چگونه می توانید از غذاهای مورد علاقه هالووین خود بدون احساس گناه لذت ببرید


ماه اکتبر شروع شد و درست مثل آن ، هالووین در بین ماست. به نظر می رسد آب نبات و غذاهای شیرین در همه جا وجود دارد – و برای خوردن آماده است. چه شکلات هایی با اندازه سرگرم کننده ، چه چربی های شیرین و ترش ، و چه بیش از حد غذاهای شبیه به دسر ، کمبود شکر وجود ندارد و به جرات می توان گفت که شیرینی ما وسوسه می شود. اما اگر بر زندگی سالم تمرکز کرده اید ، ممکن است این سال را داشته باشید که آیا تسلیم شدن در برابر وسوسه و باز کردن قطعه ای از آب نبات مورد علاقه خود در طول تعطیلات خوب است. خبر خوب – می توانید حیله؟ غذاهای سالم هالووین.

بله ، شما می توانید کاملاً از آب نبات هالووین مورد علاقه خود لذت ببرید ، به شرط اینکه اندازه قسمت مناسب رعایت شود. خوردن یک تکه آب نبات کوچک به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و پر از میوه های مغذی ، سبزیجات ، پروتئین و غلات کامل ، اهداف سلامتی شما را نمی سازد یا شکست نمی دهد. و در برخی موارد ، تسلیم شدن به هوس می تواند به شما در جلوگیری از افراط افراطی بعدا کمک کند.

برای خواندن نکاتی در مورد چگونگی لذت بردن از آب نبات و غذاهای مورد علاقه خود بدون احساس گناه و بدون شکستن قند ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

تنقلات و شیرینی های سالم تری که از فروشگاه خریداری شده است

در این فصل ترفندها یا غذاهای سالم و خوشمزه را بدون قدم گذاشتن در آشپزخانه سرو کنید. در اینجا سالم ترین غذاهای خریداری شده از فروشگاه هالووین را امتحان کرده اید!

فنجان های کره آجیل جاستین

پسر عموی سالم به ریس. کره بادام زمینی ، بادام یا کره بادام زمینی را امتحان کنید فنجان ها با گزینه هایی برای شکلات تیره و روشن!

فنجان های کره آفتابگردان Free2Be

و اگر می خواهید فنجانی شبیه ریس داشته باشید که هم سالم تر باشد و هم فاقد آجیل (و سایر مواد حساسیت زا) باشد ، اینها را امتحان کنید!

شکلات تیره هو آشپزخانه

سرخپوش شکلات ساخته شده با مواد واقعی (فکر کنید: شکر نارگیل ، کاکائو و طعم دهنده های واقعی مانند آجیل ترد ، دانه ها و موارد دیگر).

از بسته تنوع مینی شکلات هالووین زندگی لذت ببرید

بدون لبنیات ، بدون آجیل ، بدون گلوتن و موارد دیگر! این میله ها عاری از 8 ماده حساسیت زا هستند و بدون مواد ترسناک ساخته شده اند.

مینی میله گرانولای خوب ساخته شده است

عاری از 9 ماده حساسیت زا (مانند آجیل) با یک وعده سبزیجات مخفی در هر گرانولای دسر مانند گاز گرفتن!

میله های نارگیلی شکلات تیره غیرواقعی

اینها را امتحان کنید غذاهای کوچک به عنوان یک مبادله شیرین برای میله های شیرین Mounds. تهیه شده از موادی مانند نارگیل ارگانیک ، کاساوا و شکلات تلخ و عاری از طعم و پرکننده های مصنوعی.

شیرینی های هوشمند

فقط با 3 گرم شکر در هر کیسه و بدون مواد مصنوعی ، امتحان کنید شیرینی های هوشمند به عنوان یک مبادله سالم برای چربی های ترش یا شیرین.

پاپ کورن شیطانی کمتر

اینها را امتحان کنید چند بسته هالووین و میان وعده های خوشمزه و وحشتناک را برای افراد ترفند خود تهیه کنید.

بدون ترفند: درمان ساده هالووین سالم که می توانید در خانه درست کنید

میوه مورد علاقه خود را برش دهید و آن را برای هالووین دوستدار کنید

با افزودن دو عدد چیپس شکلاتی “چشم” که با مهره یا کره دانه محکم شده است ، برش های چشم گوگلی درست کنید. از آن در کنار ماست ، کره آجیل یا حتی یک قطره شکلات لذت ببرید!

پوست شکلاتی را خودتان بسازید

روی آن را با یک لایه تار عنکبوت ترسناک پر کنید!

تخم مرغ های پخته شده را به کره چشم تخم مرغ تبدیل کنید

برای یک میان وعده خوش طعم (و سرشار از پروتئین) هالووین ، آووکادو و زرده تخم مرغ را برای پر کردن مخلوط کرده و روی آنها را با زیتون بریزید.

سس کارامل وگان درست کنید

به سادگی خرمای خیس خورده و بدون حفره را برای یک غذای شیرین تک ماده ای مخلوط کنید. با برش های سیب ، نمک کره آجیل و چیپس شکلات بدون لبنیات لذت ببرید!

براونی مومیایی یا محصولات پخته درست کنید!

غذاهای پخته شده مورد علاقه خود را با یک قطره کره نارگیل یا ماست پر کنید! حتی می توانید دو عدد چیپس شکلات برای چشم ها اضافه کنید.

موزهای برش خورده را به ارواح تبدیل کنید

موزها را پوست بگیرید و از وسط نصف کنید. دو تکه شکلات برای چشم و یکی برای دهان اضافه کنید! به صورت بستنی فریز شده یا تازه سرو کنید.

کلمنتین یا نارنگی را به کدو تنبل تبدیل کنید

به سادگی پوست کنده و یک ساقه نازک کرفس را اضافه کنید!

راهنمای نمونه برای تقسیم آب نبات هالووین مورد علاقه خود

هنگام تلاش برای خوردن آب نبات بخشی از رژیم غذایی کلی سالم ، نام بازی کنترل بخش است. مطمئناً خوردن چند تکه M+M رنگارنگ هیچ تغییری در سلامت کلی شما ایجاد نمی کند. واقعاً همه چیز مربوط به تعادل است.

بنابراین ، وقتی نوبت به آب نبات های مورد علاقه هالووین می رسد ، چقدر زیاد است؟ ما برخی از محبوب ترین انتخاب ها را جمع بندی کردیم و اندازه قسمت های پیشنهادی هر کدام را به اشتراک گذاشتیم. لذت بردن!

سایز سرگرم کننده Baby Ruth Bar

2 نوار اندازه سرگرم کننده 180 کالری ، 20 گرم شکر و 2 گرم پروتئین را تأمین می کند.

کیت نوار سرگرم کننده اندازه

2 نوار اندازه سرگرم کننده 140 کالری ، 19 گرم کربوهیدرات و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

Twizzlers اندازه سرگرم کننده

4 تکه اندازه سرگرم کننده 120 کالری ، 15 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

قطعات ذرت آب نبات

21 قطعه 150 کالری ، 27 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

اسکیتل های سرگرم کننده

2 کیسه اندازه سرگرم کننده 120 کالری ، 24 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

سرگرمی اندازه Twix

2 نوار اندازه سرگرم کننده 160 کالری ، 16 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

قطعات Starburst

8 عدد 160 کالری ، 22 گرم قند و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

اسنک سایز ترش بچه ها

1 بسته (حدود قطعات) 55 کالری ، 9.5 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

جام های ریس

2 فنجان 220 کالری ، 22 گرم شکر و 5 گرم پروتئین تأمین می کند.

درمان برنج Krispy

1 بار 90 کالری ، 8 گرم شکر و <1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

پاپ کورن ذرت کارامل

یک اونس وعده غذایی 122 کالری ، 15 گرم شکر و 1 گرم پروتئین دارد.

4 نکته برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه

ما می دانیم که آب نبات و غذاهای لذیذ در بخش تغذیه چیز زیادی ارائه نمی دهد. اما اگر خوردن کمی آب نبات شادی را برای شما به ارمغان می آورد ، راه هایی برای سالم نگه داشتن آن بدون قربانی کردن اهداف خود وجود دارد! نکته اصلی کنترل اندازه اندازه بخش است.

علاوه بر توجه به اندازه مناسب ، در اینجا نکات دیگری نیز وجود دارد که می توانید هنگام تلاش برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه به آنها توجه کنید. چرا که چه کسی می خواهد وقت خود را صرف احساس گناه کند وقتی می تواند کمی از هالووین لذت ببرد؟

اجازه ندهید یک درمان (یا یک فاجعه) پیشرفت شما را از خط خارج کند

بدانید که یک “روز خوردن بد” ماههای پیشرفتی را که در سفر سلامتی خود به دست آورده اید از بین نمی برد. اگر در مصرف شیرینی زیاده روی می کنید ، بدانید که فردا یک شروع تازه است و می توانید پس از پایان تعطیلات ، برنامه معمول خود را شروع کنید.

از میان وعده های غنی از پروتئین تغذیه کنید

قبل از شرکت در مهمانی های هالووین یا رویدادهای ترفند یا درمان ، یک وعده غذایی غنی از پروتئین و مواد مغذی بخورید تا از خوردن بی فکر هنگام مواجهه با کیک آب نبات اجتناب کنید. با داشتن شکم سیر ، می توانید تصمیمات غذایی بهتری نسبت به افراد بدخلق بگیرید.

از وسوسه پس از هالووین اجتناب کنید

بعد از ترفند یا درمان ، شیرینی های باقیمانده را زیاد در خانه نگه ندارید. به دنبال سازمانی باشید که آب نبات را به سربازان یا پناهگاه ها اهدا می کند و در حالی که از سلامت خود حمایت می کنید ، کار خوبی انجام دهید.

شیرینی های قندی را با غذاهای سالم تر هالووین عوض کنید

اگر در مهمانی هالووین میزبانی می کنید یا در آن شرکت می کنید ، پیشنهاد دهید که یک غذای غنی از مواد مغذی به همراه داشته باشید تا همه غذاها متعادل شود.

مطالب مرتبط: چگونه می توان یک اسنک هالووین خوب شرورانه درست کرد

راه سالم برای درمان خود در این هالووین

هالووین به عنوان یک تعطیلات پر از شکر شناخته می شود که مملو از خوراکی ها است. برخلاف آنچه تصور می کنید ، هنگام لذت بردن از تعطیلات نیازی به “بدون آب نبات” نیست. چسبیدن به اندازه مناسب ، بارگیری پروتئین ، اهدای آبنبات باقیمانده و ارائه مبادله های غنی از مواد مغذی ، همگی راه هایی برای حفظ سنت تعطیلات است ، بدون اینکه پیشرفت شما را در سفر سلامتی شما به طور کامل به خطر اندازد.

بیشتر می خواهم دستور العمل های فوق العاده خوشمزه و غذاهای پخته سالم؟ ثبت نام برای FitOn PROبه

دیدگاهتان را بنویسید