رژیم لاغری شکم – رژیم لاغری


رژیم لاغری شکم

رژیم لاغری شکم

در حال حاضر چربی شکم در افراد افراد وجودداردچربی دور شکم وپهلوتاحدمناسبی طبیعی است و اسیبی به بدن وارد نمیکنداما می شود اگر بیش از حدمجاز آسیب های زیادی به بدن وارد شود وخطرساز است.

برخی از چربی ها درست زیر پوست است. چربی های دیگر در داخل ، قلب ، ریه ها ، کبد و سایر اندام ها عمیق تر است و میان چربی های زیر پوست پنهان می شود.

این چربی ، چربی احشایی می شود که باعث سفت شدن چربی شکم و پف کردن شکم می شود.

پهلو هم در اکثراوقات همرا با شکم شروع به چاق شدن و مشکلات ما را دو چندان شلنماید. از این رو باید دلایل مربوط به چاق شدن شکم باشد قبل از اینکه نیاز به روشهای لاغری سریع شکم بدون ورزش یا با ورزش ، یا باقرصهای شیمیایی که مضر هستند داشته باشند ، بدانیم و از چاق شدن باعث می شویم زیرا به هر حال پیشگیری بهتر از درمان است.

رژیم غذایی برای لاغری شکم

مواد غذایی موجود در رژیم لاغری طبیعتا شما را از یکسری مواد مفید بدن بدن محروم می کند.

بهترین رژیم لاغری شکم و پهلومصرف همه مواد مفید وجایگزینی مواد مفید به مرض و کم مصرف مواد غذایی فراوری شده است.

در ادامه به معرفی و بررسی مواد غذایی برای لاغری شکم خرید پرداخت

انواع چربی ها

  • تری گلیسیرید که در خون در حال گردش است.
  • چربی زیر پوست که مثل اسمش زیر پوست است.
  • چربی احشایی که چربی شکمی می شود و خطرناک است و این چربی زیر عضلات شکمی قرار دارد.

دلایل چاقی شکم

چاق شدن شکم دلایل بسیاری از رادارد که از جمله مورد نیاز به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیگار کشیدن
  • شام خوردن در دیر وقت
  • مصرف مواد غذایی پرچرب
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • خوردن میان وعده های زیاد و پرانرژی
  • رژیم غذایی بدون پروبیوتیک
  • افسردگی
  • خوردن نوشیدنی های گازدار
  • وعده غذایی زیاد
  • اعتیاد به شبکه های اجتماعی
  • استرس شدید در زندگی

برای لاغری شکم چه کارهایی باید انجام دهند؟

خیلی ازافراد چاق بودن برایشان مهم نیست و آنها به دید زیبایی میبینندوباخود میگویند مهم من که چه چیزی میخواهم وحرف مردم برایم ارزشی ندارد اما این نظریه اشتباه است چرا که تاجایی نیست که آسیبی به بدن نرساند خوب در غیر این صورت نیاز به مقدار زیاد است فقط لاغری و عدم چاق شدن انجام دادن.

چربی احشایی بسیار خطرناکتر از چربی زیرپوستی است وباید خیلی به آن توجه کرد چراکه چربی احشایی که در شکم خود را نشان داد من نمی تواند از طریق هورمون ها و مواد شیمیایی به هر عضو بدن برود و تهدید جدی برای سلامتی باشد.

ساده ترین راه برای لاغری شکم تغییر سبک زندگی کردن است.

سبک زندگی سالم ما را مجاب می کند و نمی خواهد چیزی را بخورد که شامل رژیم غذایی مناسب ، ورزش و تحقق و رعایت اصولی بودن من باشد.

جنسیت هم عامل مهمی برای لاغر کردن شکم است زیرا در مردان بیشتر از زنان چربی احشایی شکم و پهلو را فرامی گرفت.

ورزش برای لاغری شکم

انواع مختلف ورزش برای لاغری شکم وجود دارد که شما می توانید با انجام این تمرینات روزانه و با رعایت رژیم غذایی چربی سوزی شکم را انجام دهید.

ورزش های بسیار شبیه شنا ، راه رفتن یا دویدن ، دوچرخه سواری و یا کوه نوردی به سوزاندن چربی شکم کمک می کند.

اما ازآنجا که این روزها به خاطر مشغول شدن بیش از حد کمتر از یک دقیقه در رادارد به شما چند حرکت ساده ورزش در خانه برای لاغری شکم را آموزش دادم که این حرکات را درهرمکانی انجام داد ونیازی به دستگاه آنچنانی ندارد.

پیاده روی روزانه

اگر روال ورزشی مشخص نیست ، راه رفتن نقطه ورود خوبی برای مردم است. روزانه به مدت 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی باعث بهبود متابولیسم بدن نیز می شود و طی آن به سوخت و ساز بهتری رسید شکم به مرور زمان کوچکتر شد.

لاغری شکم با تردمیل نیز همانند پیاده روی است و کافی است روزی 20 تا 30 دقیقه روی تردمیل راه بروید.

یک مطالعه کوچک که در ncbi منتشر شده است ، نشان داد که زنان چگونه در مدت 3 روز در هفته حدود 60 دقیقه پیاده روی روی طول هفته 12 هفته با افزایش شدید چربی احشایی روبرو شدند.

پس باید پیاده روی را در برنامه تان قرار دهید تا به نتیجه مطلوبی دست یابید.

اگر می خواهید چربی را از دست بدهید ، باید تا حد امکان عضلات کار کنید.

برای لاغری شکم چه بخوریم؟

رژیم های غذایی و نوشیدنی های زیاد برای سوزاندن چربی شکم وجود دارد.

چای سبز

چای سبز برای لاغری بسیارمفید است و غدد عروقی بدن را فعال کرده و چربی سوزی اتفاق افتاده است.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان می شود.

آنتی اکسیدان چای سبز ماده ای به نام کاتچین می شود که با آزادسازی سلول های چربی شکمی ساده ترین راه برای لاغری شکم را انجام داده است.

برای لاغری سریع شکم بدون ورزش صبحانه شیر بخورید

هر چقدر مصرف منیزیم ، پتاسیم و کلسیم را افزایش دهید ، بیشتر لاغر آشناشوید. حال با ماده مغذی سر و کار داریم که همه این سه را در خوردن دارد ، شیر.

صبحانه شما را به همراه شیر شروع کنید تا بدنتان در آغاز روز مقدار کافی کلسیم کند. کلسیم کافی سوخت و ساز بدن را به سمت مصرف کالری بیشتر و لاغری پیش شبرد.

در طول روز خوردن شیر را فراموش نکنید ، حتی اگر میانگین وعده های شما را از چای به شیر تغییر دهید ، بر روی سلامتی ، لاغری را نیز تجربه کنید.

لاغری شکم و پهلو با زنجبیل

زنجبیل گیاهی با طبع گرم می شود که از ریشه آن برای لاغری شکم استفاده کنم.

یکی از خواص زنجبیل برای لاغری کاهش اشتها می شود. گیاه زنجبیل کالری محدود می شود و می توان با غذا یا به صورت دمنوش مصرف کرد.

زنجبیل سوخت و ساز بدن را چند برابر می کند ، شما می توانید زنجبیل را به صورت دمنوش به همراه چای ، لیمو و عسل میل کنید تا بر روی نقش آنتی اکسیدانی سوخت و ساز بدن را به افزایش افزایش پیدا کندننین زنجبیل نقش اصلی ای در لاغری شکم دارد

غذاهای نمکی را کم کنید

نمک باعث می شود آب در بدن حفظ شود و شکمتان نفخ کند بنابراین در رژیم لاغری خود نمک و مواد غذایی برای نمک را کنار بگذارید.

غذاهای تند بخورید

مصرف غذاهای تند باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده و آیا می توانید چربی و کالری بیشتری سوزانده و لاغرتر شوید.

گرسنگی نکشید

یک رژیم غذایی اصولی رژیم است که در آن فرد گرسنه نمی ماند. اگر شما برنامه غذایی دارید که در مدت زمان طولانی گرسنه بمانید ، بدنتان فکر می کند در زمان قحطی است بنابراین کالری را ذخیره کرده و نمی کند سوزاندوسبب چاقی می شود.

سرکه سیب

سرکه سیب با تحریک آنزیم چربی سوزی باعث تنظیم سطح قند خون و کاهش احساس گرسنگی و سیری می شود.

پیشنهاد می شود که روز خود را با سرکه سیب برای هضم یکنواخت در طول روز شروع کنید.

سرکه سیب یک محرک صفراوی عالی است و سطح pH را در معادل متعادل نگه داشته است که می تواند شما را در دستابی به شکم صاف کند کند.

سرکه سیب به دلیل افزایش احساس سیری و سرکوب اشتهای شما ساخته شده است. شما باید هر روز صبح یک قاشق چای خوری سرکه سیب با آب گرم روی معده خالی میل کنید.

میوه

تحقیق نشان داده است که مصرف C مصرف کننده در مقابل بقیه 30 درصد چربی سوزی بیشتر در ورزش داشته است.

پرتقال فلفل قرمز و کیوی از جمله میوه هایی است که سرشار از آنتی اکسیدان مانند پنی فنول (ترکیباتی که تولید چربی را متوقف می کنند) هستند.

استرس خود را کاهش دهید

استرس باعث افزایش ترشح هورمون ها در بدن می شود که باعث برهم خوردن تعادل بدن و عادات غذا و افزایش میل به غذاهای شیرین یا شور خواهد شد.

نعناع

نعناع به هضم سریع غذا کمک می کند و از تجمع چربی می تواند کند.

این ماده در رفع نفخ که به دلیل عدم هضم مناسب غذا باعث ایجاد تجمع چربی در ناحیه شکم می شود ، کمک می کند.

گیاهان سبزی مثل نعناع سم زدای قوی ای هستند و به ویژه در پردازش و بین بردن چربی در معده شما کمک زیادی می کنند.

جودوسر

مصرف جوی دوسر در صبحانه باعث شد انرژی تان تا زمان ناهار تأمین شود و تمایل به خوردن مواد غذایی برای کالری داشته باشید. در نتیجه منجر به سرعت سوخت و ساز بدن افزایش می یابد و شما لاغر می شوید.

کنجد

کنجد دارای طب گرم گرم است و چربی سوزی درشکم وباعث لاغری می شودبه

سیاه دانه

سیاه دانه خواص زیاد برای سوزاندن چربی های شکم و پهلو ولاغری دارد پس از آن غافل نشوید.

چوب میخک

چوب میخک در لاغری جلوه خوبی دارد ، آن را به مواد غذایی مضرکنید تبدیل می کند.

زردچوبه

برای بالا بردن سلامتی و افزایش جذب و هضم چربی هااز زرد چوبه استفاده کنید.

آجیل ها

اجیل میزان زیاد فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 دارد که باعث کاهش میزان کلسترول و لاغری شما می شود.

باید بدانیدکه انواع غذا برای لاغری شکم نمی کند روزانه ما را قطع می کند زیرا بدن نیاز به حیاتی به چربی دارد.

آجیل ها چربی مفید و خوب دارند و روزانه مصرف می کنند 28 گرم از دهان هر کدام مثل بادام یا پسته یا فندق و هر آجیلی می تواند روند لاغری شکم و پهلو را بیشتر پیش ببرد.

دارچین

دارچین دارای طب گرم است و برای این که افراد سردرد مزاج مفید باشند زیرا سوخت و ساز بدن و چربی سوزی را افزایش می دهد.

آب

برای لاغر شدن همیشه آب بنوشید چرا که آب اشتها را کم و سریع سوخت و ساز بدن افزایش داد و بدن را پاکسازی می کند پس همیشه 8 لیوان آب در روز بنوشید و حتما قبل از غذا آب خنک بخورید تا بدن برای گرم کردن آن کالری بیشتر بسوزاند و وزن کاهش یافت.

فواید نوشیدن آب بر همگان مشخص است. آب کالری ندارد ، اما احساس سیری ایجاد کرد. گفته شد نوشیدن آب سرد فراوان ، حتی باعث سوزاندن کالری شد. به این علت که آب یخ با ورود به بدن باید به واسطه دمای بدن گرم شود که همین نیازمند انرژی است. مصرف ۲ لیتر آب سرد در روز باعث ایجاد سوزاندن ۷۰ کالری انرژی شود.

علاوه براین ، آب نوشیدن باعث شد به جای کبد ، همه افراد فعالیت داشته باشند تا به این مواد مواد از بدن خارج شوند. یکی از وظایف اصلی کبد ، تبدیل چربی های بدن به انرژی است. اگر وظیفه دفع مواد زاید از دوش کبد برداشته شود ، کبد به سوزاندن چربی بدن بدن برای تبدیل آن به انرژی پرداخت می شود.

هل

هل باعث لاغری و کاهش وزن می شود زیرا خاصیت چربی سوزی دارد.

3500 کالری بسوزانید

برای کم کردن نیم کیلو از چربی بدن ، باید 3500 کالری بسوزانید به این معنی است که هفته ای 500 کالری از کالری های مصرفی را کم کنید.

لاغری موضعی شکم

این روزها تبلیغات زیاد درمورد انواع تجهیزات لاغری و حتی جراحی ها را می بینیم که وعده لاغری سریع شکم بدون ورزش را به افراد می دهدکه همیشه همیشه هم کارساز انجام می دهد.

لاغری شکم با دستگاه و ژل لاغری

ابتدا باید بگوییم لاغری شکم و پهلو بدون ورزش و رژیم غذایی مناسب میسر نیست وگاها خطرسازهم است.

لاغری موضعی شکم با وسایلی مثل شکم بند لاغری یا لاغری شکم با دستگاه های مخصوصی که به شکم وصل می شوند و با حرارت زیاد باعث سوزاندن آب و چربی بدن می شودتا حدی امکان دارد و همراه آن باشد که دارای تغذیه و مناسب و قابل تحمل است.

کرم ها و ژل های لاغری شکم نیز به همین صورت کار می کند.

جراحی

عمل لاغری بیشتر برای افراد است که چاقی مفرط و بیش از حد دارند.

همیشه عمل آخرین راه برای سلامتی است و اگر روش های دیگرکارساز نبود به سراغ جراحی بروید.

ممکن است سریع ترین راه لاغری شکم این عمل را انجام دهید اماعواقب و مضرات آن و خطراتی که هم باید در نظر گرفته شود.

عمل لاغری تکمیل کننده دستگاه گوارش تاثیاردارد و در مقدار غذای کمی وارد معده خواهد شد و به آن فرد وزن از دست می دهد.

برخی دیگر از اعمال جراحی به گونه ای است که چربی را مستقیماً از بدن خارج می کند.

انواع عمل لاغری

بای پس معده به روش Roux-en-Y

حلقه معده (قابل تنظیم)

لیپوساکشن

اسلیو معده

دیدگاهتان را بنویسید