نیمه هفته پلو کم کربوهیدرات گوشتی – دستور پخت


  • در صورت استفاده از جگر مرغ ، هر گونه بافت همبند سفت و سفید را بریده و سپس تقریباً خرد کنید. یا اگر از سوسیس و کالباس استفاده می کنید ، به قطعات لقمه ای خرد کنید.

  • روغن را در یک ماهیتابه بزرگ ، روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. پیاز را اضافه کرده و به مدت 5 دقیقه یا تا نرم و شفاف سرخ کنید. سیر و گوشت بره آسیاب شده را اضافه کرده و نمک و فلفل را مزه دار کنید. با هم مخلوط کنید ، بره آسیاب شده را خرد کنید.

  • درجه حرارت را به متوسط ​​بالا برده و جگر یا سوسیس را با آن مخلوط کنید. به مدت 7 تا 10 دقیقه بپزید تا سرخ شود و پخته شود.

  • برنج گل کلم ، هریسا ، زیره و خمیر را با هم مخلوط کنید. درجه را به متوسط ​​کاهش دهید ، روی آن را بپوشانید و به مدت 5 دقیقه بپزید ، گاهی اوقات هم بزنید. برنج گل کلم از دانه های سفید روشن به رنگ کرم و قهوه ای روشن تبدیل می شود. اگر مخلوط بیش از حد خشک شد ، کمی مایه یا آب اضافه کنید.

  • گیاهان را بریزید ، نمک و فلفل بزنید و در کاسه های گرم سرو کنید.

  • گوشت و جگر

    هر یک از گوشت های پخته نشده را با گوشت پخته شده جایگزین کنید. از گوشت گوسفند ، گوشت گاو یا گوشت خوک و هر جگر استفاده کنید.

    سوسیس

    به دنبال سوسیس های حاوی گوشت بالا باشید که نشاسته ندارند ، مانند انواع مرکوز ، تولوز یا انواع ایتالیایی.

    دیدگاهتان را بنویسید