پیوند منیزیم و میگرن – چیزی که نمی دانید می تواند شما را بکشد

به احتمال زیاد، شما زیاد به منیزیم فکر نکرده اید. این نوع پرس مانند ویتامین C («با سرماخوردگی می‌جنگد!»)، کلسیم («برای استخوان‌های شما خوب است!») یا حتی ویتامین‌های B («انرژی») دریافت نمی‌کند. حتی اگر سعی کرده‌اید از مجموعه توصیه‌های ویتامین و مواد معدنی بی‌پایان پیروی کنید، ارتباط بین منیزیم و سردردهای میگرنی به راحتی قابل فراموشی است.

منیزیم برای داشتن یک زندگی سالم و شاد حیاتی است. این برای بیش از ۳۰۰ فرآیند مختلف در بدن ما ضروری است و عدم دریافت کافی می تواند منجر به مشکلاتی در کنترل عضلانی (انقباض، لرزش، گرفتگی یا ضعف)، حساسیت شنوایی، اضطراب، افسردگی و بی خوابی شود.

کمبود طولانی‌مدت منیزیم با آسم، آلرژی، فیبرومیالژیا، افتادگی دریچه میترال، دیابت، مشکلات قلبی عروقی و سایر مشکلات جدی سلامتی از جمله میگرن مرتبط است.

میگرن هنوز کمی یک “معمای پزشکی” است. تلاش و خطای زیادی برای کشف علت وجود دارد شما میگرن، و اغلب آنچه برای یک فرد موثر است برای دیگری بی اثر به نظر می رسد. ممکن است سال‌ها را صرف دفتر خاطرات «محرک‌های میگرن» (همه چیز از آب و هوا، عطرها، بی‌خوابی و غذاهای خاص) کرده باشید و تکنیک‌های مختلف را امتحان کرده باشید. بسیاری از مردم با امید به اینکه فقط درد را تحت کنترل داشته باشند تا بتوانند یک زندگی عادی داشته باشند، در نهایت داروهای قوی مصرف می کنند.

افزایش منیزیم در رژیم غذایی یک آزمایش کم خطر است که به راحتی می توانید برای تعیین اینکه آیا کمبود منیزیم در سردردهای میگرنی شما نقش دارد یا خیر، انجام دهید. آسان است، به نسخه یا تجهیزات خاصی نیاز ندارد و ممکن است کلید خلاص شدن از شر میگرن شما باشد.

سه راه برای افزایش منیزیم عبارتند از:

۱. از چیزهایی که بدن شما را از استفاده مؤثر منیزیم باز می دارد، اجتناب کنید.

قند اضافی، کافئین، نوشابه، الکل و قهوه می تواند به کمبود منیزیم کمک کند. در کمال تعجب، کلسیم بیش از حد نیز می تواند مشکل ساز باشد. استرس، منیزیم را مصرف می کند، بنابراین هر روز کمی به خود فرصت دهید تا آرام شوید.

۲. غذاهای غنی از منیزیم را بیشتر مصرف کنید.

سبزیجات سبز تیره و برگ دار منبع عالی منیزیم هستند. آجیل و دانه های خام نیز شرط های محکمی هستند. هالیبوت، آووکادو و زردآلو نیز در مقیاس منیزیم رتبه بالایی دارند.

۳. مکمل.

عاقلانه است که مکمل مصرف کنید. دریافت تمام منیزیم مورد نیاز از غذاها می تواند دشوار باشد، به خصوص اگر خاک از مواد مغذی تهی شده باشد (که باعث می شود محصول نیز خالی شود).

به دنبال یک نام تجاری معتبر و شناخته شده (نه ارزان ترین موجود در قفسه) باشید. مطالعات نشان می دهد که سیترات منیزیم بهتر از سایر اشکال منیزیم جذب بدن می شود و به راحتی پیدا می شود (فقط برچسب را بررسی کنید). منیزیم می تواند باعث ایجاد احساس آرامش در شما شود، بنابراین اکثر متخصصان توصیه می کنند که آن را در عصر، معمولاً همراه با شام مصرف کنید. برای جلوگیری از هرگونه ناراحتی احتمالی معده، آن را با غذا مصرف کنید و با دوز کم شروع کنید. RDA ایالات متحده برای منیزیم حدود ۳۰۰ میلی گرم در روز برای زنان بالغ و حدود ۴۰۰ میلی گرم در روز برای مردان بالغ است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر

رژیم لاغری سریع