غذاهای بد که برای کاهش وزن مفید هستند


برنج

سیب زمینی

سیب زمینی
سیب زمینی

نمره سیب زمینی درست در قسمت بالای شاخص سیری قرار گرفته است. اما نحوه طبخ سیب زمینی هم مهم است: روش آب پز باعث می شود تا مدت ها احساس سیری داشته باشید. اما پخته شده ، با یک دورچین سالم مانند کلم بروکلی تفت داده شده ، گزینه خوشمزه دیگری است. سیب زمینی ها فاقد گلوتن هستند ، بیشتر از موز پتاسیم ارائه می دهند و منابع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C هستند.

ماکارانی

ماکارانی
ماکارانی

مطالعات انجام شده روی فردی که از رژیم های اندیس گلایسمیک اندک (غذاهایی که در مدت زمان طولانی تری قند خون شما را افزایش داد) استفاده کنید ، نشان دهید که مقدار متوسط ​​ماکارونی مضر نیست. در واقع ، شرکت ها هنوز نمی توانند بعد از خوردن ماکارونی وزن کم کنند. ماکارونی های گندم کامل را بیشتر استفاده کنید. هرچه ماکارونی بیشتر دم بکشد قند خون شما را افزایش می دهد.

مغزها

مغزها
مغزها

مغزها ممکن است چربی و کالری بالایی داشته باشند اما برای کاهش وزن مجبور نباشند از اینکه آنها را فقط نظر دهید. در حقیقت ، مطالعات می گویند زنانی که یک وعده آجیل دو بار یا بیشتر در هفته می خورند احتمالاً 25 ٪ کمتر چاق هستند و کمتر از کسانی هستند که از آجیل پرهیز می کنند ، وزن می گیرم.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه نشان می دهد که گنجاندن لبنیات کم چرب غنی از کلسیم در وعده های غذایی کم کالای شما ممکن است در واقع به شما کمک کند کمی کم کنید و از سلامت استفاده کنید همچنین محافظت کنید.

قهوه

قهوه
قهوه

یک فنجان قهوه روزانه به تنهایی مانعی برای کاهش وزن شما خواستید. در حقیقت ، محققان فکر می کنند که کافئین موجود در قهوه ممکن است کمتر احساس گرسنگی کنید و کالری بسوزانید. اما با افزودن شکر و خامه به قهوه می توانم فواید قهوه را کمترکند. حتی ممکن است با گذشت زمان وزن شما را افزایش دهید.

برنج

برنج
برنج

یک رژیم غذایی شامل غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، در واقع من می توانم به شما در حفظ وزن سالم بدن کمک کند. علاوه بر فیبر که باعث احساس سیری می شود ، ویتامین های B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز نیز مشاهده کرد. و گرچه برنج سفید این فواید را ندارد ، اما با مصرف مقدار معادل و محدود ، هنوز نمی توانم از آن لذت ببرم بدون اینکه نگران افزایش وزن داشته باشم.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته مهم شکلات مصرف نوع تلخ و مقدار کم است. شکل تلخ مملو از آنتی اکسیدان است و مطالعات نشان می دهد که علاوه بر کنترل احساس گرسنگی ، به کار انسولین در بدن کمک می کند. این باعث می شود که یک شیرینی ایده آل برای کنار گذاشتن یک وعده غذایی سالم باشد.

ذرت بو داده

ذرت بو داده
ذرت بو داده

پاپ کورن منبع خوبی از فیبر است و گرسنگی شما سریع برطرف می کند احتمالاً پرخوری کم است.به شرطی که با روغن و نمک کمتری تهیه شده باشد.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

شیر کامل بنوشید تا لاغر شوید؟ عجیب به نظر می رسد ، اما کارشناسان فکر می کنند ممکن است چنین باشد. مطالعات نشان می دهد که یک لیوان شیر کامل استفاده کرده است بیشتر از اینها افزایش وزن نمی یابد و حتی ممکن است به شما در کاهش وزن کمک کند. اصلاً نمی دانید که با چه مکانیسم این نتیجه حاصل می شود ، اما این نتیجه می تواند این دلیل است که مقدار زیادی شیر به سرعت شما را سیر می کند و باعث می شود در جاهای دیگر پرخوری ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید