دستور العمل مناقصه های مرغ سالم | سلامتی مامان


فهرست مطالب[Hide][Show]

مناقصه های مرغ (یا انگشتان خود را انتخاب کنید) مورد علاقه بچه ها (و بزرگسالان) است ، حداقل در خانه ما. همانطور که در مورد همه غذاهای مورد علاقه ما ، من جایگزین های سالم تری برای نسخه های سنتی پیدا کرده ام زیرا ما رژیم غذایی سالم تری را اتخاذ کرده ایم.

آیا مناقصه های مرغ می تواند یک غذای سالم باشد؟

اولین قدم برای سالم تر شدن مرغ سرخ شده استفاده از مرغ سالم تر است. من در این پست به طور گسترده در مورد اهمیت انتخاب منابع پروتئینی عالی نوشتم. نکته اصلی این است که اگر حیواناتی که می خورید سالم باشند ، غذای شما نیز سالم تر خواهد بود. مرغ منبع مهم ویتامین B ، مواد معدنی و آهن است. از آنجا که من منبع عالی محلی ندارم ، من معمولاً منبع خود را از Wellness Meats یا Butcher Box سفارش می دهم.

مرحله دوم استفاده از مواد سالم تر برای تهیه نان است. از آنجا که خانواده ما معمولاً از اکثر محصولات غلات پرهیز می کنند ، من از آرد بادام چاشنی دار برای پوشاندن مرغ برای این انگشتان مرغ استفاده می کنم. این طعم دلپذیری به مرغ می دهد ، بدون این که تردی لازم برای مرغ سرخ شده را قربانی کند.

گام سوم استفاده از منبع چربی سالم برای سرخ کردن است. من ترجیح می دهم از روغن بادام زمینی یا روغن کانولا استفاده نکنم ، بنابراین من معمولاً از پیه (چربی رقیق شده گاو) یا روغن نارگیل استفاده می کنم. هر دو حاوی چربی های سالم هستند و دارای دود بالایی هستند و آنها را برای سرخ کردن عالی می کند.

همه راه های لذت بردن از مناقصه های مرغ خانگی

بدیهی است که انگشتان مرغ باید در یک سس خوشمزه فرو بروند و درست مانند آن خورده شوند. سس غلیظ مورد علاقه خانواده من خردل خانگی است. اما از آنجا که من بسیاری از چاشنی های خود را تهیه می کنم ، ما ترکیب های مختلف زیادی را امتحان کرده ایم و از همه آنها لذت برده ایم. تلاش كردن:

شما واقعاً نمی توانید اشتباه کنید!

راه عالی دیگر برای لذت بردن از نان مرغ ، خرد کردن و ریختن روی سالاد است. استفاده از آنها در سالاد به من اجازه می دهد سبزیجات و پروتئین را در یک ظرف ترکیب کنم ، بنابراین لازم نیست نگران پختن غذاهای جداگانه باشم.

من به طور خاص سالاد بهاری خود را با انواع توت ها طراحی کردم که روی آن نوارهای مرغ خانگی قرار داده شود و با سس خردل عسل بریزید. خیلی خوشمزه است

اگر خانواده شما عاشق انگشتان مرغ سنتی هستند ، این نسخه سالم را امتحان کنید! من قول می دهم ، این آسان و خوشمزه است و شما نا امید نخواهید شد.

چاپ
سنجاق کردن

دستور العمل مناقصه های مرغ سالم

انگشتان مرغ خوشمزه با آرد بادام سالم برای یک غذای سالم بدون غلات و بدون گلوتن ساخته شده است که کودکان و بزرگسالان آن را دوست دارند.

دستورالعمل ها

  • فر را گرم کرده و یک ورقه پخت داخل آن قرار دهید.

  • مرغ را به صورت نوار یا ناگت خرد کنید.

  • در یک کاسه متوسط ​​، تخم مرغ و آب را با هم مخلوط کنید.

  • نوار مرغ را اضافه کنید ، خوب مخلوط کنید و کنار بگذارید.

  • در یک کاسه دیگر ، آرد بادام ، پودر سیر ، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید.

  • پیه یا روغن نارگیل را در یک ماهیتابه بزرگ روی حرارت متوسط ​​متوسط ​​گرم کنید.

  • وقتی روغن داغ شد ، مرغ را از مخلوط تخم مرغ جدا کرده و آن را در مخلوط آرد بادام خرد کنید.

  • مرغ را در یک لایه در تابه روغن داغ قرار دهید.

  • 3-4 دقیقه در هر طرف یا تا زمانی که قهوه ای طلایی شود و پخته شود بپزید.

  • از قالب خارج کرده و در حین پختن دسته های دیگر روی فر قرار دهید.

  • پخت مرغ را ادامه دهید تا تمام شود.

  • وقتی همه چیز پخته شد ، نمک و فلفل اضافی بپاشید و با سس خردل عسلی سرو کنید.

یادداشت

اگر دوست ندارید غذاها را سرخ کنید (یا فقط آشفتگی را نمی خواهید) ، می توانید دستور غذا را با پخت مرغ مانند سرخ کردن و فقط قرار دادن روی یک ورقه پخت خوب روغن زده و با روغن زیتون بریزید. قبل از پخت در دمای 400 درجه فارنهایت حدود 25 دقیقه بپزید.

تغذیه

خدمت: 3انگشتان مرغ | کالری: 386کیلوکالری | کربوهیدرات ها: 7گرم | پروتئین: 45گرم | چربی: 20گرم | چربی های اشباع شده: 3گرم | چربی ترانس: 1گرم | کلسترول: 190میلی گرم | سدیم: 519میلی گرم | پتاسیم: 670میلی گرم | فیبر: 3گرم | قند: 1گرم | ویتامین A: 171IU | ویتامین سی: 2میلی گرم | کلسیم: 82میلی گرم | اهن: 2میلی گرم

آیا تا به حال نسخه سالم مناقصه های مرغ تهیه کرده اید؟ زیر را به اشتراک بگذارید!



دیدگاهتان را بنویسید