ویژگی های رژیم لاغری سالم


رژیم سرا- رژیم لاغری و غذای یکی از دغدغه ها و نیازهای مهم برای فرد است که به دنبال تناسب اندام هستند یا چاقی عامل به خطر افتادن سلامتی شان می دانند.
اگر معتقدید چاقی سلامت شما را به خطر انداخت یک رژیم غذایی سالم ، که توسط دکتر تغذیه برای حفظ و بهبود سلامت جسمانی بدن شما طراحی شده است لازم است. تا بدین استفاده به لاغری موضعی همچنین دست پیدا کنید.

همه ی مواد مغذی را داشته باشید

  1. یک برنامه ی غذایی مناسب مواد مغذی ، مایعات کافی ، اسیدهای چرب ، ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین کالری برای عملکرد روزانه بدن شما بود.

ارائه تغذیه سالم نیازهای اساسی بدن شما را بدون نیاز به ضعف و بیماری تبدیل کنید ، برایتان آماده کنید.

مطابق عادت غذا تان باشد

  1. دکتر تغذیه رژیم شما را برحسب عادات غذا و سلیقه ی شما طراحی می کنید تا توان رعایت آن را داشته باشید و به آن وفادار باشید. وزنی که به سرعت پایین می آید به جای چربی مخلوطی از آب ، عضله و کمی چربی بدن شما را از بین می برد. به همین دلیل وزن از دست رفته به زودی برمی شد ، ولی متاسفانه شخص افراد در دامنه این نوع رژیم ها می افتند.

هدف اصلی سلامتی شما باشد

  1. ابتدا باید مشخص کنید رژیم کاهش وزن انتخابی سلامت است یا نه. شما باید انتخاب های تان را محدود کنید تا نهایتاً به یک انتخاب بهینه برسید ؛ انتخابی که با سبک زندگی شما و روشی که برای خوردن و ورزش کردن منطقی است است.

رژیم غذایی

گرسنه نمانید

  1. این مهم است که رژیم مورد نظر ، شما را گرسنه نکند. به دنبال رژیم باشید که شامل فیبر و آب فراوان باشید ، مثل سوپ ها ، میوه ها و سبزی ها. این غذاهای شما را سیر می کنید و میل به غذا را کاهش می دهید ، در ضمن آنکه شما می خواهید احساس نمی کنید بی فایده بودن به برنامه غذایی تان وفادار باشید. نه آیا آنقدر گرسنگی بکشید تا حاضر باشید حتی سنگ هم بخورید.

احساس راحتی کنید

  1. با درنظر گرفتن هر گونه رژیم غذایی از خود بپرسید: «آیا این چیزی است که من حاضرم بقیه عمرم را از آن پیروی کنم؟» اگر نه ، آیا را اذیت کنید چون به زودی به کاری که قبلا انجام دادم ، بازخواهید گشت و وزن تان دوباره به اندازه قبل از رژیم رسید رسید.

به میزان نوشیدن آب توجه کنید

  1. یا غذا یا نوشیدنی وجود دارد که بخواهید در مدت زمان طولانی آنها را با هم ساخته و بخورید؟ در برخی از برنامه ها لازم است نوشیدنی تغییر دهید که برای افرادی که در حال حاضر دویدن هستند مفید باشد ، اما برخی از آنها غذا به نوشیدنی ترجیح می دهند.

وقت گیر نباشد
رژیم غذایی

  1. برنامه ای که شامل غذاهای غیرمعمول بوده و نیازمند بوده اند که در آشپزخانه وقت بگذارند ممکن است کسی باشد که زمان و پول کافی باشد اما همه چیز مناسب نیست.

شما را محدود نکند

  1. بهترین رژیم غذایی آن نوع است که شما اصلا فکر نمی کنید در حال حاضر در آن هستید. آیا شما فکر می کنید در حال حاضر آیا می توانید یک نوع وسواس به غذا ، افزایش اشتها و حتی سرخوردگی به دنبال داشته باشید باشد. دنبال برنامه ای باشید که شما را نسبت به عادت های بدی که نمی توانید برنامه سلامت خود را تغییر دهید و مغذی داشته باشید ، آگاه کنید. اگر هنگام غذا خوردن ، تلویزیون تماشا کنید یا عادت کنید تا بچه ها را بشقاب کنید ، سعی کنید از آن ها دوری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید