دانستن غذاهای مناسب می تواند استرس شما را کاهش دهد

همه ما زندگی پر استرسی داریم. هر روز چیزهای مختلف به طرق مختلف باعث استرس می شوند. مشخص شده است که برخی از غذاهایی که به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم مصرف می شوند می توانند به کنترل استرس کمک کنند.

پرتقال های فلوریدا، آیا می دانستید که با محتوای ویتامین C خود ایمنی شما را افزایش می دهند و استرس را کاهش می دهند. اسفناج، همان چیزی که همه ما از خوردن آن برای شام متنفر بودیم، می تواند به ما در مبارزه با خستگی کمک کند، منیزیم دارد و همچنین می تواند استرس را کاهش دهد. چه کسی می‌دانست که بادام‌هایی که دوست داریم می‌توانند استرس را کاهش دهند، به سیستم ایمنی بدن کمک کنند، ویتامین‌های B و E را به ما می‌دهند و سطح انرژی را افزایش می‌دهند.

سیب زمینی شیرین سرشار از بتاکاروتن و فیبر است. به جای دونات، سیب زمینی شیرین بخورید و این ولع و همچنین استرس را کاهش دهید.

سیب زمینی شیرین با کربوهیدرات های شیرینی که میل می کنیم به کاهش نیاز به غذاهای ناسالمی که تحت استرس میل می کنیم کمک می کند.

آیا می دانستید منیزیم می تواند عضلات شما را شل کند؟ ساده ترین راه برای دریافت منیزیم، خوردن زردآلو خشک است. بیابان شیرین خود را با زردآلو خشک جایگزین کنید و ببینید چقدر راحت است که آن شب با ماهیچه های آرام خود بخوابید.

با خوردن مقداری بوقلمون استرس خود را کاهش دهید. بوقلمون حاوی تریپتوفان است که بدن را آرام می کند.

تریپتوفان اسید آمینه ای است که باعث می شود بعد از شام شکرگزاری بخوابید. سروتونین ماده شیمیایی احساس خوبی را آزاد می کند که به ما کمک می کند آرامش داشته باشیم و به روشی بهتر با استرس مقابله کنیم.

ماهی قزل آلا در بالادست شنا می کند و راهی بشقاب ما می شود تا مغز ما را تغذیه کند، اما آیا می دانستید که آنها اسیدهای چرب امگا ۳ ضروری دارند که به کنترل استرس کمک می کند. آنها از افزایش سطح کوریتزول و آدرنالین ما جلوگیری می کنند. کوارتزول و آدرنالین دو هورمون اصلی استرس ما هستند که برای کمک به کنترل استرس باید آنها را تحت کنترل داشته باشیم.

استرس گرفتی؟ به یخچال بروید و یک آووکادو یا شاید انباری گردو بخورید، آنها به کاهش استرس کمک می کنند و حاوی کلسترول خوبی هستند که همه ما به آن نیاز داریم.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر