رژیم لاغری رایگان – رژیم لاغری


رژیم لاغری رایگان

رژیم لاغری رایگان

آیا می توانید با یک رژیم لاغری در کوتاه ترین زمان ممکن وزن کم کنید و اعتماد کنید تا نفستان زیاد شود؟ میخواهید خوش اندام شوید؟ آیا میهمانی یا مناسبتی در پیش دارید و می توانید در لباس های تان زیبا جلوه دهید؟

برای این منظور بهتر است رژیم سالم و کارآمدی را انتخاب کنید و به سراغ جراحی و قرص ها و مکمل های مختلف مختلف بروید.

یکی از دغدغه های خانم ها و آقایانی که دوستدار تناسب اندام هستند ، لاغری شکم و پهلو و سوزاندن چربی های آن است. تغذیه سالم و پرهیز از چربی ها و مواد غذایی چاق کننده و انجام برخی ورزشها به شما کمک می کند تا چاقی موضوعی را به چاقی شکم نشوید کمک کند.

مهمترین نکته در هر رژیم لاغری این است که همیشه باید در نظر داشته باشید که حذف وعده های غذایی به طور سالم و مفید وحشی مضرهم وجود ندارد.

برای ورود به لاغری سریع شکم اصول و خریدهای موجود وجود دارد که با رعایت این اصول می توانید خیلی زود و راحت از چربی های شکم خلاص شوید و وزن کم کنید.

چگونه می توان در سی روز وزن کم کرد؟

همیشه یک راه برای وزن کم کردن به روشی سالم ورایگان وجود دارد ، کاهش و افزایش شدید بدن و شخص ضرر دارد ، این چنین نوساناتی باعث غیر مستقیم ، مواد مغذی و مواد معدنی ، موجود در بدن می شود و باعث بروز بیماری های زیادی می شود. می شود.در این مقاله یک روش برنامه ریزی شده و سازمان دهی شده برای وزن کم کردن وجود دارد. رهایی از چاقی و بیماریهای افزایش وزن اضافی یکی از دغدغه های جدی مردم جامعه من باشد که ماسکی درازبین بردن آن را داریم.

یک برنامه رژیم ساده لاغری در سی روز:

1-پذیرش:

برای پذیرفتن در یک ماه وزن کم کنید مهمترین چیز پذیرفته شده این واقعیت است که شما وزن ایده آلی راندارید و اضافه وزن دارید که این امر باعث شده است که از وارد شدن اعتماد به نفستان جلوگیری شود.

2-واقعاً راتعیین کنید:

باید واقعاً بینانه ای را راضی کنید.من میدان که چند روز احمقانه وجود دارد که در طی یک روز کاهش وزن پیدا کرده اید.اما واقعا کمی عجیب است که اگر یک رژیم غذایی ایجاد شود که در عرض 7 روزیاکمتر 7 کیلو وزن را از دست بده واین اصلا برای سلامتیتان خوب نیست ؛ در حقیقت زودتر است و ممکن است بعد از چند روز شما را بیمار کندودوباره به وزن سابق برگ کنید..باید صبر کنید و اهدافتان را مشخص کنید. دو سه کیلو وزن کم کردن در ماه یک هدف بسیار ساده است که می تواند ساخته شود و همچنین روی بدن شما نیز نشان داده شده است که قبل از اینکه تارگت نهایی را انجام دهید خوب ودرست فکر کنید بعداً به بار نیاورد فکر کنید.

3- تمرینات هوازی انجام دهید:

تمرینات هوازی رابه صوت روزانه انجام دهید. برای کسانی که تازه میخواهند شروع کنند سی دقیقه ورزش و پنج بار در هفته کافی است. با گذشت زمان می توانید آن را به چهل دقیقه یا حتی بیشتر افزایش دهید.

تمام این ها به خود شما بستگی دارد.روزهای ورزش را از دست ندهید و ورزش کنید اگر واقعا تمایل به لاغرشدن دارید!

شما می توانید اول چنددقیقه با گرم کردن شروع کنید و در آخر با چند حرکت کششی را کامل کنید.

4- برای خوردن غذاهای گروه بندی مناسبی داشته باشید:

مقدار براینکه نوع غذا که میخورید مهم است باید زمانبندی مناسبی هم برای غذاخوردن داشته باشید.از بعد از ساعت 8 یا 9 خودداری کرده اید.و قبل از خوابیدن حتماً باید فیزیکی داشته باشید.خوردن میان وعدههای خود را به مرور افزایش دهید. بیشتر افزایش وزن به خاطر میان وعده هایی است که استفاده می کنید.ما می توانید در هر زمان در بین وعده های غذایی هر چیزی بخوریم اما در این مورد نباید زیاده روی کرد.

میان وعده بد نیست ولی آن را با خوراکی های سالم پر کنید.بیسکویت را تغییر دهید آجیل و یا سالاد را انجام دهید ؛ مصرف کافئین را تا حد امکان کم کنید.

5- تمرینات استقامتی انجام دهید:

این تمرینات استقامتی را رد نکرد داد.زمانی که تمرینات هوازی را انجام داد میدهید سپس 10 دقیقه تمرینات استقامتی را انجام داد.دنبل ها یک گزینه بسیار عالی برای این کار اما اگر به هردلیل نمیتوانید به باشگاه بروید و آنها را در خانه ندارید انجام دهید از بطری آب سنگین استفاده کنید ، برخی از زنان از ارتباطات شن و ماسه استفاده می کنند.

6- راه بروید و پیاده روی کنید:

پیاده روی رانبایدجایگزین ورزشهای هوازی قرار دادید.در حقیقت شما باید ترکیبی از پیاده روی و تمرینات هوازی را برای کاهش وزن انجام دهید .45 دقیقه پیاده روی صبح در 160 درجه کالری بسوزاند. کمک خواهد کرد. و سرعت کاهش وزن را به طور معادل مقایسه می کند.

7- بالا رفتن از پله ها:

کسانی که به طور مرتب از پله ها بالا میروند.سریعتر از کسانی که نمیروند وزن کم کرده اند.

در روز چند دقیقه وقت خود را فقط به بالا از پله ها بروید ، مطمئن شوید که کالری بیشتر میسوزانیدو روند لاغری سریع تر اتفاق افتاده است. مهمترین بخش درباره بالا رفتن از پله ها این است که ضربان قلب افزایش می دهد و باعث شده است که زیاد عرق کند. شما می توانید این تمرین 5 دقیقه ای را 3 بار در روز تکرار کنید و تا انتهای ماه ، تاثیری که به کاهش بدنتان میزارد را ببینید.

8- کار کردن در حال تماشای تلویزیون:

عوض مردم میگویند که در زمان تماشای تلویزیون یک راه عالی برای جلوگیری از بیکاری و تنبلی است. بدیهی است پیاده روی قرار داده و ورزش کرده است ، در طول روز زمان بیشتری می گیرم ، اما واقعاً هر چیزی باعث شده است که خورده اید بسوزاند ، که این کار را به تنهایی در دست دادن 3 کیلو گرم در یک ماه کمک کرد.

9- پروتئین بخورید:

کاهش وزن همیشه مربوط به غذای سالم شما است ، شما نمیتوانید غذاهای ناسالم بخورید و وزن را کم کنید. اگر میخواهید تغییرات را در بدن خود راسریع تر ببینید ، عادات غذا و شیوه زندگیتان را تغییر دهید.

میوه ها ، سبزیجات ، عدس ، تخم مرغ ، گوشت ، انبه ، موز را به بخش رژیم غذایی خود اضافه کنید.اما توجه داشته باشید که بیش از یک عدد موز بخورید ؛ سیب زمینی یا سیب شیرین نخورید ، آنها برای سلامتی شما عالی کمک.بیش از یک عدد تخم مرغ در طول روز استفاده کنید.

10- ازغذا های ناسالم دوری کنید:

مورد بعدی که شما باید انجام دهید این است که از شربت غذاهای سرخ شده و از لیست خود خلاص شوید.شما باید غذاهای سفید ، مانند نودل ها ، پاستا ها ، و نان سفید را فعال کنید.همچنین می توانید آن را با نان قهوه ای تغییر دهید ، همچنین از غذاهای خیابانی که در روغن و کیفیت پایین تهیه شده است دوری کنیدکه باعث چربی می شود.

11- شکرمصرف نمی کند:

یکی دیگر از چیزهایی که باید برای کاهش وزن انجام دهید ، این است که شکر را کنار بزارید.از کیک و بیسکویت ، بستنی گرفته که همگی دشمن شما هستند. این موارد متابولیسم شما را کاهش می دهد و وزن شما را متوقف می کند.

12- نوشیدن چای سبز:

نوشیدن چای سبز به کاهش وزن کمک می کند. اگر در طول روز 3 یا 4 فنجان چای سبز بنوشید ، سوخت و ساز بدن خود را افزایش میدهید و باعث شده است که وزن خود را سریعتر تغییر دهید.و همچنین می توانید کمک کنید تا در حال حاضر ورزش کنید کالری بسوزانید و حتی در مورد کالری این نوشیدنی نگران هستند چون هیچ کدام از این ها را ندارد و همان آب است و برای سلامتی فوق العاده است.

یک فنجان در صبح و یک فنجان دیگر بعد از ظهر با میان وعده و در آخر بعد از شام بنوشید.

13- نوشیدن آب :

اگر میخواهید در عرض یک ماه به سرعت وزن خود را کم کنید هر روز دو لیتر آب بنوشید. این کار سموم را از بدن دفع می کند و هیدراته نگه میدارد.در حقیقت هر بار که میخواهید آب بخورید یک بطری کوچک را تمام کنید.این کار در واقع کمک می کند تا کمتر بخورید.قبل از غذا حتما یک یادو لیوان پر آب بنوشید ، به این ترتیب کالری کمتری را مصرف می کند انجامیدواین باعث کاهش وزن می شود.

14 در زمان تماشای تلویزیون چیزی نخورید:

در حین تماشای تلویزیون غذا نخورید ، این کار بیش از آن چیزی است که فکر کردید غذا بخوریدوباعث بهم خورد تمرکزتان شد. به میزان لازم غذا بخورید که کاهش وزن مورد نیاز است.

15- یکبار در هفته تقلب کنید:

سعی کنید جمعه ها یا هرروزی که دلتان می خواهد این کار را انجام دهید ، شما می توانید غذای خود را که بیشتر لذت می برید ، بخورید.با این حال مطمئن شوید که این کار فقط یک بار در هفته انجام شده ایدودیگرتکرارنمیشود.

16- قبل از تمرین قهوه بنوشید:

یک ساعت قبل از تمرین می تواند یک فنجان قهوه گرم بنوشید.البته بدون قندوشکر باشد.افرادی را که این آزمایش را تست کرده اند طی یک ماه تغییرات بیشتری را در کاهش وزن بدن مشاهده کرده اند.

17- کمی بیشتر بخوابید:

یکی از بزرگترین اسرار کاهش وزن خوب وکافی است.اگر حدود 8 ساعت در روز بخوابید که وزن خود را افزایش داده اید. این به این دلیل است که هرگاه بدن به حالت پایدار میرسد بهترین عملکرد را دارد.

18- از رژیم های زود بازده پیروی کنید:

به یاد داشته باشید که همیشه باید در مدت زمان طولانی سالم باشید و از بدن خود محافظت کنید ونگهداری کنیدچون رژیم رژیم های زودبازده تاثیری را انجام دهید.

19- سازگار و با انگیزه بمانید:

آخرین و مهمترین موضوع برای کاهش وزن و سازگاری است: اگر از همه چیزهایی که در بالا ذکر شد پیروی کنید و روی هدف خود متمرکز شوید وجانزنید ، هیچ کس نمیتواند شما را از دست دادن وزن متوقف کند فقط باید بخرید.

نکات اضافی برای موفقیت در رژیم لاغری یک ماهه:

  • سبزیجات خام ، میوه ها ، انواع سالاد ها و دم نوش های گیاهی بهترین چیزهایی هستند که می توانید برای کاهش وزن مصرف کنید.
  • برای پخت و پز از روغن زیتون و سویا استفاده کنید.
  • بیش از حد از دسر استفاده کنید.
  • در میان وعده چای گیاهی را با عسل میل کنید.
  • زیاد پیاده روی کلیک کنید واگرمیتوانید بدوید.
  • برای استفاده ازانباشته شدن چربی در فصل تابستان ویتامین د مصرف کنید.
  • به مقدار کافی مصرف B استفاده کنید.
  • مواد غذایی سرشار از ویتامین سی بخورید.
  • برای تنظیم ترکیب بدن ، کلسیم کافی را وارد کنید.
  • حتما بیشتر از میزان مصرف خود کالری بسوزانید.
  • هدف خود را از کم کردن وزن بنویسید.
  • مقدار غذایتان را کاهش دهید.
  • فیبر بیشتر بخورید.
  • آهسته غذا بخورید.
  • غذایتان را خوب بجوید.
  • الکل مصرف کنید.
  • برنج قهوه ای مصرف آزمایش.
  • برای استفاده از کمکاری تیروئید غذاهای یددار بخورید.
  • پروتئین های بدون چربی شبیه تخریب مرغ ، ماهی ، پنیر ، مرغ و بوقلمون نه تنها از گرسنگی جلوگیری می کند تا سطح کورتیزول را تنظیم کنم و چربی می سوزاند.
  • تحقیق نشان داده است که مصرف C مصرف کننده در مقابل بقیه 30 درصد چربی سوزی بیشتر در ورزش داشته است.
  • از غذاهای فراوریشده دوری کنید.
  • از خوردن غذا پیش از خواب خودداری کنید.
  • التهاب شکم را درمان کنید.
  • برای حفظ توده بدون چربی بدن ، مصرف کرومیوم را فراموش نکنید.
  • برای افزایش چربیسوسی ، ترکیبات کاتچیندار را مصرف کنید.
  • به کربوهیدرات کم کم گگلوکز روی بیاورید.

هرگز به فکر حذف کامل چربی های مفید نباشید:

مصرف بالای چربی های خوراکی می تواند به انباشت چربی در نواحی منطقه شکم و سایر بخش های بدن تبدیل شود. چربی دو برابر پروتئین یا کربوهیدرات کالری دارد. یک گرم چربی دربردارنده ۹ کالری است ، در فضایی که یک گرم کربوهیدرات یا پروتئین ۴ کالری انرژی دارند. به افزایش ، بر خلاف باور عموم ، چربی در میان درشتمغذی های کمترین اثر سیرکنندگی را دارد ، یعنی بعد از خوردن یک غذای چرب زودتر احساس گرسنگی عامل تا یک غذای پروتئینی یا کربوهیدراتی پرفیبر. چربی همچنین اثر گرمازایی کمتری دارد ، یعنی بدن بسیار کمی برای شکستن چربی استفاده می کند در مقابل ، پروتئین اثر گرمازایی بالایی را دارد که بدن می تواند از بخش پروتئین را در فرایند شکست و هضم غذا استفاده کند.

با این حال ، مهم است که چربی را چگونه به طور کامل از رژیم غذایی حذف نکنید. اسیدهای چرب نیاز (موجود در غذاهایی مثل آجیل ، دانه های روغنی ، ماهی های چرب و غلات تصفیه نشدن) برای حفظ عملکرد مناسب بدن حیاتی هستند. این چربی ها در بدن تولید می شوند و باید از طریق رژیم غذایی وارد شوند. در مقابل ، باید از مصرف چربی های اشباع (موجود در غذاهایی مانند گوشت و لبنیات) خودداری کرد. این چربی ها باعث انباشت چربی و افزایش وزن بیشتر نسبت به اسیدهای چرب نیاز توجه می شود. بدن برای مقاصد خاص به مقدار بسیار کمی اسیدهای چرب نیز نیاز دارد ، اما قادر است آن را در زمان نیاز در خود تولید کند.

دسته دیگر از چربی ها یعنی اسیدهای چرب ترانس باید به طور کامل از رژیم غذایی حذف کرد. این چربی ها در فرایندهای شیمیایی به کار می شود که کارخانجات مواد را برای تبدیل روغن مایع به چربی های جامد و افزایش عمر انبار مواد غذایی استفاده می کنند. چربی های ترانس به طور خاص بر آثار مضر بر سلامتی ، افزایش یافته است ، حتی اگر مجموع کالری مصرف شده تحت کنترل باشد.

در تحقیقی روی میمونن ، در رژیم غذایی یک گروه از میمونهای اسیدهای چرب ترانس و گروه دیگر اسیدهای غیراشباع مثل روغن زیتون اضافه شد و همه مقدار آنها یکسانی کالری دریافت کردند. در میمون های که چربی های ترنس مصرف کرده اند ، افزایش وزن 2/7 درصدی مشاهده شده است ، در صورتی که این میزان برای گروه دیگر (تغذیه شده توسط چربی های غیراشباع) 8/1 درصد بودجه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید