طناب یک راه ساده برای کاهش وزن و تقویت قلب است


گزارش کردن واژگون شدن; طناب زدن علاوه بر افزایش استقامت بدن تاثیرات بیشتری بر قلب دارد و به تقویت سیستم قلبی عروقی کمک می کند.

هنگام طناب زدن باید کمر و گردن خود را صاف نگه دارید و به جلو نگاه کنید، شانه ها صاف و پایین و آرنج ها نزدیک به بدن باشند. فقط مچ خود را بچرخانید. با تمرین روزانه، بعد از یک هفته می توانید ۷ تا ۱۰ دقیقه زمان طناب زدن را بسته به قدرت بدنی خود اضافه کنید.

طناب زدن در هر نیم ساعت حدود ۳۰۰ کالری می سوزاند.

ماهیچه های درگیر در این ورزش پویا بیشتر عضلات ساق پا، چهارسر ران و همسترینگ هستند، همچنین عضلات گلوتئال، عضلات شکم، عضلات دوسر بازو، ساعد و ستون فقرات درگیر می شوند.

اما طناب زدن برای بیماران قلبی، زنان باردار و کسانی که به تازگی زایمان کرده اند، افراد مبتلا به آسم و بیماری های تنفسی، بیماری های مزمن مفصلی، واریس، مشکلات عروقی، افراد مبتلا به فشار خون و افراد بالای ۱۰۰ کیلوگرم خطرناک است و نباید . این ورزش را انتخاب کنید

پایان مقاله