دیجی فای از خدمات خود می گوید


کنفرانس مطبوعاتی دیجی فایسه شنبه ۲۳ تیرماه با حضور مدیران این شرکت و اصحاب رسانه در هتل همای تهران برگزار شد.

دیجی فای مجموعه ای است که با هدف ارائه خدمات باشگاه مشتریان برای صاحبان مشاغل مختلف راه اندازی شده است. این شرکت هم اکنون با استفاده از جدیدترین متدهای رایج روز دنیا ابزارهای مختلفی را برای توسعه هر فروشگاه یا کسب و کار مجازی ارائه می دهد.

محمد فرخ نژاد موسس و مدیرعامل دیجی فای در این نشست با اشاره به سابقه فعالیت این شرکت گفت: ایده این کار از اواخر سال ۱۳۹۳ با این سوال شکل گرفت که چرا فروشگاه های سطح شهر از مشتری استفاده نمی کنند. سیستم های وفاداری و مزایای آن. با این ایده، تیم دیجی فای در سال ۹۵ تشکیل شد و تصمیم بر آن شد تا برنامه وفاداری مشتری برای شرکت های سنتی ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: در گام اول محصولی به نام کارت پاداش ایجاد شد و در سال ۹۷ موفق به جذب سرمایه و در سال ۹۸ با درآمد خود شرکت را اداره کردیم.

فرخ نژاد گفت: با بازخوردی که از پذیرندگان دریافت کردیم متوجه دو سوال در راستای نیازهای اولیه آنها شدیم که اتصال به سیستم های مختلف از جمله حسابداری و فروش به صورت یکپارچه و همچنین امکان راه اندازی آنلاین بود. برای پاسخ به این نیازها، محصول Bonus 360 را توسعه دادیم که شامل یک بنیاد، یک فروشگاه آنلاین و یک باشگاه مشتریان بود.

مدیرعامل دیجی فای ادامه داد: در سال ۱۳۷۷ این محصول را با شرکت های متعددی آزمایش کردیم، اما شروع اپیدمی کرونا باعث رکود کسب و کار در سطح شهر و در نتیجه کاهش درآمدهای ما شد و در عین حال کرونا باعث رشد بازار شد. فرهنگ آنلاین، خرید و حرکت سریع کسب و کارها به سمت فروش آنلاین و ثابت کرد که مسیر ما درست بوده است.

فرخ نژاد افزود: دیجیتال که دارای اکوسیستم کاملی از خدمات قابل ارائه به فروشگاه ها بود، در آن زمان به دنبال راه حلی برای ورود به عرصه کسب و کار اجتماعی و حمایت از راه اندازی کسب و کارهای مستقل بود و به این ترتیب در شرکت ما سرمایه گذاری کرد. با اشاره به اینکه ما به عنوان عضوی از خانواده دیجیتال فعالیت خود را با نام جدید دیجی فای ادامه دادیم.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰۰۰ پذیرنده در دیجی فای ثبت نام کرده اند، افزود: محصول اصلی خود که فروشگاه ساز است را به همراه ماژول های حمل و نقل، پرداخت و ابزارهای تجاری اضافی و پس از دریافت و تحلیل واکنش های اولیه توسعه داده ایم. .، از امروز وارد مرحله بازاریابی و تبلیغات می شویم.

فرخ نژاد در تشریح چشم انداز دیجی فای گفت: هدف ما توسعه همه راه حل های موجود برای پاسخگویی به نیاز کسب و کارها در دیجی فای نیست، بلکه در نظر داریم بستری را آماده کنیم که همه سرویس دهندگان بتوانند در این پلتفرم و از پنل دیجی فای به گیرنده ها خدمات ارائه دهند. .

در ادامه این نشست مهیار ابوترابی موسس و مدیر بازاریابی دیجی فای گفت: این شرکت برای تمامی بنگاه های کوچک و متوسطی است که محصول یا خدماتی برای ارائه دارند از مزون در اینستاگرام گرفته تا عطاری در بازار. یا یک واحه در جنوب، امکان داشتن یک فروشگاه اینترنتی شخصی را فراهم می کند.

وی با تاکید بر اینکه دیجی فای رقیب سایر پلتفرم‌های خرده‌فروشی آنلاین نیست، افزود: ما به این پلتفرم‌ها به‌عنوان ابزارهای مکمل نگاه می‌کنیم و به این ترتیب فروشندگان کالا می‌توانند علاوه بر وب‌سایت خود در پلتفرم‌های دیگر نیز حضور داشته باشند.

وی دیجی فای را راهکاری برای رفع دغدغه های اصلی فروشندگان و مشتریان از جمله نیاز به درگاه پرداخت، تداخل فروش آنلاین و حضوری و همچنین مشکل اعتماد و طولانی بودن و گیج کننده بودن فرآیند خرید عنوان کرد. . تا زمان دریافت کالا

به گفته ابوترابی، آنچه دیجی فای را از سایر فروشگاه سازها متمایز می کند، سیستم یکپارچه آن است.

وی تصریح کرد: تمامی ابزارهای لازم را برای مدیریت و توسعه کسب و کار فراهم می کنیم و در این مسیر از راه اندازی فروشگاه و رفع مشکلات پرداخت تا جذب مشتری در کنار پذیرندگان خواهیم بود.

دیجی فای

مدیر بازاریابی این شرکت افزود: سعی داریم از تجربه و دانش دیجیتال به عنوان پیشرو در عرصه تجارت الکترونیک در ایران به نفع کسب و کارهای کوچک و مستقل استفاده کنیم نه اینکه فقط از برند دیجیتال استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه بازخوردهای دریافتی نشان دهنده نیاز کسب و کارها به آموزش است، افزود: برای رفع این نیاز آکادمی دیجی فای را راه اندازی کرده ایم که وبینارها و دوره های آموزشی مختلف را برگزار می کند.

در بخشی دیگر از این نشست، حسین خلیلی، دیگر بنیانگذار و مدیر فنی دیجی فای با اشاره به ویژگی های این محصول گفت: در حال حاضر محصولات و خدمات ما شامل فروشگاه ساز، پنل مدیریت، ماژول های ارسال و پرداخت و در در زمینه حمل و نقل با دیجی اکسپرس و دو بازیگر بزرگ در حوزه لجستیک برای ارسال به سراسر ایران همکاری داریم و در بخش پرداخت نیز علاوه بر همکاری با بانک ها و PSP ها روش هایی مانند کارت – یک را نیز ارائه کرده ایم. کارت به گیرنده ها

وی ادامه داد: بخش مدیریت سفارش محصول ما به فروشنده این امکان را می دهد که به راحتی وضعیت سفارش را بررسی کند و مشتری را در مورد سفارش مطلع کند. ماژول های گزارش ما به پذیرنده کمک می کند تا وضعیت کسب و کار خود را مشاهده کند و باشگاه مشتریان بالقوه ما رابطه را تقویت می کند. بین پذیرنده و مشتریانش

از دیگر موارد مطرح شده در بخش پرسش و پاسخ خبرنگاران، هزینه استفاده از خدمات دیجی فای بود که ابوترابی توضیح داد: در حال حاضر تمامی خدمات دیجی فای در بسته ۶ ماهه با قیمت یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان ارائه می شود. هر گیرنده با ثبت نام به مدت یک ماه می تواند از تمامی خدمات به صورت رایگان استفاده کند البته به زودی بسته های مختلف را به موقع آماده خواهیم کرد.”

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟