بگذارید تا این احساسات را باز کنید. با این حال ، هیچ چیز بیش از تغییرات عمده ایجاد نمی کند عمل.

بنابراین ، ساده ترین ، کم ارتفاع ترین مرحله ملموس بعدی را انتخاب کنید تا زندگی و احساسی را که می خواهید شروع کنید.

مثلا:

  • ایجاد یک پروفایل دوستیابی، با استفاده از تصاویری از ظاهر شما در حال حاضر.
  • یک شلوارک ، یک عضله ماهیچه ای ، یک سارافان یا هر لباسی که منتظر پوشیدن آن بوده اید – در اندازه خود – و با افتخار بپوشبه
  • حال خود را در نظر بگیرید قبلا، پیش از این موفقیت آمیز: از حضور در محل کار هیجان زده هستید؟ این موفقیت است!
  • سرپا بایستید و به خود چیزهای زیبا بگویید در مورد شایستگی شما به عنوان یک شخص
  • یک سفر تفریحی انفرادی آخر هفته رزرو کنید برای خودت. (این یک کشتی دریایی مدیترانه ای نیست ، اما یک شروع است.)

نکته پایانی: به خودتان اجازه دهید کارهایی را که در صورت رسیدن به هدف انجام می دهید ، احساس کنید و انجام دهید ، حتی اگر هنوز به آن نرسیده اید

این ممکن است احساس ناراحتی کند. اما با کمی تمرین ، متوجه خواهید شد…

خوشبختی تأثیر رسیدن به اهداف نیست. علت آن است.

وقتی دست از مهار کردن بردارید ، ممکن است متوجه شوید که هدف شما اهمیت کمتری پیدا می کند. (شاید خوشبختی شما به بستن آن شلوار جین بستگی ندارد.)

یا شاید هدف است هنوز هم مهم است ، اما از قدم هایی که باید برای رسیدن به آنجا بردارید لذت می برید ، زیرا دیگر زندگی خود را به حالت تعلیق در نمی آورید.

در هر صورت ، به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که آیا به هدف خود رسیده اید یا خیر ، شروع به رفتار ، زندگی و زندگی می کنید احساس کردن مانند کسی که به آن دست می یابد

از آنجا که اگرچه دستیابی به یک هدف احساس خوبی دارد ، مردم معمولاً آنقدر که می خواهند نتیجه آن را نمی خواهند نوع شخص چه کسی این نتیجه را می گیرد

شما فقط قادر به نیمکت X وزن نیستید. شما فردی مناسب هستید

بچه شما فقط به یک Ivy League راه پیدا نکرد. شما پدر و مادر خوبی هستید.

شما فقط شش رقم نمی سازید. شما یک حرفه ای باهوش و توانا هستید.

شما فقط در مسابقه برنده نشده اید. شما برنده هستید

این راز چرایی روند فوق است. از آنجا که آیا شما به خط پایان شخصی خود رسیده اید یا نه ، هویت شما شروع به تغییر به سمت شخصی می کند که همیشه می خواسته اید باشید.

چرا؟

شما کارهایی را انجام می دهید که یک نوع انسان انجام می دهد.

بهترین قسمت؟

دیگه منتظر نیستی

تو فقط زندگی میکنی

منابع

برای مشاهده منابع اطلاعاتی که در این مقاله به آنها اشاره شده است ، اینجا را کلیک کنید.

اگر مربی هستید یا می خواهید…

یادگیری نحوه راهنمایی مشتریان ، بیماران ، دوستان یا اعضای خانواده از طریق تغذیه سالم و تغییر شیوه زندگی – به روشی که برای بدن ، ترجیحات و شرایط منحصر به فرد آنها طراحی شده است – هم هنر است و هم علم.

اگر می خواهید در مورد هر دو بیشتر بدانید ، به موارد زیر توجه کنید صدور گواهینامه تغذیه دقیق سطح 1.

دیدگاهتان را بنویسید