کاهش وزن. *آه کشیدن

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – و حتی اگر می خواهیم ظاهر و احساس بهتری داشته باشیم (بلافاصله) – فقط سخت است! و اگر مطمئن نیستید که چگونه پیش بروید ، این کار حتی دلهره آورتر به نظر می رسد.

متأسفانه هیچ راه حل مناسب برای کاهش وزن وجود ندارد. همه ما انواع بدن و اهداف مختلفی داریم. و در حالی که ظاهر خوب و احساس اعتماد به نفس یک انگیزه عالی برای کاهش این پوندهای ناخواسته است ، کاهش وزن مزایای سلامتی دیگری نیز دارد.

بنابراین قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، به “چرا” نگاه کنیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن سالم می تواند به طرق مختلف بهزیستی شما را بهبود بخشد:

  • استرس را از زانو ، مچ پا و پاهای شما دور می کند.
  • فشار پشت را کاهش می دهد.
  • خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

چیزهای خوبی است ، درست است؟

با تعهد محکم به سلامت بهتر شروع کنید ؛ و به نوبه خود ، احساس قوی تر ، مطمئن تر و کنترل تری خواهید داشت.

دستور العمل برای نتایج

  • اهداف تعیین کنید.هنگامی که تصمیم خود را گرفتید و آن را جدی گرفتید ، یک لحظه وقت بگذارید تا مسیر خود را مشخص کنید. به آرامی شروع کنید و هدف اولیه ای را که می توانید به آن برسید انتخاب کنید. شما می خواهید مطمئن باشید که در اوایل موفقیت به دست می آورید – که به شما انگیزه می دهد تا به راه خود ادامه دهید! صبور باشید و خودتان را راحت پیش ببرید. این یک راه حل یک شبه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما در جهت بهبود سلامتی قدردانی می کند!
  • به تغذیه خود توجه داشته باشید.کاهش وزن بیشتر از تمرین کردن است ؛ آنچه مصرف می کنید همراه با ورزش به شما کمک می کند تا کالری بسوزانید. خواندن برچسب در هنگام خرید مواد غذایی را عادت کنید و از مصرف شکر ، چربی های اشباع و ترانس و سدیم خودداری کنید. این عناصر در بسیاری از غذاهایی که می خورید ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده ، پنهان هستند. میوه ها و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا بدون چربی و غذاهای دارای فیبر بالا ذخیره کنید. مقدار زیادی آب بنوشید-و الکل و نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه را محدود کنید. و وعده های غذایی را حذف نکنید! مهم است که بدن خود را با پروتئین و کربوهیدراتهای پیچیده مانند کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا تغذیه کنید.
  • حرکت را شروع کنید.به آرامی ، با فعالیتهایی که از آنها لذت خواهید برد ، شروع کنید و یک روال معمول ایجاد کنید که به آن پایبند باشید. لازم نیست ساعت ها را روی تردمیل بگذرانید ، به خصوص اگر به چنین ورزش هایی عادت ندارید. 30 دقیقه پیاده روی کنید یا دوچرخه سواری کنید. چند دور شنا کنید. نکته اصلی این است که ضربان قلب خود را افزایش داده و متابولیسم خود را برای سوزاندن کالری افزایش دهید. در ابتدا زیاده روی نکنید ، فقط قدم های کوچک بردارید. با فعال کردن ماهیچه ها ، استقامت شما افزایش می یابد.

Freedom Fitness با 4 مکان در Corpus Christi بزرگ ، آماده همکاری با شما در سفر است. باشگاه های ما علاوه بر تمرینات شخصی ، تجهیزات کاردیو ، گزینه های تمرین گروهی (Zumba FUN) و کمپ بوت ارائه می دهند.

برای یافتن نزدیکترین مکان Freedom Fitness با ما تماس بگیرید – ما به شما ایمان داریم و آماده حرکت هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.