گرم کردن قبل از تمرین


قبل از تمرین ، گرم کردن برای اجتناب از مواردی مانند کشیدن ماهیچه ها و آسیب ها ، و بهبود مزایای تمرین ضروری است. اگر تازه کار هستید یا به ایده های جدیدی برای برنامه گرم کردن خود نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید!

آن پاها را دراز کنید

کشش ماهیچه ها قبل از تمرین ضروری است ، صرف نظر از نوع فعالیتی که انجام می دهید. برخی از حرکات کششی شامل حالت کودک ، پیچ خوردن ستون فقرات ، کشش گوساله و ران است و برخی از حرکات یوگا برای گرم کردن بدن بسیار مناسب است. حرکات کششی مانع از کشش ماهیچه ها می شود و باعث کارکرد ماهیچه ها می شود ، بنابراین شما آماده تمرین هستید.

کاردیو گرم کردن

اگر دونده هستید ، ممکن است قبلاً بدانید که قبل از گرم شدن نباید مستقیماً به دویدن بپردازید. این گرم کردن های قلبی نباید زیاد باشد ، اما هنوز هم مهم هستند. دویدن سر جای خود ، پیاده روی کوتاه مدت یا انجام پرش با جک باعث می شود قلب شما تندتر شده و برای دویدن بعدی آماده شود. همچنین کشش ماهیچه ها از قبل بسیار مهم است ، بنابراین قبل از شروع گرمایش قلبی ، حرکات ذکر شده در بالا را دنبال کنید.

غذا و نوشیدنی قبل از تمرین

حرکات کششی و کاردیو قبل از تمرین مهم هستند ، اما آنچه مصرف می کنید برای اطمینان از موفقیت تمرین شما بسیار مهم است. سعی کنید از قبل یک وعده غذایی سنگین نخورید – میان وعده های سبک مانند موز یا اسموتی به شما انرژی کافی می دهد تا تمرین خود را بدون بیمار شدن به پایان برسانید. در مورد نوشیدنی ها ، از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. اگر از آب زیاد دور بمانید ، این مقدار را برای بعد از تمرین ذخیره کنید. با کمال تعجب ، قهوه یک چیز عالی برای نوشیدن قبل از رفتن به باشگاه است. این به شما انرژی زیادی می بخشد و به بدن شما می گوید در طول تمرین چربی بیشتری بسوزانید.

یوگا

همانطور که قبلاً گفته شد ، یوگا یک ابزار عالی برای گرم کردن بدن است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و در نهایت به نفع تمرینات شما خواهد بود. چه یک جلسه کوتاه یوگا قبل از تمرین انجام دهید یا یک کلاس یوگا به عنوان تمرین خود انجام دهید ، بدن شما را برای رشد و تقویت آماده می کند. سعی کنید با یک دوست خود به کلاس یوگا بپیوندید ، یا چند فیلم آنلاین را مشاهده کنید تا چند حالت ساده را برای شروع ببینید.

با مربی شخصی یا عضو باشگاه بدنسازی صحبت کنید

تماس با کسی که مدت طولانی در حال تمرین است به شما کمک می کند تا با مزایای گرم شدن بیشتر آشنا شوید. سعی کنید به باشگاه بروید و شخصی مورد اعتماد را پیدا کنید که بتواند در مورد انواع تمرینات و گرم کردن بدن که به نفع بدن شما است مشاوره دهد. پیوستن به یک باشگاه ورزشی یا پیدا کردن یک شریک ورزشی به یادگیری سبک شما کمک می کند و همچنین شما را در سفرهای ورزشی خود پاسخگو می کند.

اگر بدنبال سالن بدنسازی بوده اید تا بتوانید فرم خود را حفظ کنید یا به اهداف خود برسید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی محلی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید