Insurer CareFirst اولین پلت فرم مراقبت های بهداشتی مجازی را راه اندازی می کند



بیمه گذار Blue Cross Shield CareFirst یک روش مراقبت مجازی جدید برای نزدیک به سه میلیون عضو تجاری خود در مریلند ، دی سی و ویرجینیای شمالی راه اندازی کرده است.

اولین پیشنهاد مجازی جدید CloseKnit نام دارد و خدمات مختلفی را ارائه می دهد ، از جمله مراقبت های پیشگیرانه ، اولیه و فوری ، مراقبت های رفتاری و روانی ، هماهنگی مراقبت ها و ناوبری بیمه.

پلتفرم CloseKnit که برای بارگیری در فروشگاه های برنامه Apple و Google موجود است ، همه روزه ، ارائه دهندگان معتبر را ارائه می دهد. در صورت نیاز ، ارائه دهندگان CloseKnit می توانند برای مراقبت های حضوری در مراکز درمانی محلی مراجعه کنند.

مری جین فاوازا ، مدیر عامل CloseKnit ، در بیانیه ای گفت: “عمل ما قابل تطبیق است و آماده پاسخگویی راحت به نیازهای منحصر به فرد بیماران به صورت مجازی و حضوری در مواقع ضروری است.”

“برای کسانی که به دنبال ارائه دهنده مراقبت های اولیه نیستند ، ما می توانیم برای خدمات فوری آنجا باشیم. کمک به مردم برای درک ارزش مراقبت های اولیه ، نحوه هدایت سیستم مراقبت های بهداشتی و هزینه هایی که پیش از موعد هزینه خواهند داشت ، اصلی ترین مأموریت ما است: ارائه مراقبت های در دسترس ، مقرون به صرفه و جامع برای افراد با شفافیت و پاسخگویی. “

چرا این مهم است

CareFirst CloseKnit را به عنوان راهی برای بستن شکاف های مراقبت های بهداشتی ، به ویژه آنهایی که برای مراقبت های اولیه هستند ، ارائه می دهد.

برایان پیرینک ، رئیس و مدیرعامل CareFirst ، در بیانیه ای گفت: “ما CloseKnit را ایجاد کردیم زیرا مردم مستحق یک تجربه مراقبت پیشرفته و مدرن هستند که انتظارات ، نیازها و ترجیحات آنها را برای انتخاب نحوه اتصال و تجربه مراقبت برآورده کند.”

“تقریبا 40 درصد از اعضای ما پزشک مراقبت اولیه ندارند. CloseKnit به پر کردن شکاف های مهم برای بسیاری از بیماران ، به ویژه کسانی که فاقد PCP هستند ، کمک می کند ، از جمله گسترش شبکه ارزشمند ارائه دهندگان ما و دسترسی آسان به مراقبت هایی که به دنبال آنها هستند 24 ساعت در روز و هفت روز هفته. “

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط دانشکده پزشکی هاروارد ، در سراسر چشم انداز مراقبت های بهداشتی ایالات متحده ، درصد کاهشی از بیماران دارای ارائه دهنده مراقبت های اولیه هستند. این مطالعه نشان داد که از سال 2002 تا 2015 ، درصد آمریکایی ها با پزشک مراقبت های اولیه از 77 to به 75 decreased کاهش یافته است.

روند نزولی نگرانی نویسندگان این مطالعه را افزایش می دهد ، آنها توجه دارند افرادی که از مراقبت های اولیه برخوردارند ، عمر طولانی تر و سالمتری دارند و از مراقبت های خود شادتر هستند. آنها افزایش استفاده از تعاملات بیمار و پزشک جدید ، مانند پزشکی از راه دور ، را به عنوان یکی از راه های غلبه بر این فاصله مطرح کردند.

روند بزرگتر

با تحریک این بیماری همه گیر ، امروزه بیماران تعدادی گزینه برای نیازهای بهداشتی مجازی خود دارند.

برخی از اسامی برجسته در جهان در زمینه مراقبت های اولیه دیجیتالی عبارتند از: Crossover Health ، که اخیراً پس از جمع آوری 168 میلیون دلار از بودجه سری D ، یک پلت فرم سلامتی منتشر کرد و Forward Health ، که امسال نیز 225 میلیون دلار بودجه سری D را به همراه داشت.

Firefly Health دور سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری سری B را در ماه آوریل برای بستر خود بست که به بیماران یک تیم مراقبت جامع متشکل از پزشک مراقبت های اولیه ، پزشکان پرستار ، راهنمای بهداشت و متخصص بهداشت رفتاری می دهد.

ارائه دهنده مراقبت های اولیه مبتنی بر برنامه 98point6 امسال پلتفرم خود را با ارائه یکپارچه سلامت رفتاری که شامل درمان ، تشخیص بیماری ، مربیگری سلامت و برنامه نویسی دیجیتال است ، ارتقا داد.

همچنین Plushcare وجود دارد که توسط شرکت ناوبری بهداشت عمومی Accolade در آوریل خریداری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید