نکاتی برای دستیابی به اهداف تناسب اندام خود در سال 2021


همیشه این مهم نیست که تناسب اندام را در اولویت قرار دهید ، اما اگر می خواهید سالم باشید و در آینده احساس خوبی داشته باشید ، ارزشش را دارد. نکته اصلی یافتن راه هایی است که برای شما و شیوه زندگی شما مناسب باشد. در این پست وبلاگ ، ما در مورد شش نکته مختلف بحث می کنیم که می تواند به شما انگیزه دهد تا در سال 2021 به اهداف خود برسید!

1. پیشرفت خود را با یک ردیاب تناسب اندام پیگیری کنید

می توانید از یک برنامه روی تلفن خود برای پیگیری تعداد کالری سوزانده شده ، تعداد گام هایی که برداشته اید یا مایل هایی که در طول روز پیاده روی کرده اید ، استفاده کنید. برخی از ردیاب های تناسب اندام همچنین شامل یک مانیتور ضربان قلب و ردیاب خواب هستند که برای ردیابی معیارهای سلامتی عالی هستند. این ابزارها مشاهده پیشرفت را در گذر زمان آسانتر می کنند تا به جای تسلیم شدن ، انگیزه پیشرفتی را که به دست آورده اید ایجاد کنید.

2. با تعیین اهداف واقع بینانه و یادآوری برای خود ، ورزش را به یک عادت تبدیل کنید

بهتر است برای خود اهداف واقع بینانه تعیین کنید- سعی نکنید از 0 دقیقه تمرین روزانه به 60 دقیقه در روز برسید. در عوض ، اهداف کوچکی را در طول روز تعیین کنید که بر هدف بزرگ شما می افزاید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید روزانه 20 دقیقه ورزش کنید ، سعی کنید هر ساعت یک یادآوری برای خود تنظیم کنید و هنگام تماشای تلویزیون یا استراحت در محل کار ، چند تمرین سریع انجام دهید.

3. فعالیتی را پیدا کنید که از انجام آن لذت می برید ، بنابراین می توانید در دراز مدت به آن پایبند باشید

سعی کنید تمرینی را پیدا کنید که از آن لذت می برید- اعم از دویدن ، وزنه برداری یا بوکس. اگر فعالیت را دوست دارید ، به احتمال زیاد برای مدتی به آن پایبند خواهید بود و به پیشرفت خود در سفر تناسب اندام خود ادامه می دهید.

اگر هیچ یک از این فعالیت ها برای شما لذت بخش به نظر نمی رسد (یا اگر هیچ چیز سرگرم کننده به نظر نمی رسد) ، سعی کنید انواع مختلف ورزش را کاوش کنید تا زمانی که یک ورزش مناسب را پیدا کنید!

4. به اندازه کافی بخوابید

کمبود خواب می تواند منجر به بی حالی و کاهش انگیزه برای ورزش یا رژیم شود. بنابراین ، بهتر است حداقل هشت ساعت در شب بخوابید. این باعث افزایش انرژی شما می شود و انگیزه بیشتری برای تمرین در آن روز ایجاد می کند.

5. به کلاس تناسب اندام گروهی بپیوندید

پیوستن به گروهی برای تمرین به شما کمک می کند تا انگیزه و پاسخگویی خود را حفظ کنید. این یک راه سرگرم کننده برای خوش فرم شدن با بیرون رفتن از خانه است! اگر بدنبال سالن بدنسازی هستید که دوره های تناسب اندام را ارائه دهد ، با مراجعه به وب سایت ما www.fitnessfor10.com به قیمت 10 دلار Fitness را بررسی کنید.

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید