خوردن پروتئین بالاتر “مانند گانگباسترها عمل می کرد” – دکتر رژیم


هنگامی که کتی برای اولین بار رژیم کم کربوهیدرات را کشف کرد ، این مکاشفه ای بود که زندگی را تغییر داد.

پس از چندین دهه مبارزه با وزن و قند خون بالا ، او توانست از محدوده چاقی مریض خارج شود و دیابت نوع 2 خود را معکوس کند.

اما پس از مدتی متوجه شد که بیش از حد چربی می خورد و غذاهای کم کربوهیدرات و پرچرب بیش از حد می خورد. در دوران سختی از زندگی ، او تقریباً تمام وزن از دست رفته خود را به دست آورد.

اما هنگامی که پزشک وی ، دکتر تد نایمن ، توصیه کرد پروتئین بالاتر و برنامه کم کربوهیدرات مصرف کند ، تصمیم گرفت مصرف پروتئین خود را دو برابر کند.

نتیجه این بود که 130 پوند (60 کیلوگرم) تا به امروز از دست داده و سلامت وی ​​احیا شده است.

کتی می گوید: “ترکیب پروتئین بالاتر با ناشتایی متناوب مانند گانگسترها عمل می کرد.”

داستان کتی برای طول و وضوح ویرایش شده است.

نام شما ، سن شما و کجا زندگی می کنید؟
من ، کتی ، 56 ساله هستم و در نزدیکی سیاتل ، ایالات متحده زندگی می کنم.

چگونه تصمیم گرفتید کربوهیدرات کم یا کتو انجام دهید؟
خوشبختانه ، من در نزدیکی کلینیکی زندگی می کنم که دکتر تد نایمان به عنوان پزشک مراقبت های اولیه در آن کار می کند. پس از اینکه پزشک قدیمی من این عمل را ترک کرد ، کلینیک مرا برای ملاقات آزاد با دکتر نایمان قرار داد.

وقتی وارد شد ، من از ظاهر جوان او ناامید شدم ، اما من همه چیز را به سرعت فراموش کردم. او به نوعی واقعاً آرام است ، اما بسیار جذاب است. من برای سخنرانی دیگری درباره وزن و بدتر شدن دیابت حاضر نبودم ، اما نشستم و توجه کردم وقتی او شروع به گفتن چیزهایی کرد که برای من تکان دهنده و جدید بود.

او تمام راه هایی که من در آن “سندرم متابولیک” را نشان می دادم را بررسی کرد. (در این صورت صورتم کمی داغ شد.) اما او سریعاً به این فکر کرد که چگونه می توانم این کار را با رژیم کم کربوهیدرات انجام دهم. (چه؟ آیا این رژیم غذایی نیست که شما را بکشد؟! LOL).

او درباره گرسنگی بعد از غذا که داشتم و چگونگی رفع کربوهیدرات ها می تواند این مشکل را برطرف کند ، توضیح داد. او داروهای من را تنظیم کرد و متفورمین اضافه کرد ، که باعث کاهش وزن یا افزایش وزن ناشی از سایر داروها می شود. وی همچنین Wellbutrin (که سالها بعد بخشی از فرمول داروی کاهش وزن Contrave شد) را اضافه کرد اما من فقط حدود 6 ماه از Wellbutrin استفاده کردم. او کتابها و منابع کم کربوهیدرات را برای من پیشنهاد کرد.

راه حل های او تنها در عرض چند هفته باعث کاهش سریع 10 پوند وزن شد. ناگهان احساس قدرت کردم. احساس انگیزه کردم.

اولین قرار ملاقات یکی از آن لحظاتی است که مسیر زندگی من را کاملاً تغییر داد.

اما من در واقع دو مرحله از سفر کم کربوهیدراتم دارم. در اولین مورد ، من موفق شدم از محدوده چاقی مرضی به محدوده چاقی بروم و A1c من از محدوده دیابت خارج شد و به پیش دیابت رسید.

با این حال ، در طول یک دوره طولانی از شرایط دشوار از جمله مرگ غم انگیز شوهرم ، من دچار تغییرات شدیدی در وزنم شدم. من از آن همه تقریباً به حالت اول برگشتم. (من بین سالهای 2015 تا 2017 تقریباً تمام وزن را بازیابی کردم).

مرحله دوم سفر کم کربوهیدرات من در سال 2019 پس از تجدید نظر دکتر نایمن در توصیه های خود برای پروتئین بالاتر آغاز شد.

من در حال حاضر در اواسط 50 سالگی بودم و به نظر می رسید از دست دادن تمام وزن حتی سخت تر از همیشه خواهد بود. اما من اشتباه می کردم.

من از تابستان سال 2019 خوردن پروتئین بیشتری را شروع کردم. وزن بیشتری را کاهش دادم و آن را خیلی سریعتر از قبل از دست دادم. من سرانجام به اهداف خود برای معکوس کردن چاقی و بدست آوردن A1c نرمال زیر 5 دست یافتم! و من حتی در تعطیلات و تعطیلات می توانم به راحتی از برنامه غذایی خود لذت ببرم.

در حالی که دکتر نایمن نمی تواند پزشک همه باشد ، او همه اینها را در کتاب رژیم غذایی P: E بیان کرده است. همچنین می توانید او را در توییتر ، اینستاگرام و البته در رژیم غذایی پیدا کنید.

یادداشت ویراستار: همچنین می توانید در نقشه “پیدا کردن یک ارائه دهنده” ما به دنبال پزشکان کم کربوهیدرات ، رژیم درمانی ، مربیان و سایر ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در نزدیکی خود باشید.

آیا قبل از مصرف کربوهیدرات کم یا کتو دچار مشکل سلامتی یا وزن شده اید؟

من تمام عمر با وزنم دست و پنجه نرم کردم. یک پزشک می گوید من در کلاس اول باید 20 کیلو وزن کم کنم. من در 13 سالگی 200 پوند فشار می آوردم.

مشکل قند خون بالا در اواخر نوجوانی شروع شد و در اواسط 30 سالگی به بیماری دیابت و چاقی مریض مبتلا شدم.

من بارها برای کاهش وزن به برنامه های تجاری کاهش وزن ملحق شدم ، اما همه چیز را به اضافه بیشتر به دست آوردم. رژیم های مایع و قرص های رژیمی را امتحان کردم.

من حتی در یک مقطع عمل جراحی اسلیو معده انجام دادم. جراحی هیچ تاثیری در کاهش اشتهای من نداشت. در واقع ، مشکلات من با غذا را بدتر کرد ، و در نهایت حتی سنگین تر از قبل شدم. من هرگز در مورد وزنم بدتر از آن زمان احساس نکرده بودم.

پس از این شکست ها ، من به رژیم غذایی معمولی آمریکایی باز می گردم زیرا احساس می کردم به هر حال هیچ چیزی کار نمی کند.

اکنون یک روز معمولی غذا خوردن و/یا روزه گرفتن برای شما چگونه است؟
من عاشق روزه داری متناوب (IF) هستم. من دوست دارم برنامه را در مورد کار یا زندگی اجتماعی خود مخلوط کنم. من به ندرت صبحانه می خورم و اغلب ناهار را تا بعد از ظهر فشار می دهم.

من گاهی اوقات از 23 ساعت ناشتایی (OMAD) استفاده می کنم اما هفته های زیادی وجود دارد که من اصلاً این کار را انجام نمی دهم. من یک پنجره غذا خوردن هشت ساعته را هدف قرار می دهم و بیشتر روزها 16 ساعت روزه می گیرم (16/8).

در اینجا یک روز معمولی است:

  • صبحانه
    قهوه (همیشه!) ، یا سرد یا با شیر بادام بدون قند.
  • ناهار
    کرفس (تخم مرغ و پنیر موزارلا کم چرب که در دستگاه های کوچک وافل پخته شده است) با یک قسمت سخاوتمندانه از ماست یونانی و توت فرنگی های یخ زده کمی یخ زده به همراه شربت بدون قند روی آنها قرار گرفته است.
  • شام
    بخش عظیمی از گوشت لاغر کبابی (استیک پهلو ، ران مرغ بدون پوست ، ماهی قزل آلا ، برشته در قابلمه ، برگر بدون چربی و غیره) ، گوجه فرنگی و سالسا برش خورده و مارچوبه کبابی.
  • دسر یا میان وعده
    ماست کم چرب منجمد یونانی “پوست می کند” که خودم درست می کنم ، با شکلات تلخ ، یا ماست یونانی کم چرب با انواع توت ها ، یا یک شیک پروتئینی Fairlife.

سلامتی شما از چه لحاظ بهبود یافته است؟

مردم بیشتر تحت تاثیر کاهش وزن من قرار می گیرند – من اکنون بیش از 130 پوند (60 کیلو) وزن کم کرده ام.

پس از یک عمر قند خون بالا و دیابت ، هیچ نشانه ای وجود ندارد که من به چشم هایم دیابت آسیب برسانم. من تمام عمر نگران این موضوع بودم – مادر و مادربزرگ هر دو بینایی خود را به دلیل دیابت از دست دادند.

من هر روز روحیه بهتری دارم. وقتی چالش های زندگی پیش می آید ، آنقدر مضطرب نیستم. به سختی می توان میزان این امر را به دلیل رژیم غذایی و فعال بودن بیشتر مشخص کرد ، اما واقعاً مهم نیست – من احساس می کنم که این چیزها به طور طبیعی با هم ترکیب می شوند.

من عاشق عکس های مقایسه رو در رو هستم. من در واقع آنها را ساختم زیرا برخی فکر می کردند عکس های قبل و بعد من جعلی هستند.

Kath-Stephens-face-after
کت استفنس چهره پس از

آیا از اشتباهات درس گرفته اید؟
آره. در حالی که در اولین مرحله از سفر کم کربوهیدرات خود وزن کم کردم ، در نهایت من بیش از حد چربی و تغذیه بسیار کم می خوردم.

به عنوان مثال ، من دستورالعمل هایی را دنبال کردم که شیرین کننده ها ، پنیر خامه ای ، شکلات و سایر مواد را برای ایجاد دسر ترکیب می کرد. پوست گوشت خوک تند را در خامه ترش فرو کردم.

برخی از مردم می توانند این نوع غذاهای خوشمزه را بخورند ، اما من نمی توانم. من بیش از حد از این غذاها خوردم ، وزن اضافه کردم ، اما نتوانستم مشکل را تشخیص دهم. من این افسانه را باور داشتم که پروتئین “در بدن به قند تبدیل می شود” و باعث افزایش وزن می شود. من فکر می کردم هدف قرار دادن چربی کاری است که من باید انجام دهم. این بزرگترین اشتباه من بود.

وقتی دکتر نایمان پروتئین بالاتری را برای من آورد ، احساس کردم که او همگی در اشتباه است ، اما می توانستم ببینم که او در جامعه کم کربوهیدرات یک حرکت پروتئینی را آغاز کرده بود و در مورد آن کنجکاو شد.

من به اینفوگرافیک های او (در توییتر و اینستاگرام) نگاه کردم و به مصاحبه ها گوش دادم (دکتر رژیم در یوتیوب واقعاً عالی است) که مفاهیمی مانند “پروتئین یک عنصر سازنده است” و نه چیزی که بدن برای ایجاد ذخایر چربی استفاده می کند. من آموختم که پروتئین چقدر برای سلامتی و کاهش اشتها مفید است. من محاسبه کردم که من فقط نصف پروتئینی که او توصیه می کند را می خورم.

بنابراین ، من مصرف پروتئین خود را دو برابر کردم. از برداشتن کره و خامه نیم و نیم به اندازه Costco منصرف شدم. ترکیب پروتئین بالاتر با ناشتایی متناوب مانند گانگباسترها عمل کرد.

آیا فکر می کنید ورزش برای موفقیت در کربوهیدرات کم ضروری است؟
برای کاهش وزن؟ خیر. کاهش وزن 95٪ رژیم است. اما ورزش کارخانه های کوچک چربی سوز در سلول های شما به نام میتوکندری را تقویت می کند و شما را برای کاهش وزن آماده می کند (نکته ای از دکتر نایمان). ورزش همچنین باعث می شود احساس خوبی از نظر روحی و جسمی داشته باشید.

من به عنوان یک فرد بزرگتر ، با ورزش در تپه های پیاده روی و استفاده از دستگاه قایقرانی شروع کردم (نکته دیگر دکتر نعیمان). من از قایقران برای انجام تمرینات تناوبی با شدت بالا (معروف به HIIT) استفاده می کنم ، که راهی برای انجام یک تمرین مفید در چند دقیقه است. من بر روی قایقرانم “اسپرینت” های کوتاه HIIT انجام می دهم.

من همچنین تمرینات قدرتی “بدون ورزش” دکتر نایمن را انجام می دهم. Diet Doctor دارای یک فیلم عالی (فیلم کشتی تفریحی) از دکتر نایمان است که نحوه شروع کار در صورت مبتدی بودن را نشان می دهد. من از پیشخوان آشپزخانه برای انجام فشارهای ایستاده استفاده کردم. من با حرکت و ایستادن روی صندلی حرکت اسکوات را شروع کردم. من کشیدن ها را روی زمین زیر نوار شیب دار (ردیف های وزن بدن) شروع کردم.

در کل ، من کمتر از 10 تا 15 دقیقه در روز به ورزش اختصاص می دهم.

سه توصیه اصلی شما برای افرادی که کربوهیدرات کم مصرف می کنند چیست؟

  1. کربوهیدرات ها را به آرامی در طی چند هفته کاهش دهید. من دو بار تلاش کرده بودم “القاء اتکینز” را انجام دهم و هر دو بار زمین خوردم.
  2. سعی کنید از بیکن و تخم مرغ به عنوان اولین وعده غذایی خود در روز استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا از قطار میان وعده پیاده شوید زیرا دچار آن وضعیت قحطی شدید و گرسنگی بعد از غذا نخواهید شد.
  3. قطعاً از روشی که برای شما کار می کند پشتیبانی دریافت کنید. آن چند هفته اول می تواند بسیار سخت باشد ، بنابراین تسلیم نشوید! آن قوز را پشت سر می گذارید و سپس در راه سلامتی بیشتر قرار می گیرید!

اگر هنوز به این اندازه مطالعه می کنید ، از شما برای خواندن داستان من متشکرم. من واقعاً امیدوارم این به کسی کمک کند. برای شما آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. و اگر کسی بخواهد من را دنبال کند ، من را در توییتر پیدا خواهد کرد. من Key [email protected] هستم.


کتی ، موفقیت شما با رژیم غذایی با پروتئین بیشتر و کربوهیدرات کمتر ، الهام بخش دیگران خواهد بود که در مورد این روش تعجب می کنند. تبریک می گویم به خاطر موفقیت های بزرگ شما.

ne آن مولنز



دیدگاهتان را بنویسید