مطالعه نشان می دهد که دانشجویان پزشکی پزشکی بیشتر از همتایان دختر تحت تأثیر بازی قرار می گیرند



بر اساس تحقیقات اخیر ، بازی های ویدئویی می تواند مانع عملکرد تحصیلی در دانشجویان پسر پزشکی شود مطالعه JMIR در هند انجام شده است.

محققان دریافتند که دانشجویان پزشکی پزشکی که بازی های ویدئویی انجام می دادند ، در مقایسه با همتایان خود که بازی نمی کردند ، در معرض خطر نمرات میان ترم پایین قرار داشتند. با این حال ، چنین چیزی برای زنان نشان داده نشد.

“یافته ها نشان می دهد که بازی های بیش از حد بر عملکرد تحصیلی شرکت کنندگان مرد بیش از شرکت کنندگان زن تأثیر می گذارد. آگاهی در مورد اختلال بازی باید در بین دانش آموزان ، والدین و معلمان ایجاد شود. نویسندگان این مطالعه نوشتند که خدمات درمانی باید در اختیار دانشجویان پزشکی با اختلالات بازی قرار گیرد.

داده های خط برتر

محققان دریافتند که میانگین نمره ارزیابی میان دوره ای شرکت کنندگان که بازی های ویدئویی انجام داده اند ، در ارزیابی اول 5.2 درصد کمتر از گروه کنترل و در ارزیابی دوم 4.1 درصد کمتر بوده است.

این تفاوت به ویژه در جمعیت موضوعی مردان مشهود بود. میانگین نمرات مردان گروه بازی در ارزیابی اول داخلی 9.5 درصد و در ارزیابی داخلی دوم 8.4 درصد در مقایسه با مردان گروه کنترل بود.

در همین حال ، زنانی که بازی می کردند فقط 0.6 score نمره پایین تری در هر دو ارزیابی داخلی نسبت به همتایان زن خود که بازی های ویدئویی بازی نمی کردند ، داشتند.

مقدار زمان صرف شده در بازی با میانگین نمره ارزیابی داخلی ارتباطی نداشت.

محققان دریافتند که 31 individuals از افراد گروه بازی های ویدئویی با مقیاس اعتیاد به بازی اختلال بازی داشتند.

چگونه انجام شد

محققان 448 دانشجوی کارشناسی پزشکی را در نظرسنجی اولیه استخدام کردند. از بین آن گروه ، این مطالعه شامل 91 دانشجوی پزشکی بود که در شش ماه گذشته بازی گزارش داده بودند و 91 نفر نیز گفته بودند که در آن بازه زمانی بازی نکرده اند. سپس محققان سن و جنسیت را به نسبت 1: 1 مقایسه کردند.

نمرات تحصیلی بر اساس دو دوره میان دوره ای بود که در شش ماه گذشته به پایان رسید.

پس زمینه

محققان خاطرنشان کردند که اختلالات بازی می تواند منجر به مشکلات عملکرد شود.

“برنامه درسی پزشکی گسترده است و نیاز به مطالعه و فداکاری فراوان دارد. در چنین شرایطی ، افراط در بازی بیش از حد در بین دانش آموزان می تواند منجر به اختلال بازی شود ، که می تواند بر عملکرد تحصیلی آنها تأثیر بگذارد. ”

با این حال ، از بازی سازی برای کمک به آموزش پزشکان جدید نیز استفاده شده است. در واقع ، در ماه آوریل یک شرکت واقعیت مجازی استرالیایی مبلغ 100،000 دلار از آن دریافت کرد Epic Games برای توسعه فناوری شبیه ساز به منظور کمک به پزشکان و دانش آموزان برای تمرین و انجام کامل عملیات.

دیدگاهتان را بنویسید