طراحی و مشخصات فنی KMC j7; جدیدترین سازه کرمان موتور


گزارش کردن واژگون شدن; مشخصات فنی KMC J7:
طراحی و مشخصات فنی KMC j7;  جدیدترین سازه کرمان موتور

شرکت کرمان خودرو در صدد ارائه تسهیلات است راحتی که مشتریان ایرانی از یک سدان مدرن تا لیست آپشن های KMC می خواهند j7 امکانات جک را اضافه کنید J7 کرمان موتور شامل موارد زیر می باشد:

ظروف پانوراما، ورود و استارت بدون کلید، شیشه بالابر با تشخیص مانع، Delight، چراغ خودرو، چراغ مخفی کابین، تنظیم برقی راننده، کنسول مرکزی مجهز به کولر، بخاری راننده، فرمان روکش چرمی و کلیدهای کنترلی، به علاوه قابلیت تنظیم در سه حالت ها: اسپرت-راحتی-استاندارد، صفحه آمپر دیجیتال ۷ اینچ، کروز کنترل، شارژر بی سیم، صفحه نمایش لمسی ۱۰.۷ چند رسانه ای اینچ، تهویه مطبوع اتوماتیک به اضافه دریچه مخصوص سرنشینان عقب، سیستم صوتی با ۸ اسپیکر، پورت یو اس بیبرای ردیف های جلو و عقب، درب صندوق عقب برقی با قابلیت تشخیص موانع در هنگام بسته شدن، اهرم تعویض دنده پشت فرمان، دو حالت رانندگی، Eco و Sport و ….

طراحی و مشخصات فنی KMC j7;  جدیدترین سازه کرمان موتور

طراحی و مشخصات فنی KMC j7;  جدیدترین سازه کرمان موتور

طراحی و مشخصات فنی KMC j7;  جدیدترین سازه کرمان موتور

مهندس وفایی طراح لوگوی جدید شرکت کرمان موتور در خصوص طراحی این پروژه گفت: طراحی لوگوی کرمان خودرو بر اساس ماهیت شهر بم و لوگوی قبلی این شرکت بوده است. در این لوگو سعی شد از هویت معماری ایرانی اسلامی برای القای مفهوم پرواز در طراحی خودرو و لوگو استفاده شود. طراحی چراغ های خودرو از مناسب بودن باغ های بزرگ کشور الهام گرفته شده است. در نهایت محصولی که مشاهده می کنید حاصل حمایت کرمان خودرو و تلاش من است و سعی کردم خانواده ای را برای این شرکت طراحی کنم..

وی افزود: حمایت های کرمان موتور باعث شد به سمت تولید این خودرو برویم و در عین حال با شرکت های معتبر ایتالیایی همکاری کنیم و طراحی خودرو را از آنها یاد بگیریم. اگر خودروسازان چینی در حال پیشرفت هستند، به دلیل تعامل با جهان است. ما همچنین با کارشناسان ایتالیایی کار می کنیم.

این پروژه می تواند اولین خودرویی باشد که در خانواده خودروهای کرمان موتور طراحی و تولید شده است. سعی کردم با حمایت خودروساز این موتور کرمان را به طرح صنعتی جدید تبدیل کنم.

طراحی و مشخصات فنی KMC j7;  جدیدترین سازه کرمان موتور

این طراح لوگو گفت: هیچکس فکر نمی کرد روزی به طور جدی وارد طراحی خودرو شوم. اما من همیشه این رویا را داشتم. متاسفانه ما در ایران رشته طراحی حمل و نقل نداریم، اگر چنین رشته ای وجود داشته باشد، بچه های با استعدادی داریم که می توانند در زمینه طراحی خودرو بدرخشند..

وقتی متوجه شدم که ایتالیا مهد طراحی خودرو است و شهر تورین را پیدا کردم، اکثر برندهای بزرگ نظرات طراحی خودرو خود را در تورین دارند. من در ایتالیا برای لیسانس طراحی خودرو قبول شدم. برای این مسیر باید زبان های ایتالیایی و انگلیسی را پاس می کردم.

در دوران تحصیل به این فکر کردم که چگونه می توانم برای کشورم مفید باشم. توانستم با برندهای بزرگ دنیا همکاری کنم و در جلسه ای با مدیرعامل کرمان خودرو خواستم پایان نامه ام را با این مجموعه بنویسم. من از حمایت بی دریغ آنها سپاسگزارم.

پایان مقاله