کربوهیدرات کم به من کمک کرد تا رابطه خود را با غذا درمان کنم – دکتر رژیم


وقتی می گویم زندگی با آن را یاد گرفتم ، منظورم این است که سعی کردم آن را کنترل کنم. کنترل سیگنال های بدن من به یک مبارزه روزانه تبدیل شد. این من را از فعالیتهای معنادارتری که دوست داشتم ، مانند موسیقی و ورزش ، دور کرد.

سپس یک روز ، حدود 12 سال پیش ، با یک کربوهیدرات کم در یک روزنامه غریبه آشنا شدم. این رویکرد جایگزین برای سلامتی و غذا مورد توجه من قرار گرفت و تصمیم گرفتم کربوهیدرات کم را امتحان کنم. چه چیزی باید از دست می دادم؟

در ابتدا ، این مشکل بود – من نگران اضافه کردن چربی به وعده های غذایی بودم. من همچنین عادت داشتم برای سرگرمی و راحتی غذا بخورم. وقتی “از واگن افتادم” باید ملایم بودم و خودم را می بخشیدم.

با گذشت زمان ، کار آسان تر شد. هوس من برای کربوهیدرات فروکش کرد و غذا تمرکز دائمی من را متوقف کرد. وقتی غذا می خوردم لذت می بردم. وقتی غذا نمی خوردم ، بیشتر روی کارهایی که در آن لحظه انجام می دادم تمرکز می کردم و بیشتر حاضر می شدم. انگار مغزم ارتقا یافته بود!

و این دقیقاً انگیزه من برای کار در رژیم غذایی است: من می خواهم در مورد سبک زندگی کم کربوهیدرات ، به ویژه در دیگران مانند من ، اطلاعاتی را به اشتراک بگذارم.

به عنوان یک فرد حرفه ای در اوایل 30 سالگی ، نمی خواهم هر شب یک غذای بزرگ بپزم. من می خواهم از غذاهای سالم و خوشمزه با کربوهیدرات کم لذت ببرم که می توان آنها را به سرعت کنار هم قرار داد و غذاهای باقیمانده ای که می توانم روز بعد سر کار ببرم ، میل کنم. من همچنین می خواهم در مورد چگونگی حفظ سلامتی در هنگام صرف غذا و مسافرت توصیه کنم.

ممنون که خواندید! و در سفر کم کربوهیدرات خود موفق باشید!

نکته 1: سلامت خود را در اولویت قرار دهید و بقیه در جای خود قرار می گیرند.

نکته 2: شما می توانید خود را از شر اعتیاد به غذا و بیماریهای مرتبط با رژیم غذایی با تغییرات ساده ای که متناسب با سبک زندگی منحصر به فرد شما است ، رها کنید.

نکته 3: هیچ چیز پاداش بیشتری ندارد و شما را بیشتر از کمک به دیگران پاسخگو می کند. اگر داستان موفقیت کم کربوهیدرات دارید ، آن را با جهان به اشتراک بگذارید! به آدرس ایمیل [email protected] ایمیل کنید

آنا اولسون ، تهیه کننده دیجیتال ، تیم دستور العمل

دیدگاهتان را بنویسید