یک چالش در روز به شما در کشتن کامل کمک می کند


“وقتی کارها آسان است رشد نمی کنیم ، وقتی با چالش ها روبرو می شویم رشد می کنیم.” – اسد میا

اکتبر مبارک! سرانجام در حال احساس پاییز هستیم که هوا سرد می شود و ادویه کدو تنبل جریان می یابد. همچنین در آن زمان از سال است که کمی بیشتر از حد معمول مشغول کار می شویم و می توانیم تمرکز خود را بر روی اهدافمان از دست بدهیم. این یک فرصت عالی برای وارد کردن چالش های تناسب اندام در زندگی شما برای حفظ تناسب اندام و عادت های خوب است.

تناسب اندام خود را به چالش بکشید

چالش های تمرین آنلاین چیزی بیشتر از یک روند گذرا نیست. آنها با ایجاد قوانین و شروع کار در مسیر درست برای هر روال عادی مفید هستند. اگر به دنبال مخلوط کردن چیزها ، شروع کار جدید یا بازگشت به اهداف خود هستید ، چالش های تناسب اندام بهترین مکان برای شروع است.

مزایای چالش های تناسب اندام:

  1. به شما کمک می کند تا پاسخگو باشید
  2. انگیزه را با شروع و پایان روشن هدایت می کند
  3. هنگام تکمیل اعتماد به نفس ایجاد می کند (شما فقط یک هدف را خرد کرده اید!)
  4. دروازه ای عالی برای فعالیت بیشتر
  5. ساختار را فراهم می کند تا همیشه بدانید چه کار می کنید
  6. عادات خوبی مانند پیگیری پیشرفت ، پشتکار و موارد دیگر ایجاد می کند!

به چالش های ما بپیوندید

در این ماه ما چالش های تناسب اندام خود را جمع آوری کرده ایم تا شما را برای موفقیت آماده کند. این مجموعه ها را هر روز به مدت یک ماه و در حین گرم شدن خود امتحان کنید و تغییرات مثبتی را که در برنامه عادی شما ایجاد می کند ، ببینید!

چالش SQUAT

نکته: اجازه ندهید زانوها از انگشتان پا عبور کنند!

اسکوات گسترده –

پشت پای خود بنشینید و آن غنیمت را کار کنید! موسیقی را شروع کنید و در حالی که اسکوات وسیع را حفظ می کنید ، به هر طرف یک قدم بردارید. این کار را یک بار در هر طرف انجام دهید.

اسکوات معمولی

در وسط قرار بگیرید و پاهای خود را با فاصله ران از هم فاصله دهید. پشت پاشنه پا بنشینید و کشش را احساس کنید.

2 منظم

اسکوات پرش

از حالت اسکوات معمولی ، از بازوهای خود برای حرکت استفاده کنید و از زمین بپرید. سعی کنید به آرامی روی انگشتان پای خود فرود بیایید. 4 بار پرش کنید.

3 JumpSquat

چالش PLANK

تخته

از حالت تخته شروع کنید. بدن خود را با مچ دست ، آرنج و شانه ها روی هم قرار دهید و غنیمتان را پایین و در راستای پشت قرار دهید.

4 تخته

اسکوات خرس

به آرامی دستان خود را به داخل پاها فشار دهید. زانوها را تا آنجا که ممکن است بدون لمس کردن به زمین نزدیک کنید.

اسکوات 5 خرس

تخته زانو به آرنج

از حرکت خرس اسکوات به جلو به داخل دستان خود فشار آورده و زانوی چپ خود را به آرنج چپ خود بیاورید. این حرکت را با فشار دادن به داخل حرکت اسکات خرس تکرار کنید و با آوردن زانوی دیگر به آرنج دیگر ، پاها را عوض کنید. این کار را 2 بار انجام دهید و هر پا را یکبار در هر طرف با آرنج لمس کنید.

6 KneeToElbow

شیرهای شانه ای پلانک

به حالت تخته خود بازگردید. یک دست خود را از زمین بلند کرده و شانه مقابل را ضربه بزنید. این کار را 4 بار ، دو بار در هر طرف انجام دهید.

7 PlankShoulderTap

چالش به پایان رسید

اکنون که مزایای چالش های تناسب اندام را می دانید و تعدادی از آنها را در جیب پشت خود دارید تا کار کنید ، به آنجا بروید و به برخی از اهداف برسید. اگر س everالی دارید یا برای چالش خود به شریکی نیاز دارید ، با خیال راحت به ما اطلاع دهید. ما دوست داریم به شما کمک کنیم و موفقیت شما را ببینیم. چالش را از اینجا شروع کنید

دیدگاهتان را بنویسید