کلاسهای یوگا در تناسب اندام برای 10 نفر


یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی است که از هند سرچشمه گرفته است. یوگا یکی از شش مکتب فلسفی هندوئیسم است. امروزه در فرهنگ آمریکایی ، این یک رشته رایج از افراد فعال است که به دنبال تمرکز بر سلامت ، انعطاف پذیری و آگاهی ذهنی خود هستند.

انواع مختلفی از یوگا وجود دارد که برای علاقمندان به اتخاذ این رشته به عنوان بخشی از شیوه زندگی آنها مفید است.

یافتن سبک مناسب متناسب با نیازهای شما می تواند مشکل باشد. برخی از آنها برای تقویت ، تعادل یا انعطاف پذیری مفیدتر هستند ، در حالی که برخی دیگر کاهش وزن ، معنویت یا تمرکز را برجسته می کنند.

این می تواند طاقت فرسا باشد که انواع مختلف یوگا را مرتب کنید و سعی کنید بفهمید چه چیزی را امتحان کنید. حتی ممکن است خوب باشد که انواع مختلف را امتحان کنید و آنچه را که بیشتر از آن لذت می برید انتخاب کنید. موارد زیر نه شکل متداول از رشته های یوگا است که امروزه تمرین می شود.

یوگا

یوگا تمرکز اصلی خود را بر آناتومی و تراز بدن شما دارد. کارهای تکمیلی شامل بلوک های یوگا و پتوها می تواند در این سبک یوگا مفید باشد. به طور معمول ، این نوع یوگا دقیق و دارای جزئیات است ، بنابراین مربیان تمایل دارند توضیح دهند که چگونه حرکات مختلف بر هر گروه استخوانی و عضلانی تأثیر می گذارد. اگر با ژست های معمولی در Lyengar Yoga آشنایی ندارید ، بهتر است با کلاس های سطح مبتدی شروع کنید.

هاتا یوگا

هاتا یوگا بهترین نوع یوگا برای اولین بار تمرین است. هاتا اصول اولیه یوگا با سرعت کمتری است. هر حالت برای چند نفس نگه داشته می شود در حالی که شما بر وضعیت بدنی خود تمرکز می کنید. از آنجایی که این نوع یوگا ملایم تر در نظر گرفته می شود ، برای مبتدیانی که خواهان آشنایی آرامش بخش با یوگا هستند بسیار عالی است.

بیکرام یوگا

اگر دوست دارید روال یکسانی داشته باشید ، بیکرام بهترین نوع یوگا برای شما است. این یک مجموعه خاص از بیست و شش حالت و دو تمرین تنفسی است. پس از چند بار انجام این کار ، می دانید وقتی تشک خود را پهن می کنید باید چکار کنید. حرکات هر بار در یک دنباله نود دقیقه ای تمرین می شوند ، بنابراین یک نوع یوگا بسیار قابل پیش بینی محسوب می شود. دمای اتاق تقریباً 105 درجه با حداقل 40 درصد رطوبت است ، بنابراین برای عرق کردن آماده باشید. این یوگا می تواند بسیار شدید باشد ، در درجه اول به دلیل گرما ، بنابراین در صورت نیاز استراحت کنید و آب بدن خود را حفظ کنید.

وینیاسا یوگا

وینیاسا یوگا می تواند برای کاهش وزن بسیار مفید باشد زیرا سریع است. اگر تمرینات تناوبی با شدت بالا را دوست دارید ، ممکن است سعی کنید این سبک لذت بخشی باشد. این شامل پیوند تنفس و حرکت با هم در یک سری پیوسته از حالت هاست که مدت زیادی دوام نمی آورد. وینیاسا می تواند بسیار شبیه رقص باشد و بسیاری از معلمان اغلب موسیقی سریع و متناسب با سرعت حالت ها را پخش می کنند.

یوگای ترمیمی

هدف اصلی یوگا ترمیمی کاهش سرعت و آرامش است. این حالت ها برای دوره های طولانی و در مراحل آهسته نگه داشته می شوند تا به سیستم عصبی بدن شما ضربه بزنند و به شما در آرامش عمیق کمک کنند. اغلب از بلوک ها به عنوان پشتیبان برای کمک به حمایت از قسمت های بدن در حرکات خاص استفاده می شود. ممکن است احساس کنید کار چندانی انجام نمی دهید ، اما می تواند برای اضطراب ، استرس و ورزشکارانی که در روزهای بهبودی ورزش خود هستند عالی باشد.

اشتانگا یوگا

اگر روالهای چالش برانگیز با دستورالعمل های دقیق را دوست دارید ، ممکن است اشتانگا یوگا بهترین سبک یوگا شما باشد. هر کلاس شامل همان ژستهای دنباله دار در یک سری شش تایی خواهد بود. شما با تنفس و حرکت خود در هر ژست هماهنگ می شوید تا ضمن احساس سوزش عضلات داخلی ، یک جریان عالی برای تقویت بدن ایجاد کنید. برخی از کلاسها دارای مربیانی هستند که در مورد تمرینات صحبت می کنند ، در حالی که برخی دیگر شامل این هستند که شما به طور مستقل دنباله ها را دنبال کنید ، فقط در صورت نیاز راهنمایی بخواهید.

یوگا کندالینی

ظاهر کوندالینی یوگا با انواع دیگر یوگا بسیار متفاوت است. این بیشتر یک یوگای روحانی است که شامل تنفس همراه با تمرینات بدنی مکرر است. همچنین ، خواندن ، آواز خواندن و مدیتیشن بخشهای ضروری این نوع یوگا است. هدف کوندالینی این است که شما را به سطح بالاتری از خودآگاهی برساند در حالی که انرژی دفن شده را در درون خود آزاد می کند.

یوگای داغ

مشابه تمرین بیکرام ، تمرین یوگا داغ در یک اتاق گرم و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی بین این دو این است که یوگا داغ به یک سکانس بیست و شش ژست متصل نیست و می تواند ژست های بیشتری را به روش های مختلف ترکیب کند. گرما به شما کمک می کند احساس کنید که می توانید در هر ژست عمیق تر حرکت کنید و در صورت عدم احتیاط ، کشش بیش از حد ایجاد می کند. این کلاس شما را بسیار عرق می کند و چالش برانگیزتر است ، بنابراین مطمئن شوید که از سطح مبتدی شروع می کنید.

یین یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرامش بخش برای پیدا کردن “ذن” خود و کشش همه ماهیچه ها داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید. این یک تمرین مراقبه با تمرکز بر بافت های همبند عمیق تر است. شما در درجه اول به بدن خود اجازه می دهید تا به جای درگیر شدن با ژست در حالت ایستادن قرار گیرد. این تمرین ضمن ایجاد تعادل بین ذهن و بدن ، قابلیت ارتجاعی را نیز فعال و بازیابی می کند.

فرض کنید مدتی است که یوگا تمرین می کنید. در این صورت ، احتمالاً قبلاً متوجه مزایای سلامتی آن شده اید ، مانند خواب بهتر ، بیماریها و سرماخوردگی کمتر ، کاهش استرس و اضطراب و افزایش قدرت و انعطاف پذیری.

اگر روال یوگا را شروع کرده و به طور مداوم به آن پایبند باشید ، باید منتظر آن باشید. علم شروع به درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامت شما ، التیام دردها و آسیب رساندن به ذهن و بدن شما می کند.

مهمترین مرحله اقدامی اولین گام در ترکیب برنامه های ورزشی و تغییرات در شیوه زندگی ما است. حتی پس از یک جلسه یوگا ، ممکن است از نظر روحی و جسمی قوی تر باشید و بهتر از سایر تمرینات ورزشی مشابه.

وب سایت ما را در آدرس زیر بررسی کنید: https://fitnessfor10.com/ برای پیدا کردن مکانی در نزدیکی خود و کلاس یوگا که بهترین تناسب را با نیازهای تناسب اندام شما دارد.

بیانیه مطبوعاتی توسط کسیدی سامرویل از گروه رسانه ای آلفا

شاین للند

تناسب اندام برای 10 +1 775-352-8663 10 +1

دیدگاهتان را بنویسید