ورزش برای لاغری پهلو با 10 متد کاربردی


آب کردن چربی شکم و پهلو یکی از چالش های بزرگتر از همه ما را می توان تبدیل کرد ، بیشتر مردم با انتخاب ورزش برای لاغری پهلو ، مانند حرکات کرانچ و سایر حرکات شکمی که عضو مایل به خارجی شکم obliques را هدف قرار دادند ، تلاش کنند چربی های ناحیه پهلو را آب می کنند و کمر باریک تری داشته اند. برخی دیگر ورزش را به عنوان روشی برای لاغری سریع انتخاب کنید. اما این حرکات زیاد هم برای لاغری پهلو استفاده می کند.

ورزش برای لاغری پهلو روش موثری هست فقط کافی نیست برای لاغری پهلو باید همه نکات را با هم رعایت کنید ، رژیم غذایی ، ورزش و سبک زندگی سالم همه در کنار هم به لاغری پهلو کمک کنند.

برای لاغری پهلو چه ورزشهایی انجام داده اند؟

همه ورزش ها برای لاغری پهلو و شکم استفاده می کنند ، در این مقاله چند ورزش برای لاغری پهلو معرفی می شود که تا حد زیادی افزایش یابد. دقت داشته باشید که صحیح انجام ورزش را بسیار زیاد کرده است.

ساید پلانک Side Plank

برای انجام حرکت ساید پلانک به پهلو و روی یک آرنج دراز بکشید و باسن خود را به سمت بالا بکشید ، که از قسمت بالای شانه تا پاهای یک خط مستقیم ایجاد کنید. به مدت 5 ثانیه در این حالت بمانید ، سپس باسن خود را به سمت زمین بکشید و دوباره آن را بلند کنید ، دقت داشته باشید که باید با زمین تماس نداشته باشید.

به مدت یک دقیقه یا 10 بار این حرکت را انجام دهید ، پس از آن پهلوی خود را عوض کنید.

پلانک بالا-پایین تخته بالا به پایین

در وضعیت پلانک قرار دهید ، مانند بازوها صاف باشید ، از شانه ها تا نوک پا بدن در امتداد یک خط صاف باشد. آرنج سمت چپ و سپس آرنج راست را به سمت زمین خم کنید و بدن را در وضعیت پلانک خم قرار دهید. پس از آن بازوها را صاف کرده و به وضعیت قبل برگردید. این حرکت را 10 بار تکرار کنید.

لاغری پهلو

حرکت کتل بل پهلو Kettlebell Side Bends

مانند بایستید که پاها به اندازه عرض شانه ها از هم فاصله داشته باشند. یک کتل بل را در دست راست خود بگیرید ، کمی به سمت راست خم شوید و اجازه دهید وزنه به سمت زمین آویزان باشد. سپس به حالت ایستاده برگردید.

این حرکت را 10 بار به سمت راست و سپس 10 بار را به سمت چپ انجام دهید.

ورزش های لاغری

حرکت اسکات با کتل بل Kettlebell Twist Squats

یک کتل بل را با هر دو دست نگه دارید ، نمونه آرنج ها خم شده و باز شدهتان به قفسه سینه چسبیده باشد. در همان حال که کتل بل را نگه داشته اید ، حرکت اسکات را انجام دهید و در عین حال نیم تنه خود را به سمت راست بچرخانید. پس از آن بایستید و به حالت اولیه بازگردید. پس از آن حرکت را همراه با اسکات به سمت چپ انجام دهید. این حرکت را 10 بار پشت سر هم انجام دهید.

اسکات کتل بل

حرکت Ball Knee Drops

این حرکت نیز به لاغری پهلو کمک می کند. به پشت روی زمین دراز بکشید ، زانوها را خم کرده و کف پاها صاف روی زمین قرار گرفته است. دست ها را به دو طرف شانه ها قرار دهید تا بتوانید تعمیر خود را حفظ کنید. یک توپ با اندازه متوسط ​​را بین زانوهای خود نگه داشته و فشار دهید. پاهای خود را از روی زمین بلند کنید و تا جایی بالا بیاورید که ساق پاهایتان در امتداد سقف قرار گرفتند. پس از آن زانوها را به آرامی به یک طرف بدن (سمت راست یا چپ) پایین بیاورید ، اما در زمان پایین آوردن زانو پشت خود را صاف و بدون حرکت رو زمین نگه داشت. این حرکت به لاغری پهلوها کمک بیشتری می کند.

به یاد داشته باشید در زمان انجام این حرکت توپ را بین پاهای خود نگه دارید ، مانند آن حرکت نکند یا نیفتد. زانوها را به حالت اول (یعنی در امتداد سقف) برگرداند و سپس به سمت مخالف حرکت انجام دهید.

این حرکت را در 2 ست 10 تایی انجام دهید.

ورزش های لاغری

حرکت هیزم شکن Woodchoppers

حرکت هیزم شکن یک ورزش برای لاغری پهلو می شود که عمل می کند. مانند بایستید که پاها به اندازه عرض شانه ها از هم فاصله داشته باشند. یک کتل بل یا وزنه را با دو دست در مقابل خود نگه دارید. وزن خود را روی پای چپ خود قرار دهید و نیم تنه خود را به سمت چپ بچرخانید و در حال حاضر دست های خود را به صورت مورب به سمت بالا شانه چپ حرکت دهید. بدن خود را به سمت راست بچرخانید ، وزن خود را نیز روی پای راست قرار دهید و وزنه دست خود را به سمت پایین و به سمت رانندگی راست خود حرکت دهید انجام دهید. در زمان انجام حرکت پاها و زانوهای شما در یک نقطه قرار بگیرند. دقت داشته باشید که این حرکت را با کشید هم می توانم انجام دهم.

این حرکت را 10 بار انجام دهید و سپس حرکت حرکت خود را تغییر دهید.

لاغر کردن پهلو

حرکت چرخش روسی Twists

روی زمین بنشینید ، نمونه زانوهای شما خم و کف پاهایتان روی زمین قرار گرفته اند گرفته شده اند. یک وزنه را با دو دست نگه دارید و بازوها را به سمت جلو بکشید. کمر به اندازه 45 درجه به عقب برود. نیم تنه خود را به سمت راست بچرخانید و اجازه دهید بازوها را در راستای قفسه سینه قرار داده و به سمت راست و به طرف کف زمین حرکت کنند. سپس به سمت چپ بچرخید.

نکته: برای این حرکت سخت تر می شود ، پاهای خود را چند سانتی متر از زمین بلند کرده و با چرخش بالاتنه پاها را ثابت نگه داشته است. این حرکت را در دو ست 10 تایی انجام دهید.

چرخش روسی

حرکت پای مورب پایک

به پشت دراز بکشید و صورت تان رو به سقف باشید ، پاهای را کنار کنار بگذارید و بکشید کامل. باسن خود را کمی به سمت چپ بچرخانید ، ابتدا که پاها نیز به سمت چپ متمایل هستند. حالا دست چپ خود را پشت سرتان قرار دهید و دست راست را در زندگیكه كف دستتان رو به زمین است ، به سمت بیرون بدن بكشید. پس از آن با کمک عضلات شکم و باسن پاها را کمی بالا بیاورید ، مطمئن شوید که پاها به سمت چپ متمایل هستند. و پس از آن پاها را به آرامی روی زمین بگذارید. این حرکت را 30 تا 40 بار انجام داده و جهت حرکت خود را عوض کنید.

ورزش برای لاغری پهلو

حرکت لیفت ران داخلی ران

برای انجام این حرکت روی زمین به پشت دراز بکشید و پاهای خود را با فاصله زیاد از هم باز کنید. انگشتان پاها باید رو به بالا باشند و دستان خود را پشت سرتان قرار دهید. پای راست خود را بلند کرده و ه سمت بیرون بچرخانید ، شبیهکه انگشتان پا به طرف بیرون بدن قرار گرفته است. با استفاده از قسمت داخلی ران ، پای خود را به آرامی به سمت پایین و به نقطه شروع حرکت بیاورید. پس از آن این حرکت را در جهت مخالف و با پای چپ انجام دهید. این حرکت را 30 تا 40 بار تکرار کنید.

لاغر کردن پهلو با ورزش

حرکت پیک وزنی

برای این حرکت به دمبل یا وزنه احتیاج داشته باشید. باز هم به پشت دراز بکشید ، شبیهکه صورت شما به طرف سقف باشد ، پاها را کنار قرار داده و بکشید. در حالکه یک وزنه 1 تا 2 کیلوگرمی را در دست چپ نگه داشته اید ، راست راست خود را زیر سرتان قرار داده و دست چپ را در راستای بدن خود بكشید و پاها را بالا بیاورید و با زاویه 90 درجه در قسمت زانو خم كنید. در زمان حرکت دست میان تنه را درگیر کنید. سپس به حالت شروع حرکت بازگردید ، این حرکت را 30 تا 40 مرتبه انجام داده و با دست دیگر این حرکت را تکرار کنید.

ورزش هایی برای لاغر کردن پهلو

لاغری پهلو با حلقه ورزشی امکان پذیر است؟

گرچه حلقه زدن به ظاهر بر روی عضلات کمر و شکم کار می کند و مردم آنها تصور می کنند از حلقه ورزشی یا همان هولاهوپ به کم کردن کمر و شکم کمک می کنند استفاده کنند ، اما این تصور اشتباه است. حلقه زدن باعث می شود کالری سوزی شود و من آن را به عنوان یک تمرین قدرتی انجام دهم ، اما کمکی به بین بردن چربی های موضوعات اطراف پهلو و شکم نمی کند و یک ورزش برای لاغری پهلو نمی شود.

لاغری پهلو با دوچرخه سواری

دوچرخه سواری یکی از بهترین و کامل ترین ورزش هاست که اگر به درستی انجام شود ، به چربی سوزی تمام بخش های بدن کمک می کند. دوچرخه سواری نوع ورزش قلبی و عروقی است که اگر با سرعت و شیب مناسب انجام شود ، به افزایش ضربان قلب کمک کرده و با این ورزش چربی سوزی و کاهش وزن راحت تر اتفاق افتاده است.

به میزان دوچرخه سواری بخشهای مختلف بدن درگیر می شوند ، بنابراین کالری سوزی با این ورزش نسبت به ورزشهای دیگر خیلی راحت تر است. بنابراین دوچرخه سواری به عنوان ورزش ورزشی برای سوزاندن چربی تمام بخش های بدن معرفی شده و در نتیجه بر روی چربی های شکم و پهلو نیز تأثیر می گذارد. دوچرخه سواری را می توان به عنوان روشی برای لاغری پهلو و سایر بخشهای بدن امتحان کنید.

علاوه بر ورزش روش ها و نکات دیگری هم وجود دارد

در این مطلب با انواع ورزش برای لاغری پهلو و شکم آشنا شدید. تمام این ورزش ها و رژیم ها به لاغری پهلوها کمک زیادی می کنند و همچنین در حفظ سلامت جسمی و روحی شما نیز هستند ، اما به یاد داشته باشید که در مسیر ورزش و رژیم های غذایی مورد نیاز صبرو حوصله زیاد است و همچنین اراده قوی می خواهم.

شرکت مداریا تولید کننده انواع دستگاه های لاغری با جدیدترین فناوری روز دنیا در این مسیر به شما کمک می کند و لاغری پهلو را با سرعت بیشتر برایتان انجام می دهد.

دستگاه ام کر mCare یکی از دستگاه های لاغری شرکت مداریا ست که هم به لاغری پهلوها کمک می کند و هم در رفع سلولیت بسیار موثر است. اساس کار ام کر رول مکشی است. رول مکشی از تکنیک غیر مکانیکی و غیر تهاجمی رای قوی سلول ها و تحریک پوست استفاده می کند. رول مکشی باعث افزایش خون در بافت شده و برای انواع مختلف پوست قابل استفاده است.

مقاله مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید