دستور العمل مناسب برای تابستان


سالاد هندوانه یک میان وعده مغذی و عالی در تابستان است.  مکعب های هندوانه روی میز چوبی.

هندوانه که جزء اصلی هوای گرم در جنوب است، مترادف با روزهای طولانی تابستان در ساحل است. اگرچه به نظر می رسد یک غذای کاملا آمریکایی است، میوه ای که ما می شناسیم در طول پنج هزار سال گذشته مسیر طولانی را طی کرده است. معرفی هندوانه مدرن برای اولین بار در شمال شرقی آفریقا کشت شد و گونه های خالی از سکنه هنوز در بیابان های مصر و سودان به طور وحشی رشد می کنند.[۱] این هندوانه اولیه تلخ و بی اشتها بود اما خوشبختانه تازه بود سیترولوس لاناتوس موجود در مواد غذایی نرم، شیرین و با طراوت است.

اگرچه آنها در تمام طول سال رشد می کنند، هندوانه ها در زمان اوج بلوغ خود، معمولا بین ماه های آگوست و سپتامبر، بهترین طعم را دارند. در واقع، ۳ آگوست روز ملی هندوانه است، که بهترین زمان برای امتحان دستور پخت هندوانه جدید است.

سالاد هندوانه امروزی یک دستور غذای گیاهی از One Green Planet است، یک میان وعده عالی بعد از ظهر ماه اوت. این دستور غذایی مغذی دارای یک وینگرت هندوانه خانگی است که به خوبی با مقداری آرگولای فلفلی جفت می شود.

نحوه انتخاب هندوانه رسیده

ناامیدی بزرگ‌تر از بریدن هندوانه و یافتن گوشت رنگ پریده و بی‌طعم جایی که انتظار میوه‌ای شیرین و سرشار از قند را دارید، وجود ندارد. برای انتخاب هندوانه عالی نکات زیر را دنبال کنید:

  • میوه را بردارید و آن را برگردانید. شما به دنبال هندوانه ای سفت و متقارن بدون بریدگی، لکه های نرم یا فرورفتگی هستید.
  • سعی کنید هندوانه ای پیدا کنید که نسبت به اندازه اش سنگین باشد.
  • یک لکه زرد کره ای بزرگ در کف هندوانه کاملا طبیعی است. این جایی است که هندوانه هنگام رشد می‌نشیند.

سالاد هندوانه وگان

حقایق تغذیه ای در مورد سالاد هندوانه سبزیجات

  • زمان آماده سازی: ۱۰ دقیقه
  • مقدار کافی است ۲

ابزار

  • میکسر استاندارد
  • کاسه همزن متوسط

عناصر

سالاد هندوانه

وینگرت هندوانه

  • ۲ فنجان هندوانه ارگانیک (تکه های بزرگ)
  • ۱ فنجان روغن زیتون فوق بکر ارگانیک (ترجیحا فشرده سرد)
  • ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب خام ارگانیک
  • ۲ قاشق غذاخوری شربت افرا ارگانیک یا عسل ارگانیک خام
  • ۲ عدد خرمای مدجول ارگانیک
  • نمک هیمالیا به مزه

هنگام جمع آوری مواد تشکیل دهنده خود، سعی کنید در صورت امکان گزینه های ارگانیک محلی را خریداری کنید. خرید محلی اقتصاد جامعه شما را تقویت می کند و برای تنوع زیستی محیط محلی عالی است.

جهت

  1. درست کردن سس: همه مواد سس را در مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا یکدست شود.
  2. سالاد را مخلوط کنید: سبزیجات مخلوط شده و مکعب های هندوانه را در یک کاسه متوسط ​​اضافه کنید.
  3. همه را کنار هم بگذارید: مقداری از سس هندوانه را به طور مساوی روی سالاد بپاشید (برای چند عدد دیگر به اندازه کافی خواهید داشت).
  4. دانه های شاهدانه، دانه چیا و گردو (یا گردو) را روی سالاد بپاشید.
  5. لذت بردن!

چه چیزی هندوانه را برای شما مفید می کند؟

هندوانه ساده منبع عالی ویتامین های A و C است.[۲] لیکوپن،[۳] ال سیترولین.[۴] چندین مطالعه نشان می دهد که هندوانه از فشار خون طبیعی نیز پشتیبانی می کند[۵]به تثبیت سطح مایعات و الکترولیت ها کمک می کند[۶] ممکن است ظرفیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی را بهبود بخشد.[۷] این میوه همه کاره یک پایه عالی برای دستور العمل های خنک تابستانی مانند گازپاچو یا سم زدایی هندوانه مرکبات است.

مراجع (۷)
  1. اشتراوس، مارک. “تاریخ مخفی هندوانه بیش از ۵۰۰۰ سال.” جغرافیای ملی. انجمن نشنال جئوگرافیک، ۲۱ آگوست ۲۰۱۵. وب. ۱۹ جولای ۲۰۱۶.
  2. “هندوانه.” صفحه نخست. Np, nd Web. 19 ژوئیه ۲۰۱۶.
  3. ناز، اومبریان، مسعود صدیق بات، محمد توصیف سلطان، میر محمد نصیر قیوم و ری شهید نیاز. “لیکوپن هندوانه و ادعاهای مرتبط با سلامت.” مجله EXCLI. مرکز تحقیقات لایب نیتس برای ارگونومی و عوامل انسانی، ۳ ژوئن ۲۰۱۴. وب. ۱۹ جولای ۲۰۱۶.
  4. کوتروفیلو، بی. تی. “تأثیر مکمل ال سیترولین و آب هندوانه بر عملکرد ورزش های بی هوازی و هوازی.” مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی. کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده، ۱۴ دسامبر ۲۰۱۴. وب. ۱۹ جولای ۲۰۱۶.
  5. فیگوئروآ، آ. “اثرات مکمل هندوانه بر فشار خون آئورت و وارونگی امواج در افراد مبتلا به فشار خون: یک مطالعه مقدماتی.” مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی. کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده، ۸ ژوئیه ۲۰۱۰. وب. ۱۹ جولای ۲۰۱۶.
  6. سیلبربرگ، چارلز. “رژیم غذایی – بیماری مزمن کلیه: دایره المعارف پزشکی MedlinePlus.” کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده. کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده، ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۵. وب. ۱۹ جولای ۲۰۱۶.
  7. هنگ، می مصرف هندوانه باعث بهبود التهاب و ظرفیت آنتی اکسیدانی در موش هایی می شود که از رژیم غذایی آترواسکلروتیک تغذیه شده اند. مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی. کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده، ۳ ژانویه ۲۰۱۵. وب. ۱۹ جولای ۲۰۱۶.

†نتایج ممکن است متفاوت باشد. اطلاعات و داده ها برای مقاصد آموزشی ارائه شده است و قرار نیست جایگزین توصیه های پزشک شما شود. اگر یک بیماری جدی یا نگرانی سلامتی دارید، به پزشک خود مراجعه کنید.

این مطلب در تغذیه، دستور العمل ها، دستور العمل های گیاهی ارسال شده است