دستور العمل های پاییز دنج (زیرا ما فقط نمی توانیم منتظر بمانیم)


به نظر می رسد همه روزها را در حال شمارش هستند تا بتوانیم صبح های ترد و جوراب های ضخیم بافته را عصرها ، و خوراکی های پاییزی و دستور العمل هایی که همه آن را به همراه دارد وارد کنیم.

هوا تازه شروع به تغییر کرده است ، بنابراین این سیگنال ماست که پیش برویم و از غذاهای مورد علاقه پاییزی خود لذت ببریم! این دستور العمل ها به شما فرصتی می دهد تا از غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید بدون اینکه خود را در مارپیچ کربوهیدرات قرار دهید.

آبگوشت استخوان گرم ، دو راه

ما فصل پاییز را فصل PSL می دانیم ، اما گاهی اوقات شما می خواهید چیزی گرم میل کنید که مزه دسر ندارد. این تغییرات آبگوشت استخوان تنها چیزی است! آبگوشت خود را تهیه کنید یا با یک پایه خریداری شده از فروشگاه شروع کنید که می توانید به دلخواه آن را سفارشی کنید. در اینجا ، ما آب گوجه فرنگی زنجبیل با ادویه گرم و آب گوجه فرنگی سیر خوش طعم داریم ، و تهیه آنها فوق العاده آسان است!

دستور تهیه را دریافت کنید!

نان کدو تنبل کم کربوهیدرات

نان کدو تنبل کلاسیک برای میز صبحانه پاییزی است. برش داده و با قهوه سرو کنید یا آن را ستاره تخته صبحانه کنید. در هر صورت ، بدون طعم قند از طعم کامل کدو لذت خواهید برد.

دستور تهیه را دریافت کنید!

کیک سیب

سیب ها در پاییز بهترین طعم خود را دارند و سالی یک بار ، آنها شایسته نمایش در یک دسر خرد شده با بستنی خنک هستند. امسال از سیب های خود در این کیک آشپزی آسان سیب لذت ببرید.

دستور تهیه را دریافت کنید!

شراب خالص کم کربوهیدرات

شبهای خنک به معنای پتوهای نرم و چیزی گرم برای نوشیدن است. این شراب گرم با کربوهیدرات کم و گرم مناسب کلاه شب برای مقابله با سرما است.

دستور تهیه را دریافت کنید!

BBQ_Sauces_640x80


درباره نویسنده

اگر می خواهید یک نماد به همه نظرات خود اضافه کنید اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید