شکل شکلات: یک میان وعده پس از تمرین کامل؟


ما سال ها شنیدیم که مردم میگن شیر شکلات یه نوشیدنی کامل برای ریکاوری بعد از تمرینه…

اونا میگن: ”اون یکم کامل پروتئین و کربوهیدراته.”

برخی شرکت ها و سایت های مختلف برای بازاریابی شیر شکل از عبارت هایی استفاده می کنند که من در اینجا چند مورد رو براتون آوردم:

نوشیدنی ریکاوری اصل

بعد از یک تمرین سخت ، بدن شما به مایعات ، کربوهیدرات و پروتئین نیاز دارد تا بدن ریکاوری و افزایش کارایی را داشته باشد.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت (سدیم و پتاسیم) از دست می دهم. شکل شکلات ، یک منبع طبیعی الکترولیت ، از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت گیری مجدد

کربوهیدرات ، سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در طول فعالیت شدید است. مطالعات نشان می دهند که شیر شکل به اندازه 30 دقیقه تمرین ، به ذخیره شدن حیات کربوهیدرات کمک می کند تا شما را برای تمرین فردا آماده کنید.

بازسازی

ورزش شدید ، به عضلات آسیب می رساند. شکل شکل وارد پروتئین با کیفیت بالا می شود که در بازسازی ، ساخت و تغذیه عضلات کمک می کند تا دفعه بعد سخت تر ، سریع تر ، سریع تر و قوی تر کارکند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت ریکاوری ساختمان بدن را در تمرین روزمره درک می کنند. نه فقط چند نفر از مواقع. همیشه

درسته که یک میان وعده پس از تمرین خوب ، ترکیبی از پروتئین و کربوهیدراته. به نظر من ، فقط نظر از این واقعیت که شیر شکلات پروتئین و کربوهیدراته ، یک میان وعده پس از تمرین “کامله” ، غلطه!

بیایید امروز کمی وقت بگذارید تا کمی دقیق تر به مقادیر آن نگاه کنیم (این اطلاعات ، مربوط به جدول حقایق تغذیه ای یک شیر شکلات است که من از سایت شرکت تولید کننده آن برداشتم):

فقط برای اینکه یه دید کلی پیدا کنین ، نباید بدون خوردن یه لیوان شیرشکلات میهن ، ۲۶ گرم قند اضافه کرد در روز و پیش ۸ گرم پروتئین (فقط کمی بیشتر از مقدار پروتئین موجود در یک تخم مرغ !!) ببینید و تازه این در تصویر که شما فقط یک لیوان شیر شکلات بخورید و اگر بیشتر از این بخورید ، میزان قندیده شدن به مراتب بیشتر می شود !!!

حتی به منظور بررسی جدید جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدانا) با وجود شیر گاو میتونه با اختلال اقدام بشه. و درنوع شیر بادام یا کتان خیلی بهتر.

حالا میخوام یک چیز رو روشن کنم. من مثل بقیه عاشق شکلاتم! و وقتی برای خریدن ماست بیرون میرم ، اجازه بدین بهتون بگم ، هر شکل یا چیزی که شکل در اون باشه رو میخرم. مشکلی که هست اینه که باتوجه به جو شیرکاکائو به عنوان نوشیدنی “کامل” و “سالم” برای بعد از تمرین تبلیغ می کنن. اونچه من از شما میخوام اینه که وقتی به این نوشیدنی نگاه میکنید ، فکر کنید که یک خوراکی لذت میبره و باید به صورت محدود مصرف بشه و اون رو برای اهداف خاص اجازه نداد اون رو بعد از هر تمرین یا بازی به بچتون بدید به

پس حالا بیاید و چند ایده پایین برای خودتون یا بچه هاتون بعضیا وعده های بعد از تمرین استفاده کنید:

  • ماست یونانی ساده و میوه
  • ۲ تخم مرغ و میوه
  • شام مانده از سیب زمینی شیرین و گوشت
  • اسموتی پروتئین با یک اسکوپ پودر پروتئین و میوه

بسیار زیاد از ترکیبات دیگر دیگر وجود دارد که میتونید از آنها استفاده کنید اما تمرکز اصلی وعده یا میان وعده پس از تمرین شما باید حوالی کربوهیدرات و پروتئین باشه.

امیدوارم این مطلب به شفاف سازی شما نسب به تبلیعات کمک کنید!

دوست دارم اونچه رو که شما برای وعده های غذایی بعد از تمرین می خورید ، بشنوم.

وعده غذایی یا میان وعده خودتون رو در بخش نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید