راهنمای کامل ویتامین ها و میزان آن برای بدن انسان


همه چیز در مورد ویتامین ها و فایده آن ها برای بدن

ویتامین ها و فایده آن ها برای بدن

وقتی در مورد راههای بهبود سلامت صحبت می کنیم ، بیشتر در مورد تغییر شیوه زندگی و نیاز به ورزش منظم صحبت می کنیم. در حالتی که اینها نکات مفیدی هستند و واقعاً می توانند سلامتی شما را تغییر دهند ، چیزی که ما نادیده می گیریم ، گروه خاصی از مواد مغذی است. ما به ویتامین ها اشاره می کنیم!

ویتامین ها مجموعه ای از ترکیبات آلی هستند. آنها به طور طبیعی در گیاهان و حیوانات یافت می شوند. آنها همانند مواد معدنی عمل می کنند ، با تفاوت عمده در مواد معدنی مواد معدنی هستند که ما از زمین و آب تهیه می کنیم.

ویتامین ها برای رشد و حفظ سلامت بسیار مهم هستند. در این زمینه ، اجازه دهید یک واقعیت سرگرم کننده را به اشتراک بگذارید – کلمه “ویتامین” از ۲ کلمه لاتین مشتاق شده است – “Vita” به معنی زندگی و “Amine” به معنی آمینو اسید است (در ابتدا تصور می شد که بود ها آمینو اسید استفاده).

اجازه دهید این مواد مغذی شگفت انگیز را کشف کنیم

انواع ویتامین ها ، منابع و علائم کمبود آنها

راهنمای کامل ویتامین ها

ما ۱۳ نوع دارو را می شناسیم. بیایید در مورد آنها بیشتر بدانیم:

این نوع استفاده از را می توان بیشتر طبقه بندی کرد:

ویتامین های محلول در چربی در بافت های چربی بدن ما ذخیره می شوند. ویتامین های A ، D ، E و K 4 ویتامین محلول در چربی هستند.

استفاده از محلول در آب نمی تواند به مدت طولانی در بدن ذخیره شود و نیاز به مصرف روزانه داشته باشد. هر گونه باقی مانده از طریق ادرار از بدن خارج می شود. نه استفاده دیگر محلول در آب هستند. ویتامین B12 از این قاعده مستثنی است. کبد ما می تواند آن را برای سالها ذخیره کند.

دو مجموعه دیگر وجود دارد که شبیه آنها هستند و بدون اینکه برچسب ویتامین ها را نشان دهند عمل می کنند:

نیاز به مکمل های مصرف

راهنمای کامل ویتامین ها
مکمل های مصرف

دلایل متعددی وجود دارد که چرا افراد نسبتاً مناسب همه انواع مختلف مصرف نمی کنند:

آنها می خورند غذاهای گیج کننده ای هستند که از غذاهای خاص که طعم آنها را دوست دارند اجتناب کنند.

گیاهخواران داروهای ویتامین های حیاتی موجود در گوشت ، مرغ یا تخم مرغ را از دست می دهند.

آیا آنها ممکن است بیش از حد مشغول باشند تا بتوانند وعده های غذایی خود را با دقت برنامه ریزی کنند.

برخی از شرایط سلامتی ممکن است به جذب ضعیف برخی از میوه ها با وجود رژیم غذایی مناسب تبدیل شود.

در حالتی که برخی از کمبودهای مصرفی به مقدار خاصی از نیاز نیاز دارند که توسط منابع غذایی برطرف نمی شود.

اینجاست که مکمل های مصرفی وارد بدن می شوند. آنها به دقت فرموله شده اند تا کمبود ویتامین ها را در بدن شما جبران کنند. با پزشک صحبت کنید و مصرف مکمل های ویتامین را به توصیه او شروع کنید.

نحوه اندازه گیری سطح مصرف

اگر فکر می کنید ممکن است احتمال کمبود مصرف را تجربه کنید و در مورد نحوه بررسی سطح فکر کنید ، می توانید از این آزمایش استفاده کنید:

آزمایش ویتامین D
آزمایش مصرف B12
بررسی کامل بدن با ویتامین D و B12
معاینه کامل بدن با مصرف

نحوه تفسیر نتایج آزمایش

تفسیر نتایج آزمایش آسان است. به طور کلی گزارش ها مجموعه ستون هایی را برای میزان مورد انتظار خرید کسانی هستند که برای آنها آزمایش شده اند و واقعا سیستم شما که توسط آزمایش مشخص شده است. این می تواند به شما بگوید آیا سطح شما پایین تر ، بیشتر یا هم تراز با سطح معمولی است.

برای وضوح بیشتر ، می توانم از پزشک خود بخواهید تا گزارش آنها را بررسی کند.

چرا آزمایش سطح بسیار مهم است؟

مهم است که میزان مصرف خود را در نظر بگیرید که مکمل مصرف کنید یا خیر. برخی اوقات علائم تا دیر وقت خود را نشان نمی دهند و آزمایش می کنند یک چک پیشگیری از مراقبت های بهداشتی است. این به شما می گوید که آیا نیاز به افزایش مصرف ویتامین های خاص دارید.

به طور مشابه ، حتی اگر از مکمل های استفاده شده استفاده کنید ، بررسی سطح نیز به همان اندازه مهم است تا اطمینان حاصل شود که مقدار زیادی خاص خاص در سیستم شما وجود ندارد که به مسمومیت تبدیل شود.

نکاتی برای حفظ سطح خوب محصول و در صورت کمبود آن چه باید کرد

روشهای پیشگیری و درمان کمبود مصرف عمیقاً یکسان است:

رژیم غذایی شما باید شامل موارد زیر باشد:

غلات کامل
محصولات سویا
سبزیجات با هر رنگ
میوه ها
دانه و آجیل
مرغ ، ماهی و گوشت

تغییر سبک زندگی:

کمی آفتاب بگیر !!

افرادی که کمبود کرده اند همچنین می توانند از مکمل های استفاده شده استفاده کنند اما فقط با مشاور پزشک خود.

مراقب رژیم غذایی خود را متوجه شوید. یک رژیم غذایی مناسب بیش از حد کافی برای تامین نیاز روزانه شما به ویتامین های مختلف کافی است. با چند انتخاب سبک زندگی سالم ، می توانید به راحتی از انتخاب ها بیشتر استفاده کنید.

سطوح مناسبی از ویتامین ها را بخورید و حفظ کنید و با آزمایش به موقع آن را کنترل کنیدبه


بیشتر بدانید:

آیا مولتی ویتامین ها برای بدن و سلامتی مفید اند؟
بهترین ویتامین ها و مواد معدنی برای درمان آکنه و جوش
بهترین ویتامین ها برای کودکان
بهترین زمان برای مصرف ویتامین ها
قرص های ویتامینی و نقش آن در ورزش

دیدگاهتان را بنویسید