مراقب قند زیاد این میوه ها باشید! – دکتر رویا خادمیان


میوه های با قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

برخی میوه ها نسبت به سایرین قند بیشتری دارند که باید در مصرف زیاده روی کنند. لیستی از میوه های با قند بالا وجود دارد که در زیر آنها اشاره شده است:

میوه های با قند بالا

انبه

یک انبه بزرگ نتیجه ۴۵ گرم قند است که اگر بخواهید وزن خود را یا مقدار قند مصرف کنید خود را کنترل کنید ، گزینه مناسبی برای شما نیست. احتمالاً بهتر است دو تکه بخورید و بقیه را برای بعد نگه دارید.

انگور

یک فنجان انگور احتمالاً در حدود 23 گرم گرم است که برای چیزهایی که به راحتی می توانید جوید کافی است.

khavas angoor - میوه های با قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

گیلاس

یک لیوان گیلاس نتیجه ۱۸ گرم قند است و اگر یک کاسه بزرگ را با آن پر کنید ، همه چیز را با خیال راحت بخورید. میان وعده خود را از قبل اندازه بگیرید تا دقیقاً بدانید چقدر قند کرده اید کرد.

گلابی

یک دانه متوسط ​​گلابی دارای ۱۷ گرم قند است. در صورتی که خواخواهید قند خود را کاهش دهید ، همه آن را نخورید ، فقط چند برش را در کنار مقداری شیر کم چرب یا سالاد خود بخورید.

.jpg - میوه های با قند بالا: مراقب قند زیاد کنید این میوه ها هستند!

هندوانه

یک برش متوسط ​​از این میوه تابستانی شامل ۱۷ گرم قند است. همانطور که از نامش پیدا شد این میوه ، پر از آب است و مواد معدنی مورد نیاز به نام الکترولیت می تواند بدن شما پس از مدتی در معرض نور خورشید برای شارژ مجدد به آن نیاز داشته باشد. سعی کنید فقط یک یا دو تکه از آن را بخورید.

زیتون

دو عدد زیتون با اندازه متوسط ​​دارای 16 گرم گرم است. اگر سعی کنید میزان مصرف قند خود را زیر نظر داشته باشید ، ممکن است مقداری پنیر را خرد کرده و مقداری انجیر را برای یک وعده غذایی سرشار از پروتئین روی آن پخش کنید.

موز

یک عدد موز متوسط ​​دارای ۱۴ گرم قند است. اگر این مقدار بیشتر از هر مورد نیاز شما به نظر میرسد ، نصف آن را در غلات صبحانه خود برش دهید یا یک تکه کوچک را در وسط ساندویچ کره بادام زمینی له کنید.

در ادامه همچنین میوه هایی که دارای قند کمتری نسبت به سایر میوه ها هستند ، ذکر شده است:

میوه های با قند پایین

آووکادو

همه میوه ها دارای طعم شیرین استفاده می کنند. یک آووکادو کامل فقط ۱.۳۳ گرم قند دارد. آن را در سالاد بگذارید ، روی نان تست بریزید و از آن لذت ببرید.
اما آووکادو در حالتی است که کمی کمی دارد ، کالری بالایی نیز دارد ، شاید برای کسانی که رژیم کم کالری ایده خوبی ندارند نتوانید آن را به یک عادت روزانه تغییر دهید.

گواوا

هر میوه گواوا مقدار ۵ گرم شکر و حدود ۳ گرم فیبر است. این مقدار بیشتر از چیزی از یک وعده برنج قهوه می خواهد یا یک تکه نان سبوس دار فکر می کند ، می شود. اگر گواوا را به پوست همراه با اسموتی های خود اضافه کنید ، فیبر بیشتری را دیدید کردید.

unnamed 1 - میوه های با قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

تمشک

این میوه مقدار زیادی فیبر ، حدود ۸ گرم در هر فنجان – و فقط ۵ گرم قند است. فیبر برای هضم خوب غذا مناسب است و به کمک شما کمک کند کالری کمتری احساس سیری کنید.

طالبی

یک برش متوسط ​​طالبی شامل حدود 5 گرم قند – و تنها 23 کالری است.

میوه پاپایا

نصف یک دانه کوچک پاپایا تعداد ۶ گرم قند است ؛ بنابراین نیمی از مصرف برای خوردن در یک زمان کافی است.

1399073010592339021478634 - میوه های با قند بالا: مراقب قند زیاد کنید این میوه ها باشید!

توت فرنگی

یک لیوان توت فرنگی کامل فقط ۷ گرم قند دارد. آن را به سالاد اضافه کنید و آن را با شیر تازه یا بستنی میل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید