در ماه ژوئن استفاده از Telehealth 10 درصد کاهش یافت



بر اساس FAIR Health ، استفاده از Telehealth از ماه مه تا ژوئن 2021 در سطح ملی 10 درصد کاهش یافت. ماهانه ردیاب منطقه ای Telehealth.

Telehealth در ماه مه 5 of از خطوط ادعای پزشکی و در ماه ژوئن تنها 4.5 of بود. خطوط ادعای Telehealth در هر چهار منطقه سرشماری ایالات متحده نیز کاهش یافته است ، به ویژه در شمال شرقی. میزان بهره برداری از ماه مه تا ژوئن در آن منطقه تقریباً 12 درصد کاهش یافته است.

شرایط بهداشت روانی بر تشخیص های دریافت شده از طریق سلامت از راه دور در سراسر مناطق سرشماری و در سراسر کشور غلبه دارد و بیش از 61 of از خطوط ادعای بهداشت و درمان در ماه ژوئن را تشکیل می دهد. این میزان در مقایسه با ماه مه ، زمانی که شرایط سلامت روانی بیش از 60 درصد خطوط ادعایی سلامت از راه دور را تشکیل می داد ، افزایش یافت.

بیماریهای حاد تنفسی و عفونتها تقریباً 3 درصد از خطوط ادعای سلامت از راه دور را تشکیل می دهند که در ماه ژوئن به دومین تشخیص بیماری از راه دور رسید. بیماریها و بیماریهای مفاصل و بافت نرم شماره سه بود.

چرا مهم است

استفاده از Telehealth در طول همه گیری COVID-19 افزایش یافته است زیرا بیماران و ارائه دهندگان مراقبت در خارج از دفتر از اجتناب از تعاملات شخصی خودداری می کنند.

به گفته الف در گزارش FAIR Health سال گذشته ، سهم سلامت از خطوط ادعای پزشکی از آگوست 2019 تا آگوست 2020 3،552 درصد افزایش یافت.

در حال حاضر ارائه دهندگان ، بیمه گذاران و سیاست گذاران در تلاش هستند تا آینده سلامت از راه دور را مشخص کنند ، از جمله سوالات بازپرداخت و نحوه رفع نگرانی های کیفیت.

دکتر ویلیام لوپز ، مدیر ملی مراقبت های مجازی در Cigna ، می گوید: “مراقبت های مجازی نقش ویژه ای در رسیدگی به سلامت روان در دوران همه گیری داشته است.” گفت اخبار امور مالی بهداشت و درمان در ماه می.

“با توجه به سهولت ، راحتی و دسترسی به مراقبت های مجازی-و حفظ حریم خصوصی اضافی که مراقبت های بهداشتی رفتاری مجازی ارائه می دهد-ما انتظار داریم مراقبت های مجازی پس از همه گیری در تقاضای بالا باقی بماند.”

روند بزرگتر

عموماً استفاده از Telehealth در سال 2021 کاهش یافته است. FAIR Health گزارش سه ماه کاهش در ابتدای سال جاری قبل از استفاده در ماه مه تثبیت شد استفاده از Telehealth در واقع 2 درصد در سطح ملی از آوریل تا مه قبل از رکود ماه آینده افزایش یافته است.

آ گزارشی که توسط Trilliant Health در ماه ژوئن منتشر شد نشان داد که استفاده از خدمات بهداشتی در آوریل 2020 افزایش یافته و از آنجا کاهش یافته است ، اگرچه هنوز گروه هایی مانند زنان جوانتر از آن استفاده می کنند.

اما برخی از ارائه دهندگان و بیمه گران استدلال می کنند که سلامت از بین نمی رود و آینده خدمات درمانی ترکیبی از مراقبت های حضوری و مجازی خواهد بود.

“نیک پاتل ، افسر ارشد دیجیتال در این باره می گوید:” رویکرد ترکیبی وجود خواهد داشت. شما نمی توانید فقط با صد در صد دیجیتالی بودن خود شروع کنید ، و این چنین خواهد بود. این رویکرد ترکیبی خواهد بود. Prima Health و نایب رئیس نوآوری و نوآوری بالینی برای UC مطمئناً گفت در طول یک پنل HIMSS21.

“بیمارانی هستند که باید به تمرین بپردازند ، و سپس بیمارانی هستند که سالم هستند و تحت مراقبت هستند ،” [who] می تواند به صورت دیجیتالی مدیریت شود. “

دیدگاهتان را بنویسید