سبزیجات با بار کامیون | کلاژن پرو


سبزیجات

(آخرین به روز رسانی: ۵ آگوست ۲۰۱۸)

اگر قرار است درست غذا بخورید، قطعاً سبزیجات باید بخشی از برنامه سلامتی شما باشند. یک راه آسان و خوشمزه برای دریافت غذای گیاهی روزانه، تهیه سوپ سبزیجات خانگی است!

سوپ سبزیجات خاصی که من خیلی دوستش دارم همان چیزی است که (قبلاً) به آن سوپ سبزیجات چربی سوز می گفتند. حالا به شما می گویم که اگر طرفدار پیاز یا کلم نیستید، این تکرار از این سوپ چربی سوز برای شما مناسب نیست. من هنوز هم پیشنهاد می کنم نسخه خودت از این دستور خوشمزه را امتحان کنی، اما برای من بهترین قسمت کلم و پیاز است!

حالا چون آدم عاشق گوشت و پروتئین هستم، اولش کمی عجیب بود که چقدر این سوپ را دوست داشتم و چقدر از آن خوردم. نکته جالب در مورد این دستور پخت این است که یک تن سوپ به دست می آید! من می توانم بگویم حداقل ۱۵-۲۰ کاسه با اندازه طبیعی خوب است. همچنین کالری، چربی و سدیم بسیار کمی دارد. سهم سدیم برای من بسیار زیاد است زیرا اولین چیزی است که وقتی غذا/دستور غذای جدیدی را امتحان می کنم به آن نگاه می کنم. این نیز احتمالاً ساده ترین کاری است که تا به حال ساخته ام. به همین سادگی است: سبزی ها را خرد کنید، چند قوطی باز کنید، قابلمه را پر کنید و روی اجاق بگذارید تا سبزیجات نرم شوند.

در حالی که مکمل‌هایی مانند لپتیگن به کاهش وزن و کاهش وزن کمک می‌کنند، عادت کردن به تغذیه سالم نتایج شما را افزایش می‌دهد. جریان مداوم دستور العمل های جدید و آسان برای انتخاب به کاهش یکنواختی تغذیه سالم کمک می کند. من فقط می توانم چند بار در هفته قبل از اینکه دیوانه شوم مرغ آب پز و کلم بروکلی بخورم. بنابراین، این سوپ سبزیجات چربی سوز را امتحان کنید و نظر خود را در صفحه فیس بوک ما به من بگویید! (فراموش نکنید که یکی از کاربردهای عالی سیتروسیلین شستشوی میوه ها و سبزیجات است!)

آنچه شما نیاز خواهید داشت:

  • ۳ عدد پیاز خرد شده
  • ۱ سر کلم بزرگ، خرد شده
  • ۵ عدد هویج خرد شده
  • ۱۰ ساقه کرفس، خرد شده
  • ۲ فلفل سبز، مکعبی خرد شده
  • ۲ (۱۶ اونس) قوطی گوجه فرنگی کامل و پوست کنده
  • ۱ (۱ اونس) بسته مخلوط سوپ پیاز خشک
  • آب گوجه فرنگی ۲ لیتر
  • ۱ (۱۴ اونس) آب گوشت گاو (یا سبزیجات).
  • ۱ (۱۵ اونس) قوطی لوبیا سبز خرد شده، آبکش شده

جهت:

  1. پیاز، کلم، هویج، کرفس، فلفل دلمه ای، لوبیا سبز و گوجه فرنگی را در یک قابلمه بزرگ بریزید. مخلوط سوپ پیاز، آب گوجه فرنگی، آب گوشت و مقداری آب که روی سبزیجات را بپوشاند، اضافه کنید.
  2. بجوشانید تا سبزیجات نرم شوند.

می توان آن را برای چند روز در یخچال نگهداری کرد.


مقاله قبلیرضایت بخش ترین میان وعده برای کمک به افزایش انرژی قبل از دویدن بعدی
مقاله بعدیافراد چاق چگونه می توانند ورزش کنند

میلی متر

لطفاً درک کنید که ما پزشک نیستیم و تمام اطلاعات این سایت فقط برای مقاصد اطلاعاتی ارائه شده است و قرار نیست جایگزین توصیه‌های پزشک یا سایر متخصصان پزشکی شما شود. لطفا از هیچ یک از اطلاعات ارائه شده توسط این وب سایت برای تشخیص، درمان، درمان یا پیشگیری از هر گونه مشکل یا بیماری استفاده نکنید. اگر مشکل پزشکی دارید یا مشکوک هستید که ممکن است مشکل پزشکی داشته باشید، لطفاً فوراً با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید. همچنین، وقتی پیوندی به یک محصول توصیه شده در اینجا می‌بینید، باید فرض کنید که یک پیوند وابسته است و ممکن است هنگام خرید، غرامت دریافت کنیم.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/