زندگی خوب از طریق پذیرش رادیکال


توسط استفانی ویور ، همانطور که به کیت روپ گفته شد

گاهی اوقات وقتی مردم درباره بیماری میگرن صحبت می کنند ، از شکستن مغز شما صحبت می کنند. دوست ندارم اینطور فکر کنم.

من فکر می کنم مغز من یک مازراتی است. در شرایط خاص به خوبی کار می کند و من حملات خود را تا زمانی که:

  • به آن چیزهای درست بدهید
  • مقدار مناسب بخوابید
  • به طور مرتب آب بنوشید
  • به طور مداوم ورزش کنید
  • مدیتیشن کنید

پذیرش آن واقعیت ساده و عمل به آن تغییر بازی را تغییر داده است.

من تمام زندگی ام میگرن داشته ام اما حملات من آن چیزی نبود که معمولی تلقی می شد ، بنابراین من زیر رادار پرواز کردم. از آنجا که آنها همیشه با تغییر آب و هوا اتفاق می افتند ، من فقط آنها را “سردردهای آب و هوایی” خود نامیدم.

در 53 سالگی دچار سرگیجه شدید شدم. نه می توانستم رانندگی کنم و نه می توانستم کار کنم. من یک متخصص مغز و اعصاب پیدا کردم که بیماری میگرن را در من تشخیص داد (وضعیتی که بر سیستم تعادل گوش داخلی ما تأثیر می گذارد ، که معمولاً منجر به کاهش شنوایی می شود). او مرا با دارو و رژیم جدید به خانه فرستاد تا امتحان کنم.

تمرکز بر زندگی خوب

هر دو کمک کردند و من شروع به انجام تحقیقات کردم (من فوق لیسانس بهداشت عمومی در زمینه آموزش تغذیه دارم). من به کنفرانس های انجمن سردرد آمریکا رفتم و درباره تحقیقات جدید جالب در مورد تغییر شیوه زندگی ، مانند درمان رفتاری شناختی و مدیتیشن ، که به افراد مبتلا به بیماری میگرن کمک می کرد ، شنیدم. من همه آنها – و تغییرات رژیم غذایی که ایجاد کرده بودم – را در دستورالعمل رژیم غذایی و شیوه زندگی قرار دادم تا به افراد مبتلا به بیماری میگرن کمک کنم تا مغز آنها به نحوی تغذیه شود که حملات آنها را به حداقل برساند.

من همچنین با فیبرومیالژیا و کمردرد مزمن ناشی از سقوط در اوایل 20 سالگی سر و کار داشته ام. وقتی بیمار مزمن هستید ، باید از بسیاری چیزها دست بکشید. کمردرد مانع از انجام کارهایی شد که دوست دارم ، مانند رقص در سالن رقص و دوچرخه سواری. من می توانم از این بابت بسیار عصبانی باشم ، یا می توانم روی کارهایی تمرکز کنم که هنوز هم می توانم انجام دهم.

من می توانم هر روز برخیزم و پیاده روی کنم. شاید من نتوانم بیرون از رقص بیرون بروم ، اما هنوز می توانم موسیقی گوش کنم.

پذیرش برای زندگی با درد مزمن و حملات میگرنی ام بسیار ضروری بوده است.

صداقت رادیکال

بخشی از آن صداقت رادیکال است که با کل فرهنگ اینستاگرام در ارائه زندگی به عنوان کامل برخورد می کند. جامعه ما در برابر افرادی که در مورد بیماری و پیری صحبت می کنند عقب نشینی می کند ، بنابراین در 2 سال گذشته من به عنوان یک مدافع برای افرادی که با بیماری میگرن زندگی می کنند بسیار عمومی شدم.

وقتی حمله می کنم عکس می گذارم و آشکارا در مورد آن صحبت می کنم. من همچنین مواردی را که به من کمک می کند ، مانند پذیرش ، مدیتیشن و خوب غذا خوردن ، به اشتراک می گذارم.

فواید ذهن آگاهی

ذهن آگاهی و یادگیری زندگی در زمان حال ، تفاوت زیادی در پذیرش جایی که ما با بدن خود هستیم ، ایجاد می کند. همه سالخورده. بیماری در مرحله ای اجتناب ناپذیر است. همه ما در هر زمان در وضعیت نابسامانی زندگی می کنیم.

من می توانم زمان زیادی را صرف نگرانی در مورد این کنم که آیا بیماری میگرن من بدتر می شود یا آیا داروی من کار نمی کند. اما وقتی در زمان حال هستم ، امروز می توانم بفهمم که احساس بسیار خوبی دارم. امروز صبح 2 مایل پیاده رفتم و صبحانه مفیدی خوردم.

آگاه بودن نیز به من کمک می کند تا بدانم چه زمانی ممکن است حمله ای در راه باشد. وقتی بدن شما برای میگرن آماده می شود ، علائمی وجود دارد که به راحتی از دست می روند ، مانند هوس غذا ، خمیازه کشیدن بیش از حد و تحریک پذیری.

وقتی متوجه این تغییرات کوچک در بدنم می شوم ، می توانم کارهایی را انجام دهم که باعث می شود حمله کوتاه مدت و عذاب آور نباشد.

من بیشتر از دردم هستم

هنگامی که کمردرد من در بدترین حالت خود بود ، به یاد می آورم که در رختخواب دراز کشیده بودم و تنها چیزی که می توانستم به آن فکر کنم این بود که در ناحیه باسنم درد می کرد. و یک روز فکر کردم، این همه من نیستمبه من آن درد را ندارم اگر خودم را کمی از درد جدا کنم چه می شود؟ چیزی فوق العاده آزاد کننده و مفید در آن وجود داشت.

از نظر من ، پذیرش اساسی این است: این که بتوانیم خود را از هر آنچه در بدن و ذهن ما اتفاق می افتد جدا کنیم و ببینیم که یک قسمت داخلی ما وجود دارد که نمی تواند آسیب ببیند یا آسیب ببیند. بخشی ، مهم نیست که چه اتفاقی می افتد ، فقط من هستم و درد من نیست.

ویژگی WebMD

© 2021 WebMD ، LLC. همه حقوق محفوظ است.



دیدگاهتان را بنویسید