5 ماده مغذی که باید در مکمل های مردانه وجود داشته باشد – HealthPhreaks


ما در دنیایی سریع زندگی می کنیم. با توجه به آن ، برای مردم آسان است که نیازهای تغذیه ای خود را نادیده بگیرند. این یک اشتباه بزرگ است زیرا مواد مغذی سوختی برای حفظ سلامت بدن و عملکرد در سطوح مطلوب هستند.

در این مقاله ، متوجه خواهید شد که چه مواد مغذی باید بخشی از a باشد رژیم مکمل روزانه مرد

ویتامین D

ویتامین D یک عامل مهم است زیرا به تنظیم تستوسترون کمک می کند ، هورمونی که برای جنسیت مردان بسیار مهم است. طبق این مقاله از Scientific American (https://www.scientificamerican.com/article/vitamin-d-deficiency-united-states/) ، بیش از 75 درصد از بزرگسالان و نوجوانان آمریکایی به اندازه کافی ویتامین D دریافت نمی کنند. مکمل ویتامین D یک راه عالی برای رفع این کمبود است.

علاوه بر افزایش تستوسترون ، کمبود این ویتامین ممکن است منجر به کاهش سطح تستوسترون شود. برای مردان ، تستوسترون پایین می تواند منجر به بسیاری از مشکلات سلامتی مانند خستگی ، میل جنسی پایین ، متابولیسم پایین و آپنه خواب شود. به عبارت دیگر ، مکمل های حاوی ویتامین D برای مردان همیشه ایده خوبی است.

منیزیم

منیزیم برای بسیاری از عملکردهای بدن مردان بسیار مهم است. به عنوان مثال ، نقش حیاتی در عملکرد عصب ، سنتز پروتئین ، کنترل قند خون و موارد دیگر دارد. منیزیم همچنین می تواند از سطح تستوسترون در مردان حمایت کند ، به ویژه اگر با ورزش منظم همراه باشد. همچنین مطالعه دیگری وجود دارد که نشان می دهد مکمل منیزیم می تواند در حمایت از سلامت عضلانی مردان مفید باشد.
منیزیم

با وجود اهمیت آن ، بسیاری از مردم فاقد منیزیم هستند. در حقیقت ، 57 درصد از مردم ایالات متحده نیاز روزانه منیزیم را برآورده نمی کنند. این طبق USDA (https://www.ars.usda.gov/northeast-area/beltsville-md/beltsville-human-nutrition-research-center/docs/california/) است.

طبق اعلام موسسه ملی بهداشت ، به مردان 19 تا 30 ساله توصیه می شود روزانه 400 میلی گرم منیزیم مصرف کنند. برای مردان 31 سال به بالا ، 420 میلی گرم منیزیم توصیه می شود.

بور

بور به عنوان یک ماده معدنی ردیابی شده در نظر گرفته می شود و بیشتر در نخود ، آلو ، بادام و کشمش یافت می شود. بر اساس یک مطالعه (https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18366532) ، بور از بسیاری از سیستم های بدن مانند پاسخ ایمنی ، عملکرد مغز و سلامت استخوان پشتیبانی می کند. اگر رژیم غذایی منظم شما حاوی مقادیر کمی میوه و سبزیجات است ، به احتمال زیاد سطح بور کمی دارید.

شاید بزرگترین دلیل مهم بودن بور برای مردان این باشد که می تواند از سلامت پروستات پشتیبانی کند.

امگا 3

امگا 3 یک اسید چرب اشباع نشده است. به دلیل داشتن خواص ضد التهابی شناخته شده است. علاوه بر این ، امگا 3 به سلامت سیستم قلبی عروقی و مفاصل کمک می کند. همچنین مطالعات اخیر وجود دارد که نشان می دهد ممکن است به حمایت از سلامت مغز کمک کند.

امگا 3

امگا 3 برای مردان به عنوان راهی برای متعادل سازی امگا 6 ضروری است. بر اساس برخی مطالعات ، مردان تمایل دارند تا 15 برابر بیشتر از امگا 3 امگا 6 مصرف کنند.

امگا 3 معمولاً در ماهی یافت می شود ، اما در غذاهای دیگر مانند گردو و دانه کتان نیز وجود دارد. اگر به نظر می رسد رژیم غذایی شما فاقد امگا 3 است ، مکمل ها راهی عالی برای رفع چنین کمبودی هستند.

به گفته متخصصان بهداشت ، مردان بسیار تشویق می شوند که حداقل 1.6 گرم امگا 3 در روز مصرف کنند.

عصاره SawPalmetto

Saw Palmetto نوعی درختچه درختی است که بومی آفریقا ، اروپا و ایالات متحده است. معمولاً از طریق توت های قرمز تیره ای که تولید می کند قابل تشخیص است. بومیان آمریکایی معمولاً قبل از ورود شهرک های اروپایی ، توت نخل را مصرف می کردند. علاوه بر منبع غذایی محبوب ، توت نخل نیز به عنوان داروی سنتی برای دستگاه ادراری و بیماریهای باروری استفاده می شود.

برای مردان ، ارزش نخل اره ای در حفظ سلامت پروستات است. اگر از پروستات خود مراقبت نمی کنید ، ممکن است به سرطان پروستات مبتلا شوید.

سرطان پروستات فقط مردان را تحت تاثیر قرار می دهد و دومین سرطان شایع در جهان است. رتبه پنجم مرگ و میرهای ناشی از سرطان در میان مردان است. به عبارت دیگر ، سرطان پروستات چیزی است که باید آن را جدی بگیرید.

همه چیز را جمع بندی کنید

مواد مغذی حیاتی ذکر شده در بالا هنوز کامل نیستند. با این حال ، این باید یک ایده اساسی در مورد مواد مغذی ضروری برای مردان به شما ارائه دهد. اکثر مردم می دانند که اکثر سازمان های بهداشتی لیستی از مواد مغذی توصیه شده را دارند که همه باید روزانه از آن برای حفظ سلامت بدن استفاده کنند.

با این حال ، مشکل این است که مصرف همه مواد مغذی توصیه شده سخت است. مگر اینکه زمان و انرژی لازم برای برنامه ریزی دقیق رژیم غذایی خود را داشته باشید ، به احتمال زیاد حداقل یک ماده مغذی را دارید که کمبود آن را دارید. ساده ترین راه حل این مشکل مصرف مکمل ها است. از آنجا که این مقاله برخی از مواد مغذی مهم برای مردان را ارائه کرده است ، باید به شما در انتخاب مکمل مناسب برای شما کمک کند.

نوشته شده توسط ContentKing1



دیدگاهتان را بنویسید