چگونه می توان در تعطیلات خوش فرم بود


همه ما می دانیم که اختصاص دادن به یک سبک زندگی سالم در تعطیلات یک چالش است. غذا ، نوشیدنی ها و برنامه شلوغ کار را آسان می کند تا بتوانید در پشت کار کنید. اما ، نکاتی وجود دارد تا بتوانید در طول تعطیلات تا آنجا که می توانید سالم بمانید ، و همه آنها به نظم و انصاف و تلاش اختصاص می یابد. با این حال نگران نباشید ، شما همچنان می توانید از تعطیلات لذت ببرید در حالی که بدن خود را در فرم نگه می دارید و در مورد خوردن یا نوشیدن تصمیمات با وجدان دارید.

از مصرف الکل یا نوشیدنی های قندی خودداری کنید

الکل و نوشیدنی هایی مانند تخم مرغ در این زمان از سال رایج است. اگر در موقعیتی هستید که این نوشیدنی ها شما را احاطه کرده اند ، سعی کنید “مجلسی” خود را به مهمانی تعطیلات بیاورید. سعی کنید چیزی مانند آهک را با آب سودا یا آبجو زنجبیل مخلوط کنید ، و نوشیدنی خود را بدون الکل بخورید! همچنین جایگزین های سالم برای نوشیدنی هایی مانند تخم مرغ تخم مرغ وجود دارد که می توانید آنها را به صورت آنلاین پیدا کنید.

زود بیدار شوید تا تمرین کنید

وقتی خانواده و دوستان خود را برای تعطیلات در تعطیلات دارید ، به راحتی می توانید از تمرین دور شوید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که زود از خواب بیدار شوید و تمرینات خود را انجام دهید تا بتوانید از بقیه روز خود لذت ببرید. اگر تا روز بعد منتظر بمانید ، به احتمال زیاد بهانه ای برای کنار گذاشتن تمرین خود خواهید داشت.

شریک پاسخگو پیدا کنید

آیا شخص دیگری در خانواده شما سعی می کند در تعطیلات خوش فرم باشد؟ از آنها بخواهید که شریک پاسخگویی شما باشند! این یک راهنمایی عالی است زیرا شما می توانید با هم تمرین کنید ، در مورد غذا خوردن و نوشیدن سالم یکدیگر را مسئول نگه دارید و راهی عالی برای تعامل در تعطیلات است. برنامه های زیادی برای نظارت بر نحوه عملکرد شریک پاسخگویی شما در تمرینات خود وجود دارد و آنها همچنین می توانند فعالیت شما را نیز پیگیری کنند!

ظرف شخصی خود را بیاورید

معمولاً وقتی مردم در تعطیلات گرد هم می آیند ، تعداد زیادی غذا در میان است. اگر از شما خواسته شد ظرفی بیاورید ، سعی کنید جایگزینی سالم برای دسر مورد علاقه خود بیاورید. به این ترتیب ، وقتی زمان آن فرا می رسد که همه شروع به کاوش در پای کنند ، شما احساس نخواهید کرد و می توانید از انتخاب سالم تری برای دسر لذت ببرید. اگر از شما خواسته شد یک غذای شام بیاورید ، می توانید روی دستور العمل های کلاسیک مانند ماهیتابه لوبیا سبز ، چاشنی ، سیب زمینی پوره شده ، یا یک سالاد بیاورید!

از تعطیلات لذت ببرید!

بسیار مهم است که در طول تعطیلات سلامتی خود را در نظر داشته باشید ، اما نترسید که اجازه دهید در این مواقع استراحت کرده و از آن لذت ببرید. تا زمانی که از سلامتی و رفاه خود راضی هستید ، این روال را ادامه دهید و به یاد داشته باشید که می توانید در فصل تعطیلات انعطاف پذیر باشید.

آیا می خواهید قبل از سال نو ورزش را شروع کنید؟ https://fitnessfor10.com/ را بررسی کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی در منطقه شما وجود دارد یا خیر!

دیدگاهتان را بنویسید