نحوه ایجاد فیلتر در پیامک های دریافتی از پنل های پیامکی – پایگاه خبری و تحلیلی جامعه ایرانیان


وب سایت ما در این مقاله قصد دارد از بهترین پنل پیامک مدیریت پیامک به معرفی روش ایجاد فیلتر در پیامک های دریافتی بپردازد و ابعاد مختلف آن را بررسی کند.. اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه ایجاد فیلتر در پیام های دریافتی از داشبورد پیامک ها هستید، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید..

همانطور که می دانید یکی از ویژگی های خاص سامانه های پیامکی آنالیز پیامک های دریافتی از کاربران است که نقش مهمی در مدیریت محتوای دریافتی کاربران دارد. اگر می خواهید کسب درآمد کنید، آژانس داشبورد پیامکی پیشنهاد می شود.

دریافت پیامک در سامانه پیامکی

با استفاده از این قابلیت، فرد پس از ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک اطلاع رسانی نیز می تواند پاسخ های مشتریان را دریافت کرده و پس از تجزیه و تحلیل این پاسخ ها و دریافت آمار هوشمند سامانه، با دید باز و بهتر از اقداماتی که در نظر دارد در سایت خود اعمال کند. . کسب و کار در آینده.

در این مقاله سعی داریم تا حد امکان امکانات و کارکردهای مدیریت دریافت پیامک را معرفی کنیم تا امکان آشنایی بیشتر با عملکرد سیستم های پیامک و عملکرد آنها را داشته باشیم..

دریافت پیامک از طریق خطوط اختصاصی

با استفاده از خطوط و شماره های یک سیستم پیامک، افراد می توانند به راحتی پیامک های خود را ضبط و ارسال کنند..

با خرید خطوط اختصاصی، علاوه بر ارسال پیامک، امکان دریافت پیامک از مشتریان را نیز خواهید داشت..

نحوه مدیریت پیامک های دریافتی در داشبورد پیامک مدیریت پیامک

نحوه مدیریت محتوای پیامک های دریافتی

در ادامه این مقاله به برخی از امکاناتی که برای مدیریت محتوای پیامک های دریافتی از کاربران طراحی شده است می پردازیم..

منشی پیامکی

با استفاده از این قابلیت می توانید یک منشی پیامکی ۲۴ ساعته و هفت روزه در هفته برای مدیریت پیامک های دریافتی خود استخدام کنید.!

با استفاده از منشی پیامک می توانید پاسخ های متفاوتی را برای افرادی که پیامک های مختلف ارسال می کنند با مشخص کردن کلمات کلیدی خاص ارسال کنید..

به عنوان مثال می توانید یک پیامک تشکر ارسال کنید یا ….

تنظیم شرایط برای پیامک های دریافتی (شرایط متن>برای شروع/عبارتند از/شامل نمی شود/مخالف باشد) به راحتی می توانید رسیدهای خود را فیلتر کرده و محتوای دریافتی را مدیریت کنید.

علاوه بر متن، می توانید شرایطی را برای شماره های فرستنده نیز تعیین کنید تا اعداد پس از تایید فیلترهای مشخص شده در تحلیل آماری شما موثر باشند..

به عنوان مثال، می توانید اعداد یا اعداد خاصی را مسدود کنید تا بر تحلیل و نظرسنجی شما تأثیری نگذارند.

همچنین می توانید اعدادی را که فقط در یک انتهای عدد در آمار خود قرار دارند با تعیین شرایط محاسبه کنید.. (فقط از شماره ها پیامک دریافت کنید ۰۹۱۲).

با استفاده از این فیلتر می توانید از دریافت پیامک از طرف افرادی که در منطقه جغرافیایی شما نیستند خودداری کنید.

همچنین می توانید با استفاده از قابلیت فوروارد منشی پیامک، تمام پیامک های دریافتی را به خط شخصی خود فوروارد کنید یا هر پیامک ارسال شده به داشبورد پیامکی خود را به خط شخصی خود فوروارد کنید..

برای اطلاعات بیشتر در مورد فعال سازی منشی پیامکی می توانید فیلم آموزش منشی پیامکی را مشاهده کنید و برای جزئیات بیشتر به سایت مدیریت پیامک مراجعه کنید..

برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی

نگه داشتن نظرسنجی پیامکی یکی دیگر از قابلیت های سامانه پیام رسان است که با استفاده از این قابلیت می توانید یک نظرسنجی یا مسابقه بین کاربران یا مشتریان خود انجام دهید و تجربه دلپذیری از داشبورد پیامکی داشته باشید..

علاوه بر این، شما قادر خواهید بود با کمک یک منشی پیامکی برای همه کسانی که در مسابقه یا نظرسنجی شما پیامکی شرکت کردند، به صورت خودکار پیام تشکر ارسال کنید..

ضمناً با تعیین انتخاب های مسابقه و گزینه صحیح، از بین افرادی که پاسخ صحیح را ارسال کرده اند، تعداد افراد مورد نظر شما به صورت تصادفی به عنوان برنده مسابقه اعلام می شود..

پیامک را در پنل پیامک دریافت کنید

تفکیک پیامک های دریافتی

فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه هستید و محصولات مختلفی مانند محصول A، محصول B، محصول C را برای فروش عرضه کرده اید..

سیستم پیام رسان با قرار دادن کلیدواژه های A، B و C در پیام رسان خود و تعریف دسته بندی های لازم، افرادی که محصول A را می خواستند به صورت هوشمند در پوشه A و افرادی که محصول B را می خواستند در پوشه A. پوشه B و . به اشتراک گذاشته شده اند و این فرآیند نقش مهمی در جداسازی مشتریان از کالای شما خواهد داشت.

نتیجه گیری نهایی در مورد نحوه ایجاد فیلتر در پیامک های دریافتی از پنل های پیامکی

در این مقاله سعی شده است اطلاعاتی از نحوه ایجاد فیلتر در پیامک های دریافتی از پنل های اس ام اس در اختیار شما قرار دهیم و نحوه ایجاد فیلتر در پیامک های دریافتی از پنل های اس ام اس را به صورت کامل و گسترده بررسی کرده ایم. ناهمسان. ابعاد.

همانطور که می دانید یکی از ویژگی های خاص سامانه های پیامکی آنالیز پیامک های دریافتی از کاربران است که نقش مهمی در مدیریت محتوای دریافتی کاربران دارد..

با استفاده از این قابلیت فرد پس از ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک اطلاع رسانی نیز می تواند پاسخ های مشتریان را دریافت کند و پس از تجزیه و تحلیل این پاسخ ها و دریافت آمار هوشمند از سامانه با دید باز و بهتر نسبت به اقداماتی که انجام می دهد در نظر دارد در خود. کسب و کار در آینده.

در پایان امیدواریم مقاله نحوه ایجاد فیلتر در پیامک های دریافتی از پنل های اس ام اس برای شما مفید باشد و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید..

در صورت تمایل می توانید مشکل وب سرویس داشبورد پیامک را نیز بررسی کرده و از توابع سامانه مدیریت پیامک استفاده نمایید.

در صورت تمایل به خرید و ثبت نام سامانه پیامکی به سایت modirpayamak.com مراجعه کرده و از کد تخفیف ۳۰% گزارش۳۰ استفاده نمایید.