۱۰ غذای عالی برای کاهش وزن

همیشه این که چقدر می خورید نیست، بلکه آنچه می خورید باعث افزایش یا کاهش وزن شما می شود. اگرچه به نظر می رسد که شما زیاد نمی خورید، رژیم غذایی حاوی مقدار زیادی غذاهای نشاسته ای می تواند باعث شکوفایی وزن شما شود. از سوی دیگر، اگر شما عاشق سبزیجات هستید و علاقه به غذاهای دیگر برایتان مشکل است، باید مقدار زیادی از آنها را بخورید تا وزن خود را حفظ کنید.

از آنجایی که افراد بیشتری را می بینم که برای کاهش وزن به جای غذا خوردن برای حفظ وزن، رژیم می گیرند، در اینجا ده غذای اصلی کاهش وزن را معرفی می کنم که می توانند وزن خود را بدون کوبیدن مژه آب کنند.

تخم مرغ

غذای شگفت انگیز شنیده اید، مطمئنم که سالم ترین قسمت تخم مرغ، قسمت سفید آن است. گفته می شود که این درست است، با این حال، بقیه آن نیز بسیار سالم هستند. روز خود را درست شروع کنید و با صبحانه ای حاوی تخم مرغ و نان تست، وزن خود را کاهش دهید. این یک صبحانه سریع و ساده است که می تواند ظرف چند دقیقه یا چند دقیقه از اجاق گاز به بشقاب برود. تخم مرغ حاوی مقدار زیادی پروتئین است. این نوع پروتئین روی معده اثر پرکننده ای دارد به طوری که گرسنگی شما دوباره تا عصر بیدار نمی شود. یک غذای رژیمی کامل!

سیب

نه، قرار نیست آن را بگویم. ما می دانیم که چگونه با درست غذا خوردن و ورزش کردن، دکتر را دور نگه داریم. سیب کالری کمی دارد و حاوی مواد مغذی خوبی مانند فیبر است. خوردن سیب به هضم غذا نیز کمک می کند.

ماست

ماست دردهای گرسنگی را به حداقل می رساند تا کمتر مستعد پرخوری باشید. این حاوی پروتئین، چربی و کربوهیدرات به نسبت مناسب است تا همه چیز را در شکم شما تحت کنترل نگه دارد. یک غذای عالی برای کاهش وزن!

آووکادو

ممکن است مقدار کمی کربوهیدرات زیاد باشد، اما آووکادو یک غذای عالی برای کمک به تشویق بدن شما به کاهش وزن است.

بادام ها

بادام حاوی پروتئین و فیبر، یک غذای عالی برای کاهش وزن است. علاوه بر این، این غذای لاغری فوق العاده سرشار از منیزیم و ویتامین E است. منیزیم با تولید انرژی، کنترل قند خون به ما کمک می کند و همچنین ماهیچه های قوی به ما می بخشد.

سبزیجات برگ سبز

مادر همیشه به ما می گفت سبزیمان را بخوریم و حالا فهمیدم. سبزیجات دارای کالری کم و کلسیم بالایی هستند. این غذای لاغری باورنکردنی در عرض چند هفته وزن های ناخواسته را کاهش می دهد.

گریپ فروت

این غذای لاغری قدیمی اما خوب هنوز هم کار می کند. نحوه عملکرد گریپ فروت در مبارزه با کاهش وزن تا حدودی یک راز است، اما این کار را انجام می دهد و این چیزی است که واقعاً مهم است.

چای سبز

چای سبز یک غذا یا نوشیدنی کاهش وزن است که بسیاری برای کاهش وزن به آن روی آورده اند. چای سبز به فرآیند گوارش، کنترل قند خون و قلب شما کمک می کند. این معجزه کاهش وزن همچنین به کاهش اضطراب و کاهش سرعت متابولیسم کمک می کند.

انگور

نکته بد این است که انگور مقدار کمی شکر دارد. خوبیش اینه که انگور چربی نداره. یک وعده کوچک انگور فقط ۷۰ کالری دارد.

سیب زمینیها

فکر نمی کنید که سیب زمینی به کاهش وزن شما کمک کند، اما دوباره فکر کنید. اگر سیب زمینی خود را پخته یا آب پز کنید، از محتوای کم کالری آن بهره مند خواهید شد و آن را به یک غذای کاهش وزن سالم تبدیل می کند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر

رژیم لاغری سریع