چی بخورم؟ این سوالی است که روزانه چندین بار از خود می پرسیم. اما چگونه بهترین غذاها را برای خوردن انتخاب کنیم؟ چگونه یاد بگیریم خوب غذا بخوریم؟ هیچ پاسخ سریع یا ساده ای وجود ندارد، اما قوانین ساده ای وجود دارد که به ما کمک می کند بهترین غذاها را بشناسیم.

این وبلاگ به شما کمک می کند تا مواد غذایی بهتری انتخاب کنید. با درک اینکه چگونه غذا در بدن شما کار می کند، می توانید هنگام انتخاب بهترین غذا برای خوردن در حال حاضر، از کدام غذاها، سالم ترین غذا برای خوردن و غذایی که باید هر روز بخورید، تصمیمات تغذیه ای سالم بگیرید. اگر می‌خواهید پیشنهاداتی برای مولفه‌ها داشته باشید، توصیه می‌کنیم برای ایده‌های عالی، فروشگاه آمازون How2EatWell ما را در اینجا بررسی کنید.

پس چی بخورم؟

بهترین راه برای پاسخ به سوال “چه بخورم؟” این است که شمارش کالری را متوقف کنید و شروع به تمرکز بر خوردن موادی کنید که ارزش غذایی و سلامتی را اضافه می کنند.

بیایید به نحوه افزودن بهترین مواد به وعده های غذایی خود برای بهبود تغذیه و سلامت نگاه کنیم. برای رسیدن به این هدف، باید رویکرد جدیدی را برای اندازه گیری سلامت وعده های غذایی خود در نظر بگیریم، کالری شماری را متوقف کنیم و ارزش غذایی را بشماریم!

ابتدا، ما باید برخی از حقایق اساسی تغذیه ای و بیولوژیکی را درک کنیم و سپس می توانیم افسانه های تغذیه را کنار بگذاریم تا به ما کمک کنند تا یک رویکرد سالم برای تصمیم گیری در مورد “چه بخورم؟”

برای خواندن پست های وبلاگ که مفاهیم تغذیه را بیشتر توضیح می دهند، روی سؤالات زیر کلیک کنید.

اکنون که متوجه شدیم چرا باید برخی از مواد مغذی مصرف کنیم، بیایید نگاهی به نحوه تغذیه بیندازیم.

قوانین شش گانه

  • قانون ۱ مثل یک پادشاه صبحانه بخورید

چرا صبحانه اینقدر مهم است؟

خبر خوب، صبحانه بخورید و سالم بمانید! پس صبحانه چی بخورم؟

با صبحانه چی بنوشم؟

یک نوشیدنی پروتئینی چطور؟

  • قانون ۲ ناهار مانند یک شاهزادهه
  • قانون ۳ مانند افراد فقیر غذا بخورید
  • قانون ۴ در پادشاهی خود فعال باشید
  • قانون ۵ حضور داشته باشید و با اطراف خود در تماس باشید.
  • قانون ششم: با روحیه خود رهبری کنید و دیگران را دوست بدارید.