تپسال مجری تبلیغات دیجیتال جام جهانی شد!


سبحان فروغی در حاشیه مراسم درون سازمانی هلدینگ پگاه داده کاوان شریف از ویژه برنامه های تپسل برای ارتقای جام جهانی خبر داد و گفت:

“در حال حاضر نمک شیر و مدیاد با جذب بیش از ۸۰ درصد از رسانه های ورزشی و غیرورزشی و تهیه خدمات ویژه، کمپین «تپسل پاس» را راه اندازی می کند.

تپسل بزرگترین ارائه دهنده تبلیغات دیجیتال جام جهانی است و از این پس به صورت انحصاری با مهمترین رسانه های این حوزه از جمله “ورزش ۳، فوتبال و…” همکاری می کند.

کمپین پاس تاپسال

تاپسل اظهار داشت که جام جهانی همیشه فرصت ویژه ای برای ارتقا و رشد مقیاس پذیر کسب و کارها فراهم می کند. بنابراین تاپسل از تمامی امکانات زیرساختی و خدماتی خود برای کمک به کسب و کارها استفاده کرد.

رویداد «عکس یادگاری» در روز سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ با هدف اطلاع رسانی و ایجاد هم افزایی بین تیم ها در راستای اقدامات گسترده تاپسل در جام جهانی تحت عنوان کمپین «پاس گل تاپسل» برگزار شد. از نکات جالب این مراسم اجرای موسیقی دال بند بود که حس خاصی را به کارکنان القا کرد.

اطلاعات دقیق تر کمپین «Tapsel Pass» به زودی توسط این شرکت اعلام خواهد شد.

تاپسل استراتژی خاموش کردن چراغ ها را کنار گذاشت!

سبحان فروغی تاکید کرد: در این مدت رقبا عملکرد بسیار خوبی در بازار داشتند که باعث شد استراتژی خاموش نگه داشتن چراغ را کنار بگذاریم و سعی کنیم جایگاه واقعی تپسل را به نمایش بگذاریم.

سبحان فروغی افزود: فکر می کنم این رقابت باعث گسترش بازار تبلیغات دیجیتال می شود و این به نفع کل صنعت تبلیغات دیجیتال خواهد بود. تلاش ما همیشه این بوده است که اندازه بازار تبلیغات دیجیتال را گسترش دهیم تا به غیر از خود تپسل، کل صنعت و در نهایت کل اکوسیستم و مشاغل بتوانند از آن بهره ببرند.

سوبان فروغی: سال ۱۴۰۰ سال سختی برای ما بود.

سبحان فروغی گفت: سال گذشته برای ما سال نسبتاً سختی بود چرا که برخلاف مسیر رو به رشدی که در سال های گذشته داشتیم فضایی مضطرب و مبهم در بین کارکنان شرکت حاکم بود که دلیل آن به تصمیمات شرکت بازمی گردد. ۲۰۱۹. زیرا ما در تپسال همیشه جزو موفق ترین گروه های تبلیغات دیجیتال در ایران بوده ایم و کمتر تجربه شکست را داشته ایم. این ایده در همه ما نهادینه شده بود که تاپسل هرگز با بحران مواجه نخواهد شد.

در ابتدای سال ۱۳۹۸ که همکاری خود را با کافه بازار منحصراً در زمینه تبلیغات جستجو (جستجوی تبلیغات) آغاز کردیم، پس از مدتی پیشنهاد همکاری در زمینه تبلیغات ویدیویی مطرح شد. پس از تحقیقاتی که انجام دادیم متوجه شدیم که این پروژه ریسک بالایی دارد، اما اگر به نتیجه مطلوب نزدیک شود، یکی از موفق ترین و تاثیرگذارترین پروژه های تبلیغات دیجیتال در ایران و نقطه عطف دیگری در کارنامه تاپسل خواهد بود. بنابراین ما وارد یک همکاری شدیم.

متاسفانه نتایج و عملکرد ما در این مسیر دور از انتظار ما بود. کم کم مشخص شد که در اجرای این مسیر هیچ ذینفعی در این زنجیره توجیه اقتصادی ندارد اما به دلیل تعهدی که داشتیم با وجود همه مشکلات تا آخر با این پروژه ماندیم. این مشکل دو خسارت به شرکت وارد کرد:

  • آسیبی که کمتر جدی بود ضرر مالی بود که سعی کردیم با ابتکار و همکاری هر چه سریعتر جبران کنیم.
  • آسیب دوم عمیق تر بود. قبل از این اتفاق، همه ما معتقد بودیم که بهترین های بازار هستیم و همینطور خواهیم ماند. اما با این اتفاق ابری از ناامیدی کم کم بر شرکت سایه انداخت. و از آنجایی که صنعت ما بسیار رقابتی و در حال تغییر است، این پیام که پگاه در حال افول است از گوشه و کنار شنیده می شود. اگر شرکت با قدرت بیشتری نسبت به قبل به همه فعالیت های خود ادامه می داد و اعداد و ارقام خلاف آن را نشان می داد، مثلا حتی گردش مالی ما نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر شده بود.

سال ۱۴۰۰ آسان نبود، اما دستاوردهای فراوان آن با همین سختی به دست آمد. تغییرات امروز، انعطاف پذیری بیشتر، امید، اعتماد به نفس و انگیزه مضاعف نتیجه گذراندن همین مشکلات است.

تمام تلاش ما همواره توسعه و گسترش این صنعت از طریق نوآوری و خلاقیت و کمک بیشتر به تبلیغات دیجیتال در ایران بوده است که مساوی با موفقیت بیشتر مشتریان ماست. مطمئناً با گذشت زمان اخبار به روزتری از Tapsel خواهید شنید.

عباس حسینی (مدیر ارشد فنی و کوفندر):

بزرگترین نقطه قوت تاپسل در زمینه فنی است!

عباس حسینی در پنل گفتگوی مدیران ارشد با کارکنان رویداد “اکس یادگاری” از توان فنی تاپسل خبر داد و گفت:

ما دو سال زودتر از رقبای خود وارد فضای موبایل و اپلیکیشن شدیم و کل بازار را در اختیار گرفتیم و از نظر فنی آنقدر جلوتر بودیم که هیچ رقیبی نتوانست سهم بازار ما را بگیرد. در صورتی که با وجود اینکه کل بازار در دست رقبا بود، با دو سال تاخیر وارد تبلیغات وب سایت شدیم. اما ما به راحتی و در مدت کوتاهی ۴۰ درصد از بازار را در اختیار گرفتیم و این رشد مانند هر سال ادامه خواهد داشت.

مسلم است که بزرگترین نقطه قوت تاپسل در زمینه فنی است و این امنیت و ثباتی را به تجارت می بخشد که هیچ رقیبی به راحتی نمی تواند به آن دست یابد.

حسینی افزود: این روزها در حال آماده سازی زیرساختی برای ادغام تمامی خدمات تبلیغات دیجیتال در یک بستر واحد هستیم که اتفاق بسیار بزرگی در بازار به حساب می آید.

محصولات هلدینگ پگاه

سبان فروغی در پایان افزود: تمامی برندهای ما به چهار دسته تقسیم می شوند و با چهار نام شناخته می شوند:

  • تاپسال: این شامل تمام تبلیغات دیجیتال می شود. Mediaad، Tapsel، Tegro، Poshe، Raphub و غیره در آینده روی یک پلت فرم واحد قرار خواهند گرفت.
  • ماتریس: در زمینه بازاریابی فناوری کار می کند.
  • Mediahouse: که زیرمجموعه های آن سلام سینما، بیپتون و … می باشد.
  • فانتوری: در زمینه تولید و انتشار بازی فعالیت می کند.

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟