کار بیش از حد و در حالت استراحت: دلیل واقعی خستگی شما


مدام احساس خستگی می کنید؟ تو تنها نیستی. به نظر می رسد 60 درصد مردم می گویند اکنون بیش از روزهای قبل از همه گیری خسته شده اند. و خواب تنها بخشی از معادله است.

ما در فرهنگی با موفقیت بالا و خستگی مزمن زندگی می کنیم. یکی از دلایل آن این است که ما دائماً با این پیام بمباران می شویم که بهره وری هدف نهایی زندگی استبه ما از نظر اجتماعی پاداش می دهیم که آن را در هر زمان و هر کجا که ممکن است خرد کنیم:

  • تکرارهای بیشتر در باشگاه…
  • سوزاندن کالری بیشتر…
  • ایمیل های بیشتر ارسال شد…
  • کارهای بیشتری برای انجام…

شما تصویر را دریافت کنید

جنبه منفی ادامه دادن

حتی اگر کاری را که دوست دارید دوست داشته باشید ، فشارها برای همگام شدن با دنیای مدرن می تواند شما را از نظر روحی ، احساسی و جسمی خسته کند. من به عنوان مربی سلامت ، این را همیشه می بینم. مشتریان من با مه آلود و خسته به من مراجعه می کنند ، جلوی تلویزیون به خواب می روند ، به بچه های خود می اندازند و به طور مزمن از کافئین استفاده می کنند. و توصیه معمولی برای “بیشتر خوابیدن” آن را قطع نکرده است.

نشانه هایی که ممکن است روی آنها خالی باشید:

  • عدم تمرکز
  • به راحتی تحریک می شود
  • گیجی
  • هوس ها
  • مقابله با غذا یا الکل
  • اضطراب یا افسردگی
  • غرق شدن

به گفته پزشک ، محقق و نویسنده ، سوندرا دالتون اسمیت ، تفاوت زیادی بین خواب و استراحت وجود دارد. او می گوید ، “اگر از خواب بیدار می شوید و هنوز خسته هستید ، احتمالاً مشکل خواب نیست.” و هفت منطقه استراحت وجود دارد که ما در مجموع به اندازه کافی از آنها استفاده نمی کنیم:

  • استراحت بدنی. این مربوط به زودتر خوابیدن نیست. این در مورد استراحت بدن شما به گونه ای است که جوان کننده است. به یوگا ، تمرینات کششی ، تنفس عمیق و حتی چرت زدن فکر کنید.
  • استراحت ذهنی. ذهن شما نیز به استراحت نیاز دارد ، به خصوص اگر تمایل دارید مکالمات گذشته را بجوید ، برای آینده برنامه ریزی کنید یا در خاموش کردن مغز در شب مشکل داشته باشید.
  • استراحت حسی رایانه ، تلفن ، پیام های گروهی ، اعلان ها ، اعلان ها ، آلارم ها. تعجبی ندارد که حواس ما (و سیستم عصبی مرکزی ما) بیش از حد فشرده می شوند.
  • استراحت خلاقانه اگر در طول جلسات طوفان فکری با مشکل روبرو هستید یا نتوانستید ایده جدیدی برای نجات جان خود ارائه دهید ، احتمالاً برای یک زمان خلاقیت عقب افتاده اید.
  • استراحت احساسی. نگه داشتن چیزها در بطری ، خوشایند مردم ، یا واقعی نبودن در مورد احساسی که دارید می تواند منجر به اضافه بار احساسی شود.
  • استراحت اجتماعی برخی دوستان شما را بلند می کنند و برخی دیگر شما را به پایین می کشند. آگاه باشید که کدام روابط کامل کننده و کدام یک طاقت فرسا هستند.
  • استراحت معنوی آیا احساس قطع ارتباط ، تنهایی یا نداشتن هدف می کنید؟ استراحت معنوی یا ارتباط ممکن است چیزی باشد که شما فاقد آن هستید.

قدرت واقعی استراحت

به عنوان یک جامعه ، ما یک مشکل واقعی داریم که دائماً در حالت “رفتن” نباشیم. و منظور من فقط مرخصی بیشتر از کار نیست ، اگرچه مطالعات نشان می دهد که آمریکایی ها به طور متوسط ​​سالانه 9 روز تعطیلات بلااستفاده دارند. و در روزهایی که پرواز می کنند ، کارگران اعتراف می کنند که با وسواس ایمیل ها را چک می کنند و به آنها پاسخ می دهند.

من به عنوان یک فرد موفق ، می دانم که تعطیل کردن کارها چقدر سخت است. از نظر جسمی در حضور بهره وری پایین یا چیزی که در خودم تنبلی تلقی می کردم ناراحت هستم. اما محققان معتقدند که استراحت به دور از نتیجه است. در واقع ، مری هلن ایموردینو-یانگ از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و همکارانش دریافتند که زمان وقفه برای مجموعه ای از فرایندهای ذهنی مختلف ضروری است. آنها کشف کردند که وقتی افراد استراحت می کنند ، ذهن آنها سرگردان می شود و درگیر یک حالت پیش فرض پردازش عصبی می شود که وقتی توجه آنها به دنیای خارج متمرکز می شود ، سرکوب می شود. شواهد همچنین نشان می دهد که این حالت پیش فرض برای پردازش ذهنی روانی – اجتماعی بسیار مهم است – این بدان معناست که مواردی مانند به یاد آوردن خاطرات ، داشتن چشم انداز مثبت نسبت به آینده و القاء کد اخلاق اجتماعی وجود دارد.

هنگامی که ذهن و بدن شما در حالت استراحت است ، به مغز شما اجازه می دهد تا درک کند که چه چیزی را جذب کرده است و بینش هایی در مورد نحوه حرکت رو به جلو در یک راه آرام ، روشن و مناسب از نظر اخلاقی ارائه می دهد.

محققان بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون همچنین دریافتند که استراحت می تواند منجر به تغییرات فعالیت ژنومی شود. در یک مطالعه ، آنها دریافتند که یک روش خاص به نام Relaxation Response ، آنتی اکسیدان و تغییرات ضد التهابی را ایجاد می کند که باعث کاهش استرس در بدن ، کاهش ضربان قلب ، فشار خون ، فشار خون بالا ، افسردگی ، اضطراب و بی خوابی می شود.

7 راه برای استراحت مورد نیاز

استراحت برای شارژ مجدد باتری ها چیزی است که اکثر مربیان یا متخصصان بهداشت به شما نمی گویند. اما اگر می خواهید از فعالیت بیش از حد ، بیش از حد کافئین دار و در حال بازیابی استفاده کنید ، باید تعدادی از این استراتژی ها را در برنامه معمول خود قرار دهید.

  1. استراحت های کوتاهی را برنامه ریزی کنید. استراحت های منظم در طول روز کاری از اضافه بار صفحه جلوگیری می کند و به مغز شما یک وقفه بسیار ضروری ذهنی و خلاق می دهد. برنامه هایی مانند Focus Keeper از تکنیک Pomodoro استفاده می کنند ، یک روش مدیریت زمان ثابت شده که روز شما را به فواصل 25 دقیقه ای با وقفه بین آنها تقسیم می کند.
  2. نفس کشیدن را به خاطر بسپارید. اکثر مردم به نحوه تنفس خود توجه نمی کنند زیرا این یک فرایند فیزیولوژیکی کاملاً خودکار است. گفته می شود ، تنفس سطحی ، یا حتی حبس نفس ، که گاهی اوقات آپنه ایمیل نیز نامیده می شود ، می تواند منجر به سردرگمی ، خستگی و مه مغزی شود زیرا مغز شما اکسیژن مورد نیاز خود را دریافت نمی کند. چندین بار در روز کار خود را متوقف کنید تا چند نفس آهسته و آهسته به داخل و خارج انجام دهید.
  3. الهام گرفته. نمی توانید به آخرین باری فکر کنید که چیزی شما را هیجان زده کرده است؟ برای یافتن چیزی که به شما انگیزه می دهد وقت بگذارید. به پیاده روی در طبیعت بروید ، با دستان خود چیزی بسازید ، از گالری هنر دیدن کنید یا کتاب بخوانید. احاطه شدن با الهام به تجدید منابع خلاق تخلیه شده شما کمک می کند.
  4. نه گفتن را بیاموزید. متعهد شدن به فعالیتها ، دعوتها و تکالیفی که پهنای باند (یا علاقه) آنها را ندارید ، از نظر احساسی ، جسمی و روحی شما را تحت تأثیر قرار می دهد. “نه” گفتن بی ادبانه و خودخواهانه نیست. این نشان می دهد که شما برای خود و زمان خود احترام زیادی قائل هستید. مردم همیشه درخواست هایی خواهند داشت. این به شما بستگی دارد که آیا آنها را قبول دارید یا خیر.
  5. احساسات خود را خالی کنید. این به این معنا نیست که ساعت ها در مورد فردی که شما را در ترافیک قطع کرده است تخلیه کنید ، اما تمایل جامعه ما به بطری کردن چیزها یا گفتن در شرایطی که ما خوب هستیم ، استراحت احساسی را امکان پذیر نمی کند. با فردی که به او اعتماد دارید ، خواه یک دوست خوب ، همسر یا یک مشاور آموزش دیده صحبت کنید ، و این خطوط ارتباطی را باز نگه دارید.
  6. درگیر چیزی بزرگتر از خودتان باشید. تمرین مدیتیشن یک مکان عالی برای شروع است ، اما شما همچنین می توانید درگیر مشارکت در اجتماع خود (چه به صورت آنلاین و چه در زندگی واقعی) ، داوطلب شدن یا حمایت از هدفی که برای شما مهم است ، باشید.
  7. برو خوش بگذرون سرگرمی را به خاطر دارید؟ ثابت شده است که خندیدن هورمون های استرس را کاهش می دهد و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند ، بنابراین علاوه بر اینکه برای بدن مفید هستید ، به آن استراحت روحی ، جسمی و احساسی می دهید.

همیشه خسته هستید؟

اگر نمی خواهید به عنوان یک دوست (یا همکار یا والدین) شناخته شوید که همیشه خسته است ، یک ثانیه وقت بگذارید و به قسمت هایی از زندگی خود نگاه کنید که می توانید در آن استراحت کنید. بله ، خواب بخشی از پاسخ است و برای انواع عملکردهای متابولیک مهم است ، اما استفاده از بازسازی جسمی ، روحی ، حسی ، خلاق ، احساسی ، اجتماعی و روحی شما بیشترین بازگشت سرمایه را به شما می دهد. کنجکاو هستید که احساس آرامش بیشتری کنید؟ ببینید وقتی چند مورد از این نکات را به کار می گیرید چه اتفاقی می افتد:

  • استراحت های کوتاهی را برنامه ریزی کنید
  • نفس کشیدن را به خاطر بسپارید
  • الهام گرفته
  • نه گفتن را بیاموزید
  • احساسات خود را خالی کنید
  • درگیر چیزی بزرگتر از خودتان باشید
  • برو خوش بگذرون

آیا بیش از حد کار می کنید؟ زیر استراحت؟ به من بگویید چه چیزی برای شما مفید است.

آشپزخانه اولیه مایو

درباره نویسنده

ارین پاور مدیر مربیگری و برنامه درسی موسسه مربیان سلامت اولیه است. او همچنین به مشتریان خود کمک می کند تا با بدن خود رابطه ای محبت آمیز و قابل اعتماد برقرار کنند – در حالی که سلامت متابولیک خود را بازیابی می کنند ، بنابراین می توانند چربی خود را از دست بدهند و انرژی خود را افزایش می دهند – از طریق تمرین خصوصی خصوصی مربیگری خود ، غذا بخورید.

اگر علاقه ای به سلامتی و سلامتی دارید و تمایل دارید به افرادی مانند ارین هر روز برای مشتریان خود کمک کنید ، خودتان در نظر بگیرید که یک مربی بهداشت معتبر باشید. در این جلسه اطلاعات ویژه که توسط مارک سیسون ، بنیانگذار PHCI برگزار می شود ، 3 مرحله ساده برای ایجاد یک تجارت موفق در زمینه مربیگری سلامت را در 6 ماه یا کمتر بیاموزید.

اگر می خواهید یک نماد به همه نظرات خود اضافه کنید اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید