لغو مدیرعامل به دلیل لغو تاثیر چاقی در پیامدهای COVID


جاناتان نمان ، مدیرعامل و بنیانگذار رستوران زنجیره ای سالاد Sweetgreen ، در یک پست Linkedin که اکنون حذف شده است ، داده هایی را نشان می دهد که نشان می دهد اکثر افرادی که با COVID-19 در بیمارستان بستری هستند اضافه وزن یا چاقی دارند.1 آیا مشکلی اساسی وجود دارد که شاید ما به آن توجه کافی نکرده ایم؟ آیا راه دیگری برای فکر کردن در مورد نحوه برخورد با “مراقبت های بهداشتی” با پرداختن به علت اصلی وجود دارد؟ ” نمان نوشت.2

واکنش سریع به سرعت آغاز شد و رسانه ها نمان را متهم به چربی سوزی و “چاق هراسی” کردند.3 او را مجبور کرد تا چند روز بعد عذرخواهی کند. وی ضمن بیان اینکه از انتخاب کلمات خود پشیمان است ، افزود: “من پشت نیت این پست هستم.”4

همانطور که کیم ایورسن در ویدیوی The Hill در بالا می گوید ،5 این پیام که چاقی پیامدهای COVID را بدتر می کند ، باید شنیده شود و مقامات بهداشتی باید آن را به طور گسترده ای به همراه روشهای م toثر برای کاهش وزن و حفظ آن به اشتراک بگذارند.

اضافه وزن و چاقی در 79 درصد موارد بستری در بیمارستان COVID مشارکت داشته است

نمان به دلیل جسارت ابراز وجود در برابر پروتکل همه گیر ، از جمله پیشنهاد “هیچ واکسنی و ماسکی ما را نجات نخواهد داد” “لغو شد” و افزود:6

“اگر ما بر روی ریشه علت متمرکز شویم و از این بیماری همه گیر به عنوان یک کاتالیزور برای ایجاد آینده ای سالم استفاده کنیم ، چه می شود؟” ما به وضوح هیچ مشکلی با افشای دولت در مورد چگونگی زندگی خود به نام “سلامتی” نداریم ، با این حال ما بیش از حل آن مشکلات ایجاد می کنیم.

اگر ما غذایی را که باعث بیماری ما می شود غیرقانونی کنیم؟ اگر از غذاهای فرآوری شده و شکر تصفیه شده مالیات بگیریم تا هزینه تاثیر همه گیری را پرداخت کنیم؟ اگر ما سلامتی را تشویق کنیم ، چطور؟ »

پیام نمان در واکنش منفی از بین رفت ، اما واقعیت این است که چاقی خطر ابتلا به بیماری شدید COVID-19 را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. یک مطالعه CDC شامل 148،494 بزرگسال آمریکایی نشان داد که بین شاخص توده بدن (BMI) و شدت COVID-19 رابطه غیر خطی وجود دارد و کمترین خطر در بین افرادی که دارای BMI در گروه وزن سالم هستند و به آستانه اضافه وزن نزدیک شده اند ، کم است.7 سپس با افزایش BMI ، خطر افزایش می یابد.

در میان بزرگسالانی که از مارس تا دسامبر 2020 با COVID-19 در بیمارستان بستری بودند ، 28.3 over اضافه وزن و 50.8 were چاق-بیش از 79 بودند.8 هر دو اضافه وزن و چاقی عوامل خطر برای تهویه مکانیکی بودند ، در حالی که چاقی یک عامل خطر برای بستری شدن و مرگ ، به ویژه در افراد 65 سال و زیر بود. حتی CDC خاطرنشان کرد که این یافته ها نیاز به “سیاست هایی برای حمایت از رفتارهای سالم” را نشان می دهد.9

نمان از اولین یا تنها فردی نیست که خواستار تلاش برای تمرکز بر زندگی سالم در طول همه گیری شد. در ژوئیه 2021 ، جوئل هیرشورن ، عضو انجمن پزشکان و جراحان آمریکایی و پزشکان خط مقدم آمریکا ، نیز اظهار داشت که دولت ها با عدم ارائه توصیه هایی برای کاهش وزن م effectiveثر و پایدار برای کاهش خطر ابتلا به COVID-19 شدید ، یک فرصت بهداشت عمومی را از دست داده اند. عفونت و مرگ:10

“من به عنوان کسی که بیشتر زمان بیداری ام را در 17 ماه گذشته صرف تحقیق درباره بیماری همه گیر کرده است ، به این فکر افتادم: چرا ما ندیده ایم که سازمان بهداشت عمومی یک کمپین ملی تهاجمی برای جلب آمریکایی ها برای محافظت از خود در برابر کووید با کاهش وزن انجام دهد. ؟

به خصوص به این دلیل که افزایش وزن در طول همه گیری محدودیت های آزادی غذا و همچنین تعطیلی و تعطیلی مدارس به عنوان محدود کننده فعالیت بدنی شناخته می شود.

آیا مبارزه با چاقی به عنوان یک روش پیشگیری معتبر برای مهار آثار سوء بیماری همه گیر کرونا شناخته نمی شود؟ آیا دلیل عدم پیگیری شدید کمپین مبارزه با چاقی توسط دولت می تواند سوگیری برای ترویج واکسن ها باشد؟ به نظر می رسد توضیحی محتمل است. “

حتی چاقی خفیف خطر عوارض COVID را دوچندان می کند

محققان دانشگاه Alma Mater Studiorum بولونیا در ایتالیا همچنین نتایج BMI و COVID-19 را بررسی کردند.11 اگرچه BMI می تواند در تعیین وزن مناسب بدن شما گمراه کننده باشد – تا حدی به این دلیل که توده عضلانی را در نظر نمی گیرد – این متداول ترین اندازه گیری برای تعریف چاقی است.

اگر BMI شما بین 25 تا 29.9 باشد ، اضافه وزن محسوب می شوید و هر چیزی بیش از 30 چاق تلقی می شود. با این حال ، چاقی اغلب به دسته هایی تقسیم می شود که کلاس 1 به عنوان BMI 30 تا <35 ، کلاس 2 به عنوان BMI بین 35 تا <40 و کلاس 3 به عنوان BMI 40 یا بالاتر تعریف می شود و "شدید" یا چاقی "شدید"12

خطر ابتلا به نارسایی تنفسی در بیماران مبتلا به چاقی خفیف 2.5 برابر بیشتر از بیماران غیر چاق بود. افراد دارای BMI 35 و بالاتر نیز 12 برابر بیشتر در معرض مرگ بر اثر COVID-19 بودند.13

محققان توضیح می دهند: “در حالی که BMI kg 30 kg/m2 جمعیت بیماران در معرض خطر بالای بیماری های شدید را مشخص می کند ، BMI kg 35 kg/m2 به طور چشمگیری خطر مرگ را افزایش می دهد.”14

چرا چاقی خطرات COVID را افزایش می دهد

در مورد چگونگی افزایش چاقی ، التهاب مزمن و کم درجه ای که ایجاد می کند ، یک عامل محتمل است. التهاب ناشی از چاقی ممکن است سه برابر بیشتر در معرض خطر آمبولی ریه (لخته شدن خون در ریه ها) در بیماران مبتلا به COVID-19 چاق باشد ،15،16 طبق تحقیقات جداگانه

سنتز نامنظم لیپیدها که در اثر چاقی ایجاد می شود نیز ممکن است باعث تشدید التهاب در ریه ها شود و به افزایش شدت بیماری در طول عفونت های ویروسی تنفسی کمک می کند.17 گیرنده های لپتین نیز در سراسر سیستم ایمنی بدن شما بیان می شوند و لپتین ، که معمولاً با سیگنال های گرسنگی همراه است ، به تنظیم پاسخ های ایمنی ذاتی و سازگار شما کمک می کند.18

چاقی همچنین اغلب با مقاومت به انسولین ارتباط دارد و سطوح بالاتر قند خون در تکثیر ویروس و ایجاد طوفان سایتوکاین نقش دارد.19،20

بیماری همه گیر منجر به افزایش وزن ، افزایش چاقی در کودکان شد

بر هیچ کس پوشیده نیست که آمریکایی ها با بحران چاقی روبرو هستند. آخرین آمار CDC نشان می دهد که 42.4 درصد از آمریکایی ها در سال های 2017 تا 2018 چاق بوده اند که از 30.5 درصد در سال 1999 به 2000 افزایش یافته است.21

این احتمال وجود دارد که بیماری همه گیر این تعداد را بدتر کرده باشد ، زیرا 42 درصد از بزرگسالان آمریکایی که به نظرسنجی انجمن روانشناسان آمریکایی در سال 2021 در استرس در آمریکا پاسخ داده اند ، گفته اند که از زمان شروع همه گیری بیشتر وزن خود را افزایش داده اند.22

میانگین افزایش وزن در بین این گروه 29 پوند بود ، با 10 st اظهار داشتند که در طول همه گیری بیش از 50 پوند وزن اضافه کردند.23 به گفته CDC ، افزایش قابل توجهی در میزان تغییر BMI در طول همه گیری در بین جوانان 2 تا 19 ساله مشاهده شد ، که به معنی افزایش وزن است. CDC خاطرنشان کرد:24

همه گیری کووید -19 منجر به تعطیلی مدارس ، اختلال در روال زندگی ، افزایش استرس و فرصت کمتر برای فعالیت بدنی و تغذیه مناسب شد که منجر به افزایش وزن در کودکان و نوجوانان شد.

در میان افراد دارای اضافه وزن ، چاقی متوسط ​​و چاقی شدید ، میزان همه گیر BMI در مقایسه با نرخ های پیش از بیماری بیش از دو برابر افزایش می یابد … تأثیرات مشابهی برای تغییر وزن مشاهده شد …

در مقایسه با سایر گروه های سنی ، کودکان 6 تا 11 سال بیشترین افزایش را در میزان تغییر BMI خود تجربه کردند … با نرخ تغییرات همه گیر که 2.50 برابر نرخ پیش از بیماری همه گیر بود. “

15 سپتامبر 2021 ، CDC همچنین اعلام کرد که تعداد ایالات با شیوع چاقی بالا – که حداقل 35 درصد از افراد دارای چاقی تعریف شده اند – از سال 2018 تقریباً دو برابر شده است.25 در حال حاضر 16 ایالت وجود دارد که حداقل 35 درصد از ساکنان آن چاق هستند ، در مقایسه با 9 ایالت در سال 2018 و 12 ایالت در سال 2019.

چاقی صرفاً مسئله پرخوری نیست

تلاش برای “کاهش کالری” برای کاهش وزن نادرست است ، زیرا چاقی اغلب ناشی از پرخوری نیست ، بلکه در درجه اول ، ناشی از خوردن غذاهای اشتباه است. رژیم غذایی ایالات متحده بر فرآیند فرا فرآوری شده با بار گلیسمی بالا متمرکز است ، که باعث تغییرات اساسی در متابولیسم می شود که منجر به ذخیره چربی ، افزایش وزن و چاقی می شود.26

به جای “مدل تعادل انرژی” ، که بیان می کند افراد به دلیل مصرف انرژی بیشتر از آنچه مصرف می کنند ، وزن خود را افزایش می دهند ، محققان در مجله American Journal of Clinical Nutrition “مدل کربوهیدرات-انسولین” را توصیه می کنند ، که بر آنچه شما به جای غذا می خورید تمرکز می کند. چقدر.27

نویسنده اصلی مطالعه ، دکتر دیوید لودویگ ، غدد درون ریز در بیمارستان کودکان بوستون و استاد دانشکده پزشکی هاروارد ، توضیح داد که “کاهش مصرف کربوهیدرات های زود هضم که در دوران رژیم غذایی کم چرب به منابع غذایی سرازیر شده است ، انگیزه اصلی ذخیره چربی بدن را کاهش می دهد. در نتیجه ، افراد ممکن است با گرسنگی و مبارزه کمتر وزن کم کنند. “28

اگر شما نیاز به کاهش وزن دارید و یا می خواهید به سلامت مطلوب برسید ، توصیه می کنم رژیم کتوژنیک چرخه ای را اتخاذ کنید ، که شامل محدودیت اساسی کربوهیدرات های خالص (جایگزینی آنها با چربی های سالم و مقادیر متوسط ​​پروتئین) تا نزدیک یا نزدیک است. وزن ایده آل ، در نهایت به بدن اجازه می دهد چربی – نه کربوهیدرات – را به عنوان سوخت اصلی خود بسوزاند.

این شامل اجتناب از همه غذاهای فوق فرآوری شده و همچنین محدود کردن قندهای اضافه شده به حداکثر 25 گرم در روز (15 گرم در روز در صورت مقاومت به انسولین یا دیابتی) است. KetoFasting ، برنامه ای که من در کتاب خود با عنوان “KetoFast: یک راهنمای گام به گام برای تعیین زمان وعده های غذایی کتوژنیک خود” توسعه دادم و توضیح دادم ، رژیم غذایی کتوژنیک چرخه ای و روزه داری متناوب را با ناشتایی نسبی چرخه ای ترکیب می کند تا وزن ، سلامتی و طول عمر را بهینه کند.

کارشناسان “قرنطینه” را از غذاهای فوق فرآوری شده توصیه می کنند

دکتر متئو روتولی ، نویسنده اصلی مطالعه دانشگاه بولونیا ، توضیح داد: “در میان مدت و بلند مدت ، کاهش وزن پاسخ قطعی برای کاهش است. [COVID-19] خطرات در افراد مبتلا به چاقی. “29 در این راستا ، حذف غذاهای فوق فرآوری شده ضروری است و گامی است که به تقویت سلامت شما نه تنها در برابر COVID-19 بلکه در برابر سایر انواع بیماریهای مزمن و عفونی نیز کمک می کند.

در حالی که CDC و سایر مقامات بهداشتی در مورد خطرات ناشی از غذاهای فوق فرآوری شده و سایر تماس های سمی هشدار نمی دهند ، جامعه علمی به این امر توجه کرده است. همانطور که توسط تیمی از محققان در مجله Food and Chemical Toxicology اشاره شد ، نقش قرار گرفتن در معرض مواد سمی ، که شامل غذاهای فراوری شده و رژیم غذایی نامناسب است ، در همه گیری COVID-19 کمتر گزارش شده است.30

اتحادیه گزارش داد: “به طور خلاصه ، قرار گرفتن مداوم و مداوم در معرض عوامل استرس زای محیطی ما ، همراه با عوامل ژنتیکی است که باعث می شود بیماری هایی ایجاد شود که سیستم ایمنی بدن ما را مختل کرده و ما را مستعد ابتلا به عفونت جدی COVID-19 می کند.” برای سلامت طبیعی

همانطور که محققان اشاره کردند ، این شامل عوامل سبک زندگی مانند عدم تحرک ، سیگار کشیدن ، مصرف زیاد الکل ، رژیم غذایی نامناسب از جمله غذاهای فوق فرآوری شده و غلات تصفیه شده و کم خوابی مزمن است – همه عواملی که بر وزن شما نیز تأثیر می گذارد.31

به منظور محافظت از مردم ، “قرنطینه” در برابر سموم مانند غذاهای فوق فرآوری شده ، مواد شیمیایی محیطی و موارد دیگر بسیار موثرتر از قرنطینه کردن یک ویروس است ،32 و برای پیشگیری طولانی مدت از بیماری همه گیر ، محققان معتقدند و من کاملاً موافقم که روش های مبتنی بر سم شناسی باید بر رویکردهای مبتنی بر ویروس شناسی اولویت داشته باشند.33

اکنون زمان شروع حفاظت از خود در برابر تماس سمی غذای فوق فرآوری شده است. هرچه بیشتر بر غذاهای سالم و کامل تمرکز کنید ، سریعتر وزن خود را کاهش می دهید ، سیستم ایمنی بدن شما بهتر کار می کند و در صورت مواجهه با ویروسی که ممکن است برای شما پیش بیاید ، سالم تر خواهید بود.



دیدگاهتان را بنویسید